Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
met heel veel chili saus gok ik
maar serieus, dat is ****ing veel dude. 700gram rijst gekookt gewicht mag ik hopen?
ik heb moeite met zoveel kip wegvreten, heb liever tilapia dan
Kip was echt moeilijk weg te krijgen in het begin maarja het went 
S'avonds ben ik 5 a 6 kilo zwaarder als in de ochtend.kan niet wachten tot ik weer mag bulken, klote cut haha

Nou ja als je niet genoeg groeit dan eet je gewoon niet genoeg. Dat is sowieso duidelijk. Ookal eet je 10.000 kcal op een dag als je niet groeit krijg je toch niet genoeg energie binnen zo simpel is het. Basic knowledge. Dus het ligt wel degelijk aan je schema. Zo raar is het niet hoor. Ik zit op 7000 kcal per dag. aan gezonde voeding... 700 gram rijst en 800 gram kip zijn me eerste twee maaltijden![]()
Wat doe je in het dagelijks leven waardoor je zo enorm veel kcal naar binnen moet werken?

Ja snap ik ook zeer goed, maar ik zou toch overwegen om te kijken voor hyperthyreoidie als je zo enorm veel kcals moet wegwerken zonder goed aantoonbare reden.Er zijn meer factoren die meewegen, denk aan stofwisseling, schildklier, gewicht, lichaamstype, etc.
Ikzelf ben heftruckchauffeur en zit zo goed als de gehele dag op m'n reet, maw doe ik niet veel.
Ik train wel 5 dagen in de week.
Ga ik onder de 5000 kcal met gebruik van AAS val ik onherroepelijk af.![]()
Ja snap ik ook zeer goed, maar ik zou toch overwegen om te kijken voor hyperthyreoidie als je zo enorm veel kcals moet wegwerken zonder goed aantoonbare reden.
Had het over die ander met z'n 7000 kcal.Ik zie niet in waarom.
Laat genoeg bloedonderzoek uitvoeren, ook kijkende naar de schildklierhormonen. Zijn gewoon binnen normale waarden.
Waarom zou ik in engeland moeten wonen?

Geloof dat die ander ook zo'n gewicht heeft, bijna, en is tevens boven de 1,90m.Had het over die ander met z'n 7000 kcal.
5000 kcal kan heel goed met jouw gewicht, 5x in de week trainen, en geen idee hoe actief je eigenlijk bent op je werk. En daarnaast waarschijnlijk ook nog on? In ieder geval, ik doelde dus op die ander met 7000 kcal.
Ken er wel enkelen van iig. 110+ kg en die komen geen van allen aan de 7000 kcal hoor.
Ik bulk zelf op 3800 kcal, betwijfel ten zeerste dat ik 7000 nodig heb om op gewicht te blijven @ 120.
En eh, kan je gratis laten testen hier in NL, weet niet hoe dat in GB zit.
PS. ondanks dat het al duidelijk genoeg is dat je Snuff bent, toevallig heb je ook dezelfde bloedwaarden:
http://forum.bodynet.nl/kuren-and-resultaten/38551-snuffs-on-topic-154.html
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bloed-uitslag-na-anderhalf-jaar-on-298943/

resultaat = gains van me leven gemaakt.ja toen viel er 'n lading kwartjes.
Ben weg, trainen.![]()
hehe