Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maar vrouwen trappen erin die vinden hem geweldig, maarja doet me een beetje aan die mannekes van sweet 16 een van de vele domme programma's van mtv, je ego is niet in verhouding met de werkelijkheid de reden dat mensen je zo ''geweldig'' vinden komt door geld.

Ongelooflijk die kerel. Zou echt eens een keer met zijn naalden moeten worden opgehangen aan de kapstok.
Man man You think I come to talk![]()
?hey gasten heeft die mafia turk van een mehemet al op zijn fotos gereageerd, ben na,elijk wel benieuwd! btw ik ruik toch wel zo nu en dan jaloezie mannen, btw waarom lopen vrouwen er nooit zo gek bij! de meeste dames, pubers of niet, weten zich toch wel normaal te kleden! op het feit na dat ze al strings aantrekken als ze in groep zes zitten! en een tampon in de k*t stoppen op 8jarige leeftijd om er puur wat in te hebben!
soms hoor je meisjes zeggen van een jaar of 12, ja ik heb al gepijpt en een vinger in mijn k*tje gehad.... f*cking ziek man, was dit 20 jaar geleden ook zo?