Fitness Seller

Nominatie meest roffe foto van 2008

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze knuppel links traint zo nu en dan bij ons in de Gym:
check vooral zijn Monster-legs! Hij vraag wss voor zijn verjaardag vasaline omdat zijn benen tegen elkaar kapot schuren!!!

Deze stond op zijn hyves, met als titel: No pain No gain :S

2 holmaten van hem:
Linker zit blijkbaar op het Cios kent 60% van de oefeningen niet.

Gym eigenaar zat hem laatst al uittelachen,omdat die kerel met 4 vuisten tussen stang en borst aan het bankdrukken is, en niet wil accepteren hoe het wel moet.

Altijd leuk zo'n Hardcore gym. Het gaat niet om het geld, wel om het goed en hard trainen!

zijn toch wel lekker breder dan jij dacht ik?
;)

haha ja 10x breder. **** dan maar de spuit erin! :p

Non taken ;)
mmm ze zijn 1.60 hoog dus dan zie je er al snel "groter"uit.
Voor de rest zijn dit wel degelijk Superdudes. Biceps curls in het squatrek is niet superdude ?:sad:

beetje vaag hoor!
bankdrukken met 4 vuisten tussen de handen is gewoon smalbankdrukken en da is een hele goeie oefening voor je triceps

en wat is er superdude achtig aan curls maken in een squatrek
als je 70/80kg barbell curls maakt ga je dat toch niet opladen aan een klein 8 of 10kg wegend bicep stangetje

beetje vaag hoor!
bankdrukken met 4 vuisten tussen de handen is gewoon smalbankdrukken en da is een hele goeie oefening voor je triceps

als je 70/80kg barbell curls maakt ga je dat toch niet opladen aan een klein 8 of 10kg wegend bicep stangetje

ik curl meestal in het squatrek

scheelt vlug een herhaling vind ik als je het gewicht niet van de grond moet trekken

plus dat olympic curlen beter is omdat de baar veel langer is en je meer evenwicht moet houden

Maar als iemand wilt gaan squaten ga je wel even weg toch? :P

3 mooie imageshack verklaringen?

rechtermuisknop, afbeelding bekijken, refresh. Die laatste is echt ernstig.

beetje vaag hoor!

Ik bedoel niet smal bankdrukken. Maar 4 vuisten als afstand tussen de barbell en de borst. 5cm laten zakken,en dan weer terug drukken.

ja ik ben geweldig? maar wij keuren niet,, wij zitten gewoon te k*tten om zoveel mogelijk posts te bereiken =)

beetje vaag hoor!

wel tegoei lezen, hij zij 4 vuisten tussen de baar en zen borst

Kijk dat hoofd van die 2de, je kan echt zien dat het vroeger een mager mannetje is geweest, zie het zo voor me ;)

zo die bovenlichamen zien er kk goed uit, alleen die kippenpootjes eronder zien er weer niet uit, 1 trap en ze liggen:cool:

1218h2v.jpg

Terug
Naar boven