Fitness Seller

nog niet genoeg gegained

kan niet wachten tot ik weer mag bulken, klote cut haha

met heel veel chili saus gok ik :P

maar serieus, dat is ****ing veel dude. 700gram rijst gekookt gewicht mag ik hopen? :)
ik heb moeite met zoveel kip wegvreten, heb liever tilapia dan

gekookt gewicht uiteraard :p Kip was echt moeilijk weg te krijgen in het begin maarja het went :D

de rekening van al het eten is wel minder. :( S'avonds ben ik 5 a 6 kilo zwaarder als in de ochtend.

Laatst bewerkt:
hahaha wel huge
maar ze heben wel best een pens :P

Gaat erom hoe je er bij staat op podium;)

Nou ja als je niet genoeg groeit dan eet je gewoon niet genoeg. Dat is sowieso duidelijk. Ookal eet je 10.000 kcal op een dag als je niet groeit krijg je toch niet genoeg energie binnen zo simpel is het. Basic knowledge. Dus het ligt wel degelijk aan je schema. Zo raar is het niet hoor. Ik zit op 7000 kcal per dag. aan gezonde voeding... 700 gram rijst en 800 gram kip zijn me eerste twee maaltijden :o

Wat doe je in het dagelijks leven waardoor je zo enorm veel kcal naar binnen moet werken?

Wat doe je in het dagelijks leven waardoor je zo enorm veel kcal naar binnen moet werken?

Er zijn meer factoren die meewegen, denk aan stofwisseling, schildklier, gewicht, lichaamstype, etc.
Ikzelf ben heftruckchauffeur en zit zo goed als de gehele dag op m'n reet, maw doe ik niet veel.
Ik train wel 5 dagen in de week.
Ga ik onder de 5000 kcal met gebruik van AAS val ik onherroepelijk af.;)

Er zijn meer factoren die meewegen, denk aan stofwisseling, schildklier, gewicht, lichaamstype, etc.
Ikzelf ben heftruckchauffeur en zit zo goed als de gehele dag op m'n reet, maw doe ik niet veel.
Ik train wel 5 dagen in de week.
Ga ik onder de 5000 kcal met gebruik van AAS val ik onherroepelijk af.;)
Ja snap ik ook zeer goed, maar ik zou toch overwegen om te kijken voor hyperthyreoidie als je zo enorm veel kcals moet wegwerken zonder goed aantoonbare reden.

Je woont toevallig toch niet in Engeland he?

Ja snap ik ook zeer goed, maar ik zou toch overwegen om te kijken voor hyperthyreoidie als je zo enorm veel kcals moet wegwerken zonder goed aantoonbare reden.

Ik zie niet in waarom.
Laat genoeg bloedonderzoek uitvoeren, ook kijkende naar de schildklierhormonen. Zijn gewoon binnen normale waarden.

Waarom zou ik in engeland moeten wonen?

Laatst bewerkt:
Haha snuffsan

Ik zie niet in waarom.
Laat genoeg bloedonderzoek uitvoeren, ook kijkende naar de schildklierhormonen. Zijn gewoon binnen normale waarden.

Waarom zou ik in engeland moeten wonen?
Had het over die ander met z'n 7000 kcal.

5000 kcal kan heel goed met jouw gewicht, 5x in de week trainen, en geen idee hoe actief je eigenlijk bent op je werk. En daarnaast waarschijnlijk ook nog on? In ieder geval, ik doelde dus op die ander met 7000 kcal.

En dat je Snuff bent is is wel duidelijk hoor, zelfde beroep, zelfde lengte ongeveer, en Aradev in je vriendenlijst. Maar zie het probleem niet wat dat betreft, was slechts 'n vraag. :)

Had het over die ander met z'n 7000 kcal.

5000 kcal kan heel goed met jouw gewicht, 5x in de week trainen, en geen idee hoe actief je eigenlijk bent op je werk. En daarnaast waarschijnlijk ook nog on? In ieder geval, ik doelde dus op die ander met 7000 kcal.
Geloof dat die ander ook zo'n gewicht heeft, bijna, en is tevens boven de 1,90m.
Ik wed dat als jij met je 1,94m op een gewicht van bijna 120kg ook net zoveel moet eten om niet af te vallen.
Ikzelf zit nu net over de 7000 kcal.

Weet niet over wie je het hebt maar ben hem zeker niet.
Tsja, lengte, beroep en vrienden zegt natuurlijk geen klote.

Ken er wel enkelen van iig. 110+ kg en die komen geen van allen aan de 7000 kcal hoor.

Ik bulk zelf op 3800 kcal, betwijfel ten zeerste dat ik 7000 nodig heb om op gewicht te blijven @ 120.

En eh, kan je gratis laten testen hier in NL, weet niet hoe dat in GB zit.

PS. ondanks dat het al duidelijk genoeg is dat je Snuff bent, toevallig heb je ook dezelfde bloedwaarden:
http://forum.bodynet.nl/kuren-and-resultaten/38551-snuffs-on-topic-154.html
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bloed-uitslag-na-anderhalf-jaar-on-298943/

Laatst bewerkt:
Ken er wel enkelen van iig. 110+ kg en die komen geen van allen aan de 7000 kcal hoor.

Ik bulk zelf op 3800 kcal, betwijfel ten zeerste dat ik 7000 nodig heb om op gewicht te blijven @ 120.

En eh, kan je gratis laten testen hier in NL, weet niet hoe dat in GB zit.

PS. ondanks dat het al duidelijk genoeg is dat je Snuff bent, toevallig heb je ook dezelfde bloedwaarden:
http://forum.bodynet.nl/kuren-and-resultaten/38551-snuffs-on-topic-154.html
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/bloed-uitslag-na-anderhalf-jaar-on-298943/

Je bent een slim mannetje!;)
Wat was het precies, heftruck-chauffeur?
Ik hoop dat Tremendes vergevingsgezind is.:o

Ja toen viel er 'n lading kwartjes.

Ben weg, trainen. :)

Hehehe Snuff .. bodynet..

Ontopic:

zelf ook een bulk gehad op 7000+ kcal. Het kan dus wel. Had dit op een forum neer gezet waar ik vervolgens helemaal de grond in werd gestampt, maar natuurlijk bakte ik er niks van. Weinig van aangetrokken totdat ik een PB kreeg van een zeer gerespecteerde vrouw.. kan prima, je moet je niks aantrekken van die gasten. :D resultaat = gains van me leven gemaakt.

Heb ik die 7000kcal nodig om aan te komen? Hell no.. kan het? Ja. Vetpercentage drastisch gestegen? Nee.

• Topic Starter Topic Starter
Pfff ff alles doorgelezen weer.

Ik blijf bij me huidige schema.maar voeg er nog 300kcal bij.
Gezien ik voor de spiegel echt buffer wordt.
Maar het gewicht zegt dus niks? Dat is waar ik mee zat.

Met nu 5.5 kg extra. En nog 4wkn te gaan
Vanochtend tikte de scale 100.5 aan

Het gekke is dat ik nu op week 6 van de deca enorme kracht krijgt.
Pr na pr wordt er verbroken.

En de trainingen gaan extreem lekker.

Terug
Naar boven