Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zag laatst een jongen die had ook deze. zijn 100% fake..
- geen doos
- vial is kleiner dan een originele norma
- hologrammen op het label zijn zomaar een soort rechthoekjes ipv van hologrammen van het norma logo..
rommel dus.
ik snap dit niet, waarom zouden de scammers niet de juiste lot/batch nr's faken
en waarom zou jij daar dan niet van uit gaan![]()

Dat is dus niet juist.
Van Fake napo's is ook bekend dat de lotnr's domweg niet kloppen.
Fakers gaan ervan uit dat veel mensen er niet op letten, en het gros doet dat ook niet.
Dus om nou te zeggen dat de Fakers echt wel letten op of lot nr's wel kloppen of een zwarte of grijze dop, heb je het dus mis.

Als ze gewoon in het originele blauwe Hellas doosje zitten (bijsluiter zit er meestal in, op de ene kant in het Grieks en andere kant in het Engels) en als er onder het clipje in de zwarte dop een injectionspot zit (een klein rondje, precies in het midden van het rubbertje) dan zit het wel snor met je Hellas. Pak ook een sleutel en probeer ook het logo eraf te krabben, bij de mijne lukt dit totaal niet.
Ps je kunt eigenlijk wel duidelijk zien aan het doosje, inclusief bijsluiter of het geheel machinaal goed in elkaar is gezet of door "handen" in elkaar is gezet.
Check bijv. of de bijsluiter in de doosjes op dezelfde manier zijn ingevouwen, dit kan al een teken zijn dat dit door Pharma productiemachines is gedaan en niet door fakende prutsers.
Enjoy je gear !![]()
Heeft niet te maken omdat iemand gelovig is of niet, want dat ben ik niet, maar om je emoties de vrije loop te laten daar zijn andere forums voor.