- Waardering
- 39
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je ex?

, wat een vreselijke smeerlap zeg

Voel je, je kloten jongen?t*ring, ik werd er gewoon misselijk van, wat een vreselijke smeerlap zeg
![]()
te erg
ik ga nu ziek naar huis![]()

Hahahahahahahahaa.......
het ergerlijke is dat dergelijke types het uitgaansmilieu overnemen, dit weekend heb ik weer een paar van dergelijke sloebers gezien, altijd wel met een paar lekkere bimbo's rond zich, en ja ik ben jaloers.

Je weet wat je moet doen.het ergerlijke is dat dergelijke types het uitgaansmilieu overnemen, dit weekend heb ik weer een paar van dergelijke sloebers gezien, altijd wel met een paar lekkere bimbo's rond zich, en ja ik ben jaloers.
LMFAO
Hoezo ben je jaloers, je denk toch niet dat ze daadwerkelijk die vrouwen ook palen?het ergerlijke is dat dergelijke types het uitgaansmilieu overnemen, dit weekend heb ik weer een paar van dergelijke sloebers gezien, altijd wel met een paar lekkere bimbo's rond zich, en ja ik ben jaloers.

Hoezo ben je jaloers, je denk toch niet dat ze daadwerkelijk die vrouwen ook palen?![]()

Meeste doen dat dus wel, ken er genoeg en die chicks (h**ren) hoor ik best vaak lullen over hoe ze verslaafd zijn aan de coïtus en blablabla....![]()