AndroidHealthClinic

Nominatie meest roffe foto van 2008

2s7e0sl.png

echt wat denken ze :roflol:

Haha die doen niet eens hun best om er gay uit te zien :roflol:

Wat een pootjes heb je toch.

Wtf :o :roflol:

Wat ik me af vraag is dat die idiote figuren wel veel mooie vrouwen om zich heen hebben, hoe kan dat?

Wat ik me af vraag is dat die idiote figuren wel veel mooie vrouwen om zich heen hebben, hoe kan dat?
Zoals veel vrouwen op criminelen figuren vallen, zijn er ook vrouwen die gay mannen aantrekkelijk vinden omdat ze ook over de glossy en dat soort vrouwen dingen kunnen meepraten denk ik. Dat soort mannen zijn dus ook fout op een andere manier. Wel moet er bij worden gezegt dat dit soort vrouwen net zo slim zijn als een hondendrol in de winter:D

Kijk nou toch wat ik vond: op dat stomme fitnessforum kopieren ze dit topic typerd is vooral dat ze een foto gebruiken die hier maanden geleden is gepost en die gast MCL Fitnessforum Moderators gebruikt ook nog is de zin die ik onder die foto had geqoute
[Link niet meer beschikbaar] (13-11-2008, 13:22)
beetje jammer.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.967
Ik ga een poll maken met de beste foto's

en de rofste wordt omgelegd? :P

Zoals veel vrouwen op criminelen figuren vallen, zijn er ook vrouwen die gay mannen aantrekkelijk vinden omdat ze ook over de glossy en dat soort vrouwen dingen kunnen meepraten denk ik. Dat soort mannen zijn dus ook fout op een andere manier. Wel moet er bij worden gezegt dat dit soort vrouwen net zo slim zijn als een hondendrol in de winter:D

Kijk nou toch wat ik vond: op dat stomme fitnessforum kopieren ze dit topic typerd is vooral dat ze een foto gebruiken die hier maanden geleden is gepost en die gast MCL Fitnessforum Moderators gebruikt ook nog is de zin die ik onder die foto had geqoute
[Link niet meer beschikbaar] (13-11-2008, 13:22)
beetje jammer.

:eek:plagiaat!!!de hufters:mad:

dit zijn toch gewoon vrij normale foto's?

wat is er mis met hardcore? je bent zeker zo'n heavy metal gast met lange haren en een sik? :roflol:

Of iemand die nooit uitgaat, maar dit zijn idd normale foto's, geen mensen met wie ik ergens naartoe ga, maar echte superdudes zijn wel wat anders als dit, dit soort mensen zie je ook de krant in je brievenbus gooien bijvoorbeeld.

ik vind het born-losers..

ik ga niet meer vaak uit na 7 jaar in dit kleine stadje heb ik hier alles wel gezien en meegemaakt. Mijn muziek smaak is gewoon heel erg super en zeker niet alto maar ik ben wel degene waar jij jaloers naar kijkt in de sportschool.

Mooi hoedje heb je daar op, luppie.

Terug
Naar boven