Fitness Seller

Nominatie meest roffe foto van 2008

Dat wijf heeft inderdaad nice jugs!

nix mis mee
:meal: :hitit: ** :orly: -> :yarly: **

behalve die dikke pusspuist is er niks mis met die tet*en nee :lick:

hey olddutch wanneer post jij eens een foto van jezelf?:D

Hoe komen ze aan een dergelijke bruine kop? Toch niet zonnebank :o

Heldentopic dit :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet rof, wel paalbaar.

Mmm eric, verder zo met die plaatjes :lick:

kijk nu wat positieve flikkerdiscriminatie met onze jeugd gedaan heeft... KIJK... Je krijgt opgesminkte watjes.

Als ik ooit een zoon heb die zo een flikkerachtig ding is laat ik hem paar weken op de bouw werken en spuit ik per dag een gram test in zijn kont, IN de kringspier waar lekker veel zenuwen zitten.

"ooh nee mijn poezelige handjes krijgen eelt"

kijk nu wat positieve flikkerdiscriminatie met onze jeugd gedaan heeft... KIJK... Je krijgt opgesminkte watjes.

Als ik ooit een zoon heb die zo een flikkerachtig ding is laat ik hem paar weken op de bouw werken en spuit ik per dag een gram test in zijn kont, IN de kringspier waar lekker veel zenuwen zitten.

"ooh nee mijn poezelige handjes krijgen eelt"

gelijk heb je!!!

denk ook niet dat de jonge meisjes vallen op zo een opgesminkt verwijft mietje met van die kristaletjes in zen oren

ik vind deze ook wel erg... OMG... die dude heeft nog nooit gewichten aangeraakt, hij houd ze alleen ma vast van kijk mij es. ik ben sterk..
het erge is, er zijn weer mooie meiden die erop geilen. Als wij zon foto maken met echt gewicht, dan vinden ze ons weer te... ik hoor het ze al zeggen ,,,PATSER,,,

:roflol:

8f5o847.jpg

Lijkt me juist zo'n mannetje dat 3x per dag 25 setjes BiCep curlZz doet.

tepel gespot

Terug
Naar boven