AndroidHealthClinic

Noise cancelling headphones

markhispania3

Freaky Bodybuilder
Waardering
582
Beste beesten,

laatst zag ik bij de mediamarkt wat koptelefoons met actieve noise cancelling. Even getest en mij lijkt het super relaxed. Helaas zijn die dingen vrij prijzig (sennheiser, akg, bose), en dus vroeg ik me af of ze het geld waard zijn. Iemand ervaring met dit soort headphones?

Ik heb beats by dre studio en de bose (iets van 160euro)
Van de beats by dre heb ik spijt omdat deze het dubbele van de bose kost bijna en ze ongeveer even goed zijn,het volume van de beats gaat wel harder maar heel je omgeving kan dan ook meeluisteren ,de bose is compacter en makkelijker,ik gebruik hem altijd tijdens de training:)

Actieve noise cancelling werkt alleen bij constante geluiden, zoals het motorgeluid in een vliegtuig. Praten en treingeluid worden niet tegengehouden.
Ik weet niet waar je ze voor wilt gebruiken maar anders kan je beter van die in-ear doppen kopen, die houden veel meer geluiden tegen.

Kies gewoon voor grote koppen op je koptelefoon . Ik heb er van Sennheiser en die zijn belachelijk goed voor zn prijs /(150)

• Topic Starter Topic Starter
Noise cancelling werkt alleen bij constante geluiden, zoals het motorgeluid in een vliegtuig. Praten en treingeluid worden niet tegengehouden.
Ik weet niet waar je ze voor wilt gebruiken maar anders kan je beter van die in-ear doppen kopen, die houden veel meer geluiden tegen.

Wil hem inderdaad vooral in de trein gebruiken. Heb nu in-ears, maar die moet je zo hard zetten wanneer je bijvoorbeeld een serie wilt volgen. Heb al lichte gehoorschade, en wil die liever niet erger maken. Daarom klinkt die noise cancelling super interessant, maar dat werkt dus niet zoals ik dacht?

Terug
Naar boven