XXL Nutrition

Norma apothekersticker onder UV?

JCA

Dutch Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
1m70
Massa
90kg
Vetpercentage
6%
Nogal moeilijk om hier een foto van te posten omdat ik thuis geen UV lamp heb.
Ik heb enkele doosjes Norma deca, waarvan ik de apothekersticker op het doosje onder een UV lamp (niet bij mij thuis dus...) heb bekeken.
Het logo dat er dan verschijnt is een nogal lomp, paars iets. Niet allemaal fijne lijntjes, cirkeltjes, e.d. zoals op de doosjes die ik enkele jaren geleden eens gezien heb.
Is dit nep? Voor de rest ziet alles er ok uit, ook het hologram waar schuin "Norma" op verschijnt, op het label op de vial.
Het logo ziet er dus NIET uit zoals op de bijgevoegde foto...

norma.jpg

Heb je dit ook bij test e van norma?
Of is dit alleen bij deca, heb de grotere doosjes van norma. vroeger waren ze kleiner verpakt. Ik twijfel niet aan de echtheid, maar vraag me soms toch af. Bij sommige verpakking kan ik ook de nummertjes op de gele vlakte met me nagel makkelijk eraf krabben. Iemand ervaring hiermee?
Snap dat een foto plaatsen beter is, maar maybe anybody nows?

heb je dit ook bij test e van norma?
Of is dit alleen bij deca, heb de grotere doosjes van norma. Vroeger waren ze kleiner verpakt. Ik twijfel niet aan de echtheid, maar vraag me soms toch af. Bij sommige verpakking kan ik ook de nummertjes op de gele vlakte met me nagel makkelijk eraf krabben. Iemand ervaring hiermee?
Snap dat een foto plaatsen beter is, maar maybe anybody nows?

niemand??????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Hey bro nasıl olduğunu ben bilmiyorum

• Topic Starter Topic Starter
Ben even afwezig geweest. Zal dit weekend foto's maken van de originele doosjes en vials.

heb zo juist die van mij onder uv geplaatst en is exact hetzelfde en ik ga als een speer dus geen zorgen

gas erop...:)

Heeft iemand test e van Norma trouwens?
Heb je hem gecheckt op de UV licht?

He jongens weten jullie of dit de goeie sticker is. heb hem gisteren even onder de zonnenbank gehouden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Fri 22 Jul 2011 om 17:03 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb toch een heel ander soort logo erop staan als ik ze onder de zonnebank houd, iets met een soort kruis in en logo heeft een ''rode gloed''

Terug
Naar boven