MuscleMeat

Norma Deca echt of nep

janoly

Novice
Waardering
0
hallo

Weet iemand of deze deca van Norma echt of nep is.

heeft iemand ervaring met deze deca??

lotnr: 0601002
exp date 01 2011

deca.jpg - 4319

deca2.jpg - 4320

Ik zag laatst een jongen die had ook deze. zijn 100% fake..

- geen doos
- vial is kleiner dan een originele norma
- hologrammen op het label zijn zomaar een soort rechthoekjes ipv van hologrammen van het norma logo..

rommel dus.

ik heb afgesproken dat als het lukt,er een aantal getest gaan worden.

Deze zal je dus moeten krijgen MET RAPPORT

Je zal er weinig aan hebben, maar deze lots (0810023 en exp date 10-2010 ) zijn getest, alleen niet hier.
Deze zijn helemaal OK!
Ik mag de resultaten niet publiceren, dus meerendeel kan er weinig mee, wat begrijpelijk is.
Ik weet dat ze helemaal goed zijn, dus ik ben er happy mee.

Wat betreft die neppe vials , die zien er zoals gezegd niet uit, er zit niet eens 1.5ml in, en zonder geleverd doosje kan je ze gelijk in de prullenbak mieteren!

Dom dat de mensen die het verkopen niet eens zelf enig onderzoek doen of hun spullen wel echt zijn.

Mee eens!

Al zijn er soms mensen die bewust teringzooi verkopen.. triest!

ik snap dit niet, waarom zouden de scammers niet de juiste lot/batch nr's faken ???
en waarom zou jij daar dan niet van uit gaan ???

Inderdaad Rush, iedereen staart zich helemaal wezenloos op lotnummers en batchnmrs of ze dan wel of niet overeenkomen.... Als iemand toch nepzooi wil maken en verkopen dan is dit toch echt wel het allereerste waar op gelet word. Net zoals of de dop grijs of zwart is.... duh, als dit echt een kenmerk zou zijn van een echte of nep Norma... denken jullie dan echt dat een fakelab dit niet weet... ?

Nogmaals, elke betweterige morron op allerlei fora weet het allemaal beter en herkend nep gear of echt HG gear... Je moet je enkel afvragen welke poster er baat bij heeft om HG als nep te bestempelen en bepaalde UG als real te bestempelen en overduidelijk loopt te pushen....

;)

Dat is dus niet juist.

Van Fake napo's is ook bekend dat de lotnr's domweg niet kloppen.
Fakers gaan ervan uit dat veel mensen er niet op letten, en het gros doet dat ook niet.
Dus om nou te zeggen dat de Fakers echt wel letten op of lot nr's wel kloppen of een zwarte of grijze dop, heb je het dus mis.

Dat is dus niet juist.

Van Fake napo's is ook bekend dat de lotnr's domweg niet kloppen.
Fakers gaan ervan uit dat veel mensen er niet op letten, en het gros doet dat ook niet.
Dus om nou te zeggen dat de Fakers echt wel letten op of lot nr's wel kloppen of een zwarte of grijze dop, heb je het dus mis.

kan je een 100% garantie geven?
NEE
dus kan je er beter vanuit gaan dat er ook fake met correcte lotnrs in omloop is.
LOGICA

Zie je toch veel minder hoor, en zelf heb ik ze ook nog niet gezien.

Bovendien kan niemand 100% garanties geven, er zal altijd en overal twijfel over bepaalde producten zijn, zelfs als ze getest zijn.
We kunnen eigelijk alleen over onze eigen bevindingen praten, dan weet je in ieder geval dat je voor jezelf safe zit! ;)

Voorals nog geldt,geen verstand van Norma....gewoon ander iets pakken.Teveel fakes

Dat zijn de datums die ik ook heb!
Die zijn ok.

Als ze gewoon in het originele blauwe Hellas doosje zitten (bijsluiter zit er meestal in, op de ene kant in het Grieks en andere kant in het Engels) en als er onder het clipje in de zwarte dop een injectionspot zit (een klein rondje, precies in het midden van het rubbertje) dan zit het wel snor met je Hellas. Pak ook een sleutel en probeer ook het logo eraf te krabben, bij de mijne lukt dit totaal niet.

Ps je kunt eigenlijk wel duidelijk zien aan het doosje, inclusief bijsluiter of het geheel machinaal goed in elkaar is gezet of door "handen" in elkaar is gezet.
Check bijv. of de bijsluiter in de doosjes op dezelfde manier zijn ingevouwen, dit kan al een teken zijn dat dit door Pharma productiemachines is gedaan en niet door fakende prutsers.

Enjoy je gear ! :D

GVD..dus ze zijn dus nep...laat ik nu net ook zo een kuurtje hebben gekocht...""

en gelukkig niks in mebut...pfff idd die zijn gelijk aan die van de foto exact ok de datum en nummers...en jawel met grijze dop[rubber] nu ga ik echt twijvelen over al die ''shit'' ik vertrouw nu dus niks meer dan maar geen kuur..maar dat wilt dus zeggen dat ik nu niks meer vertrouw.....want tja wie zegt de volgende keer dat het wel echt is....GEk wordt je hiervan.....tis net geloven in de bijbel ...hahaha ''

Wel jammer dat er idd zoveel rommel is ..nu snel de dealer bellen en zeggen dat ik het niet moet...gelukig nog niks betaald pfff thanks peeps... ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Als ze gewoon in het originele blauwe Hellas doosje zitten (bijsluiter zit er meestal in, op de ene kant in het Grieks en andere kant in het Engels) en als er onder het clipje in de zwarte dop een injectionspot zit (een klein rondje, precies in het midden van het rubbertje) dan zit het wel snor met je Hellas. Pak ook een sleutel en probeer ook het logo eraf te krabben, bij de mijne lukt dit totaal niet.

Ps je kunt eigenlijk wel duidelijk zien aan het doosje, inclusief bijsluiter of het geheel machinaal goed in elkaar is gezet of door "handen" in elkaar is gezet.
Check bijv. of de bijsluiter in de doosjes op dezelfde manier zijn ingevouwen, dit kan al een teken zijn dat dit door Pharma productiemachines is gedaan en niet door fakende prutsers.

Enjoy je gear ! :D

ps en waar ken je dan die zooi halen...kuur[dus deca en sestanon?] tja als er toch al gezegd wordt dat ze echt zijn......''

Let een beetje op je taalgebruik kerel!
Ik lees 3 x GVD in je bericht, hoe erg je misschien ook baalt, let gewoon even op.

Heeft niet te maken omdat iemand gelovig is of niet, want dat ben ik niet, maar om je emoties de vrije loop te laten daar zijn andere forums voor.

baal gewoon otzettend dat er zoveeel nep en troep is dat ik er echt gek vcan wordt terijl ik er zoveel voor over heb om het juiste te krijgen...maar goed al met al...kwestie van geduld dus....

zoow en dan nu ff een arts zoeken die aan de grond zit..gheghe...misschien kennen we elkaars handjes wel wassen hahaha... ach was het maar zo makkelijk..pfffff zucht

Terug
Naar boven