MuscleMeat

Nominatie meest roffe foto van 2008

ROFFSTE ooit :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D:D:D HOE ZIEK KAN JE ZIJN

Hoe kom je aan die foto's bah.

wHAHAHAHAA

deze topic laat je echt lachen

wat is er toch met al die kapsels uit die wela en new wave ofzo reclames gebeurd teringgg heaa wist nooit dat mensen het echt deden ziet er TOTAAAAL niet uit.

en die mondjes net alsof ze een eikel gaan kussen hahahahaa

KAPSEL DIEFFF

de meisjes van tegenwoordig vallen hier ook nog volgends mij op. Die S.A.M's (skinny ass m*therf*ckers :P ) met die stekelvarken japanse tekenfilm achtige kapsel. waar gaat het met de wereld naar toe.

BTW Als iemand met zo een kapsel op het forum dit leest scheer meteen je kop kaal want anders ben je puur entertainment voor mensen (niet op een goede manier)

Mja zo'n gast heb ik dus midden in z'n ogen uit zitten lachen vorige week :D Precies zo'n kapsel, broek half op ze reet, je kent 't wel.

Niet echt een mega superdude, maar omg...

partyflock lid: Harry de hengst uit utrecht (persoonlijke tekst)

nog vriendjes met Joran van der Sloot ook.. beware voor deze gast :angstig:

"Ken ik je niet! Kom je voor een fight! Ik breek je ****ing nek ouwe als ik je tegen kom! Utreg is de leipste stad van Nederland dus je bent gewaarschuwd!"

:o

hoe superdude wil je ze hebben? geëpileerde wenkbrouwen, make-up en stoere zinnetjes.... :sd:

wacht, kijk zn beroep:

Beroep: Fitness instructeur en part time body builder

:o

KAPSEL DIEFFF

de meisjes van tegenwoordig vallen hier ook nog volgends mij op. Die S.A.M's (skinny ass m*therf*ckers :P ) met die stekelvarken japanse tekenfilm achtige kapsel. waar gaat het met de wereld naar toe.

BTW Als iemand met zo een kapsel op het forum dit leest scheer meteen je kop kaal want anders ben je puur entertainment voor mensen (niet op een goede manier)

Ik vind die Japanese kapsel ergens wel tof :P maar je hebt kapsels en je hebt kapsels.

Sommige gaan echt te veruuhhh ???:D

Mja zo'n gast heb ik dus midden in z'n ogen uit zitten lachen vorige week :D Precies zo'n kapsel, broek half op ze reet, je kent 't wel.

heaa wat is er mis met je broek een beetje laag? :P

het is een gewoonte van mij geworden dus vandaar. maar ik ben geen superdude ga echt niet wanna be chippendale foto's van mezelf maken laat staan op internet zetten

Kunnen we niet een keer een paar van die gasten in de val lokken of zo? Beetje frustratie uiten.. Duct-tape.. honkbalknuppel..

botjesbuilders

botjesbuilders

Dat zijn echt van die gasten die zijn zo skinny als de pest en die denken dat ze een mooie buik hebben, iedereen heb buikspieren als ze 50 kilo wegen zonder vet.

Wat een grafk*ppen trouwens :roflol:

en dan op you tube zeker?

Terug
Naar boven