Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals veel vrouwen op criminelen figuren vallen, zijn er ook vrouwen die gay mannen aantrekkelijk vinden omdat ze ook over de glossy en dat soort vrouwen dingen kunnen meepraten denk ik. Dat soort mannen zijn dus ook fout op een andere manier. Wel moet er bij worden gezegt dat dit soort vrouwen net zo slim zijn als een hondendrol in de winterWat ik me af vraag is dat die idiote figuren wel veel mooie vrouwen om zich heen hebben, hoe kan dat?

Zoals veel vrouwen op criminelen figuren vallen, zijn er ook vrouwen die gay mannen aantrekkelijk vinden omdat ze ook over de glossy en dat soort vrouwen dingen kunnen meepraten denk ik. Dat soort mannen zijn dus ook fout op een andere manier. Wel moet er bij worden gezegt dat dit soort vrouwen net zo slim zijn als een hondendrol in de winter
Kijk nou toch wat ik vond: op dat stomme fitnessforum kopieren ze dit topic typerd is vooral dat ze een foto gebruiken die hier maanden geleden is gepost en die gast MCL Fitnessforum Moderators gebruikt ook nog is de zin die ik onder die foto had geqoute
[Link niet meer beschikbaar] (13-11-2008, 13:22)
beetje jammer.
plagiaat!!!de hufters
dit zijn toch gewoon vrij normale foto's?

dit zijn toch gewoon vrij normale foto's?
wat is er mis met hardcore? je bent zeker zo'n heavy metal gast met lange haren en een sik?![]()
onderschrift: mijn twee trouwe aars likkers!