Van Dammage
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geloof het of niet ze zijn opzich best aardig, ze praten alleen ''JEWEETtTOCH SWAAA, KanKKer LAuw Brotherr'' ze doen niemand kwaad.Teminste mij niet omdat ze dat niet kunnen. Ik laat ze gwoon met rust.Ze vinden zichzelf breed en gespierd en als je ze uit de droom helpt dan gaan ze balletjes schieten:P

Ik nomineer vandaag mezelf maar. Heb morgen gala en ik dacht heee laat ik is ff lekker me pak aan doen en breezerfoto's schieten jwt
Aanschouw jorin:
![]()

Ik nomineer vandaag mezelf maar. Heb morgen gala en ik dacht heee laat ik is ff lekker me pak aan doen en breezerfoto's schieten jwt
Aanschouw jorin:
![]()

idd, sorry hoor maar hoe haal je het in je hoofd op die schoenen erbij aan te trekken? of was je alleen maar even aan het passen![]()

Aanschouw jorin:
![]()
1 ja ik train. Ben ook goed vooruitgegaan. Heb hiervoor een zware operatie gehad en kan pas sinds 3 maanden weer trainen.
2. Boeit me geen moer![]()