AndroidHealthClinic

Noodzakelijk ?

Williams

Novice
Waardering
0
Ik merk dat als ik (post-workout) mn shake neem van 30gram whey, dat ik daarna vaak last krijg van 'puistjes' in het gezicht.(of zou dat wel hele erge toeval zijn?) wat is de minimale hoeveelheid whey die in de shake moet zitten? en kan het zo zijn dat als ik bijv. 25 gram whey gebruik ik dit probleem niet heb? En mn whey helemaal weglaten, en de andere dagelijkse eiwitten wel gewoon pakken is natuurlijk ook niet ideaal he? ga je daar veel in achteruit/stilstaan ?

Onderstaande vind je in de eiwit faq, moest je die nog niet gelezen hebben, zou ik daar eens wat puntjes van proberen.

10. Wat kan ik doen tegen puistjes?

Er zijn vele mensen die bij het innemen van eiwitten al snel een intolerantie ervoor ontwikkelen. Het lichaam kan de eiwitten niet goed aan en er ontstaat bloedvervuiling. Om dit te bestrijden zijn er een aantal mogelijkheden bv.

* Verminder de eiwit inname.
* Neem zink tabletten / capsules.
* Drink meer water.
* Eet minder suiker.

• Topic Starter Topic Starter
ja heb ik idd gelezen, maar verminderen van de eiwit inname bijvoorbeeld, hoeveel moet je minimaal in de shake hebben om het tot nut te laten zijn? en voldoende water..ik drink nu zo'n 3-4 liter per dag, lijkt me ook genoeg, of niet?

Ben je al van merk veranderd?? Van die goedkope shakes kruig ik puisten, van goede merken totaal nergens last van.

ik heb van dezelfde hiervoor nerges last van gehad, hij is 100% zuiver

maar weet niemand hoeveel je MINIMAAL moet? in n post workout shake

Terug
Naar boven