MuscleMeat

nog niet genoeg gegained

hoezo hebben mensen het over herstel als je begint met kuuren dan ga toch lekker jaren door dat is de manier om groot te worden

Not sure if serious, hoop van niet. Nooit meer off gaan is een keuze die enkele na veel ervaring maken. Maar om iemand dit zomaar te adviseren ???

Not sure if serious, hoop van niet. Nooit meer off gaan is een keuze die enkele na veel ervaring maken. Maar om iemand dit zomaar te adviseren ???
Nee was niet serieus maar ik word er zo moe van niet genoeg gegained en allemaal domme vragen en opmerkingen.

• Topic Starter Topic Starter
In de spiegel ben ik absoluut wel veranderd.
Vooral als ik de begin pics bekijk.

Echter zet ik deze er niet op. Gezien ik dan wordt afgezeken van hier tot heb ik jouw daar!

ondanks dat ik toch me cut cycle aan het voorbereiden ben

Wat bedoel je? Hoe lang had je in gedachten voordat je een cut cycle wil gaan doen?

En antwoord op je vraag; na 8 weken kuren zou ik niet iets spectaculairs gaan pakken om nog meer te gainen. Maak je kuur af zoals je gepland hebt, ga off en ga voorlopig niet cutten!

---------- Post toegevoegd Sun 15 Apr 2012 om 19:10 ----------

In de spiegel ben ik absoluut wel veranderd.
Vooral als ik de begin pics bekijk.

Hieruit mag ik de conclusie trekken dat jij tevreden bent? Zo ja, dat is mooi en het enige wat werkelijk telt. Nog een reden om gewoon off te gaan zoals gepland.

tip voor TS: ga na je kuur niet meteen cutten, je gaat veel massa verliezen. eerst paar maanden gewicht vasthouden en herstellen dan pas cutten

Thnx.

Ik moet nog 3wkn dus.

Ik ga dan off tot eind augustus ofzo.
En pak dan wel weer een goede kuur

Ik blijf idd net iets boven oh gedurende die tijd.
Om zo min mogelijk te verliezen.

Het is natuurlijk complete onzin om te beweren dat je niet genoeg gegaint hebt.
Je stelt een doel voor ogen, plant daarvoor een kuur in die volgens jou en met de nodige research dat doel kan gaan verwezenlijken.
Kom je niet tot het gewenste resultaat zul je dit moeten accepteren. Meer exogeen gaan toedienen gaat windeieren leggen, helemaal omdat je nog maar drie weken hoeft te gaan en meerwaarde ga je echt niet in die periode nog eventjes bewerkstelligen.
Gewoon uitdienen, PCT'tje, ff OFF en vervolgens een volgend kuurtje.

Overigens ben ik het met Mack10 eens, voeding is nog altijd de key!;)

• Like
Waarderingen: kix
Het is natuurlijk complete onzin om te beweren dat je niet genoeg gegaint hebt.
Je stelt een doel voor ogen, plant daarvoor een kuur in die volgens jou en met de nodige research dat doel kan gaan verwezenlijken.
Kom je niet tot het gewenste resultaat zul je dit moeten accepteren. Meer exogeen gaan toedienen gaat windeieren leggen, helemaal omdat je nog maar drie weken hoeft te gaan en meerwaarde ga je echt niet in die periode nog eventjes bewerkstelligen.
Gewoon uitdienen, PCT'tje, ff OFF en vervolgens een volgend kuurtje.

Overigens ben ik het met Mack10 eens, voeding is nog altijd de key!;)

dikke +1

• Like
Waarderingen: SIA
Dat ie zijn voedingsschema hier niet wilt neerzettten zegt al genoeg....

Wat een bull.

K ben niet thuis en reageer vanaf me smartphone.
Schema staat o de pc....

Nou ja als je niet genoeg groeit dan eet je gewoon niet genoeg. Dat is sowieso duidelijk. Ookal eet je 10.000 kcal op een dag als je niet groeit krijg je toch niet genoeg energie binnen zo simpel is het. Basic knowledge. Dus het ligt wel degelijk aan je schema. Zo raar is het niet hoor. Ik zit op 7000 kcal per dag. aan gezonde voeding... 700 gram rijst en 800 gram kip zijn me eerste twee maaltijden :o

Nou ja als je niet genoeg groeit dan eet je gewoon niet genoeg. Dat is sowieso duidelijk. Ookal eet je 10.000 kcal op een dag als je niet groeit krijg je toch niet genoeg energie binnen zo simpel is het. Basic knowledge. Dus het ligt wel degelijk aan je schema. Zo raar is het niet hoor. Ik zit op 7000 kcal per dag. aan gezonde voeding... 700 gram rijst en 800 gram kip zijn me eerste twee maaltijden :o

De teeeeering! Hoe krijg je dat weg man ?!!

met heel veel chili saus gok ik :P

maar serieus, dat is ****ing veel dude. 700gram rijst gekookt gewicht mag ik hopen? :)
ik heb moeite met zoveel kip wegvreten, heb liever tilapia dan

dam 7000 kcal heb je wel pech met je metabolisme hehe

Ikzelf zit net over de 7000 kcal. Het enige niet schone aan mijn voeding is 60gr. Pindakaas met nootjes.:D Maar goed, weeg bijna 120kg.

kanonneh, wat eet je dan allemaal om zoveel kcal weg te krijgen?

12 volkoren boterhammen
6 plakjes ham
6 eieren

500gr. magere yoghurt
1 appel

250gr. kip

250gr. kip

13 volkoren boterhammen
2 bananen
360gr. sardientjes

500ml magere melk
50gr. proteine
50gr. waxy maize starch

300gr. pasta
200gr. koolvis
220gr. pasta saus
120gr. kidney beans
129gr. tonijn

50gr. plantaardige olie
30gr. paranoten
60gr. pindakaas met nootjes
129gr. tonijn.

:D:D;)

Heb je rekening gehouden met het feit dat als je zwaarder wordt, je je aantal kcal. ook moet verhogen??

Terug
Naar boven