AndroidHealthClinic

Nordi gebruikers gezocht..

• Topic Starter Topic Starter
Jezus koffie laat je niet zo kennen man. En hou die " stoere " straattaal lekker voor je aub. Je komt over als een gefrustreerde puber kerel.

Ik raak ook gefrustreerd door hem man , elke keer zit die me uit te dagen en zulke scheve opmerkingen te maken terwijl hij me niet eens geeft gezien .. En waarom ? Omdat ik mijn mening gaf over zijn fysiek ..

Ik raak ook gefrustreerd door hem man , elke keer zit die me uit te dagen en zulke scheve opmerkingen te maken terwijl hij me niet eens geeft gezien .. En waarom ? Omdat ik mijn mening gaf over zijn fysiek ..

Ja ik merk t , en verder maakt me jullie bitchfight ook niet uit. Maar ik zie Jesse niet de woorden gebruiken die jij gebruikt man.

Ot : als t de eerste keer is dat je nordi gaat pakken, zou ik wel gewoon op 3 iu beginnen. Verhogen kan altijd nog , en hyge is niet te vergelijken met nordi bro. Just my 2 cents.

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik merk t , en verder maakt me jullie bitchfight ook niet uit. Maar ik zie Jesse niet de woorden gebruiken die jij gebruikt man.

Ot : als t de eerste keer is dat je nordi gaat pakken, zou ik wel gewoon op 3 iu beginnen. Verhogen kan altijd nog , en hyge is niet te vergelijken met nordi bro. Just my 2 cents.

Ja ik wil ook niet gelijk op 5 iu zitten , maar is wel de bedoeling uiteindelijk .. Heb jij nordi gebruikt? Zo ja hoeveel iu zette je ?

Als k dit dus zo goed begrijp is 2 iu nordi echt al een dikke aanvulling op je kuur? En dan 7/7 of 5/7? Klinkt vrij interessant en als dat beter is dan 5 iu Hyge is het ook nog wa te betalen.

Ik begin ook op 6 iu hoor jongens , ookal is het mijn eerste hgh ervaring.
Natuurlijk kan het wel zijn dat ik noodgedwongen de dosis moet verminderen.
Ik heb opgebouwd vanaf 1 iu naar 3 en nu meteen op 6.

Denk je? Probleem is dat die andere zooi heel vaak nep is.

Fijn!:( wil ze komende week ook gaan halen maar vind dure shizzle om nep te kopen. Kan die cartridge krijgen.
Waar moet ik op letten bij neppers? Kan de pennen ook krijgen, misschien doe ik dat. Twijfel nog omdat ik die verder niet ken. Zitten daar ook naaldjes bij of hoe werkt dat?

Check even mijn topic ook met de 2 verschillende nordi's :)

Dit zijn de verschillende HGH toedieningssytemen van verschillende fabrikanten.

[Link niet meer beschikbaar]

Fijn!:( wil ze komende week ook gaan halen maar vind dure shizzle om nep te kopen. Kan die cartridge krijgen.
Waar moet ik op letten bij neppers? Kan de pennen ook krijgen, misschien doe ik dat. Twijfel nog omdat ik die verder niet ken. Zitten daar ook naaldjes bij of hoe werkt dat?

Moeilijk te zeggen bij cartridge, ze zijn makkelijk na te maken en belangrijker het is uiterst rendabel. Uit welk land ze komen is vaak een eerste indicatie.

NL flexpro worden gewoon gejat uit verschillende hoeken, dus die vertrouw ik wel.

Heel die HGH-wereld is lastige koek

Terug
Naar boven