gallius
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, die gast tussen hun twee in staat lekker strak met die scheve bek van hem.

Trechterborst, iemand op het forum hier had dat ook

damm
zo een tjappie en dan 3 lekkere dames (vooral die rechter wat een lekkere t**ten) die met hem op de foto willen hebben ze soms een bril nodig die laat zien dat hij een nepperd is. Oke er zijn zat bodybuilders/krachttrainers zoals wij van dbb maar onze look is niet te koop en is al helemaal geen mode verschijnsel.ÓÓÓoh shit.
damm
zo een tjappie en dan 3 lekkere dames.

ÓÓÓoh shit.
damm
zo een tjappie en dan 3 lekkere dames (vooral die rechter wat een lekkere t**ten) die met hem op de foto willen hebben ze soms een bril nodig die laat zien dat hij een nepperd is. Oke er zijn zat bodybuilders/krachttrainers zoals wij van dbb maar onze look is niet te koop en is al helemaal geen mode verschijnsel.

óók nog zo'n gucci riem
OJAAAAAAAAAAA gister zag ik het begin van 'so you think you can dance'
zag op de achtergrond achter Elize (was lastig om me te concentreren achter haar) zo'n kerel van rond de 30 met een bandana en dikke bling, moest me echt suf lachen! Dacht toen gelijk aan dit topic
echt een boer met bandana achtig iemand, ga als ik klaar ben met dit k*t vak studeren voor morgen wel op zoek naar de beelden
als iemand dus tijd teveel heeft, kijk ff so you think you can dance terug en check het publiek![]()
was op rtl nogwat in NL

> http://www.rtl.nl/components/shows/...3.public.So_You_Think_You_Can_Dance_s1_a9.xml