MuscleMeat

Nominatie meest roffe foto van 2008

wtf is dat? :eek:

Als u naar rechts kijkt ziet u een Kippenborst, kijkt u naar links ziet u een hitsige reefteef in het paringsseizoen.

:roflol: <--- sancastyle

ÓÓÓoh shit.:eek:

/edit,
466909.jpg

Deze foto's zijn gemaakt op Dit Belgische feestje.

Wat een superdudes!

:eek:damm:eek: zo een tjappie en dan 3 lekkere dames (vooral die rechter wat een lekkere t**ten) die met hem op de foto willen hebben ze soms een bril nodig die laat zien dat hij een nepperd is. Oke er zijn zat bodybuilders/krachttrainers zoals wij van dbb maar onze look is niet te koop en is al helemaal geen mode verschijnsel.

Zo knap zijn ze niet inderdaad. Maar DAMN is dat in complex??? Daar ga ik binnekort ook nog wel een keer heen. Dan sta ik me dus de heel avond te irriteren aan die homo's. PFFF

óók nog zo'n gucci riem :roflol:

OJAAAAAAAAAAA gister zag ik het begin van 'so you think you can dance'

zag op de achtergrond achter Elize (was lastig om me te concentreren achter haar) zo'n kerel van rond de 30 met een bandana en dikke bling, moest me echt suf lachen! Dacht toen gelijk aan dit topic :roflol:

echt een boer met bandana achtig iemand, ga als ik klaar ben met dit k*t vak studeren voor morgen wel op zoek naar de beelden :D

als iemand dus tijd teveel heeft, kijk ff so you think you can dance terug en check het publiek :D :sd:

was op rtl nogwat in NL

:eek:damm:eek: zo een tjappie en dan 3 lekkere dames (vooral die rechter wat een lekkere t**ten) die met hem op de foto willen hebben ze soms een bril nodig die laat zien dat hij een nepperd is. Oke er zijn zat bodybuilders/krachttrainers zoals wij van dbb maar onze look is niet te koop en is al helemaal geen mode verschijnsel.

:roflol:

ik tel wel 2 lekkere borsten:D

oke ik overdreef maar laten we het houden op ****able en die met haar grote borsten zou ik dus echt witten in haar poesie of op/in haar face. Dat was toch eerlijk wat ik zeg.

óók nog zo'n gucci riem :roflol:

OJAAAAAAAAAAA gister zag ik het begin van 'so you think you can dance'

zag op de achtergrond achter Elize (was lastig om me te concentreren achter haar) zo'n kerel van rond de 30 met een bandana en dikke bling, moest me echt suf lachen! Dacht toen gelijk aan dit topic :roflol:

echt een boer met bandana achtig iemand, ga als ik klaar ben met dit k*t vak studeren voor morgen wel op zoek naar de beelden :D

als iemand dus tijd teveel heeft, kijk ff so you think you can dance terug en check het publiek :D :sd:

was op rtl nogwat in NL

okee, na wat moeite:

1zy8qwz.jpg

:roflol: :roflol: :roflol: :treuren:

terrrringggggggggg nu snap ik weer waarom hij me opviel gisteren :roflol: :haha: :treuren:

Voor de liefhebbers van een show vol :sd: > http://www.rtl.nl/components/shows/...3.public.So_You_Think_You_Can_Dance_s1_a9.xml

Terug
Naar boven