MuscleMeat

Norma Deca echt of nep

janoly

Novice
Waardering
0
hallo

Weet iemand of deze deca van Norma echt of nep is.

heeft iemand ervaring met deze deca??

lotnr: 0601002
exp date 01 2011

deca.jpg - 4319

deca2.jpg - 4320

heb deze ook gehad,. was er niet te spreken over.. niet lekker na injectie enz..

volgens mij bedoel je dat degene die prodigy maakt ook deze norma levert

volgens mij ken k hem ook..

Jaja iedere kruimelaar is tegenwoordig dealer,waar je de hoofdprijs voor betaald.Verstand van gear hebben ze niet,maar ...rekenen...dat kunnen ze goed.Veel gehoorde....ja maar deze heb ik laten testen...woehahahaha altijd een giller als je dat hoort.
In dit topic ken ik 3 mensen die serieus hun gear kunnen laten testen,waaronder ik er 1tje ben.Gewoon bullshit als dat geroepen word,door een kruimelaar....ik haat die gasten die troep verkopen.

Jaja iedere kruimelaar is tegenwoordig dealer,waar je de hoofdprijs voor betaald.Verstand van gear hebben ze niet,maar ...rekenen...dat kunnen ze goed.Veel gehoorde....ja maar deze heb ik laten testen...woehahahaha altijd een giller als je dat hoort.
In dit topic ken ik 3 mensen die serieus hun gear kunnen laten testen,waaronder ik er 1tje ben.Gewoon bullshit als dat geroepen word,door een kruimelaar....ik haat die gasten die troep verkopen.

Yep, i agree, gasten die willens en wetens neppe zooi verkopen, mogen ze van mij een spuit met lucht in een ader leeg drukken... :mad:

Daarom zeg ik bestel anders eerst eens een sampel en doe wat research op het net alvorens je hele kuur te bestellen ;)

ik heb ook fake deca's van norma als je de sticker afkrapt komt het doorschijnend laagje van de sticker af en blinkt er niks meer als je het in het licht houd zo kun je het dus ook zien bij de echte komt de hele sticker in zn geheel mee,mn lotnummer klopte ook niet exp was ook tot 2011 en het was in 2006 gemaakt zogezegt volgens lotnummer en de vails ware kleiner ook was het rode loge heel anders als de echte

ff dit topic ophalen heb geen zin om heel nieuw verhaal weer neer te zetten.
ik heb nu deca van norma alles ziet er goed uit rooie loge kun je er niet afkrabben met doosje en bijsluiter. alleen zit er een grijze dop op.
is het enige wat er eigenlijk ziet aan zou kunnen kloppen.
heeft iemand echte normas gehad met een grijze dop?
lot nr is van 2006 en goed tot 2011, klopt toch?
zoals ik al zei alles klopt verder...

weet je dit zeker? staat hier dat deca 5 jaar houdbaar is:
http://db.cbg-meb.nl/IB-teksten/h00126.pdf
is weleswaar geen norma...

lijkt me dom om alles zo precies na te maken en dan op zoiest stoms onderuitgaan?

Deca van norma is maar 2 jaar goed ,andere deca dan weer 5 jaar ok ,maar je hebt 100 % valse kerel ,grijze stop zegt al genoeg en dan die vervaldatum ,dus klopt niet ,alle deca's met houdbaardeid tot 2011 (van norma) daar moet je mee uitkijke ,terug brenge die handel laat maar teste je zult wel zien, en niet gaan injectere he !

Deca van norma is maar 2 jaar goed ,andere deca dan weer 5 jaar ok ,maar je hebt 100 % valse kerel ,grijze stop zegt al genoeg en dan die vervaldatum ,dus klopt niet ,alle deca's met houdbaardeid tot 2011 (van norma) daar moet je mee uitkijke ,terug brenge die handel laat maar teste je zult wel zien, en niet gaan injectere he !

ik weet sowieso dat er wel stof inzit dat werkt, zijn er veel in mijn omgeving die deze gebruiken en gaan er allemaal goed op..
maar wou voor de zekerheid checken want twijfel nog steeds...

teste gaat natuurlijk niet hier.. dat is de ellende.

ik weet sowieso dat er wel stof inzit dat werkt, zijn er veel in mijn omgeving die deze gebruiken en gaan er allemaal goed op..
maar wou voor de zekerheid checken want twijfel nog steeds...

teste gaat natuurlijk niet hier.. dat is de ellende.

Kheb hier ook nog 16 vails fakes liggen van deca norma met zwarte stop dus als ge er toch mee gaat beginnen kun je mijn mss overpakken lol:rolleyes:
nee ik ga ze dus echt niet zetten en ben overgeschakelt op golden gear das tenminste echte deca en ge weet wat ge krijgt ,ik wil toch altijd weten wat ik in me spuit ;):D

Er zijn gewoon zeer goede normaas op de markt.

Doe je huiswerk,laat je niet neppen.

Wat ik me ook afvroeg,zitten er bij de ''fakes'' een parelmoer logo als etiket....nee niet hologram,maar parelmoer etiketje.Was ik wel benieuwd naar hoever ze al zijn om die na te bootsen.

Wat ik me ook afvroeg,zitten er bij de ''fakes'' een parelmoer logo als etiket....nee niet hologram,maar parelmoer etiketje.Was ik wel benieuwd naar hoever ze al zijn om die na te bootsen.

Ja maar je kunt een laagje(doorzichtig) van de sticker afpakken terwijl de sticker gewoon blijft zitten op de vail en dan blinkt die niemeer of niks bij de echt is dat 1 sticker (1geheel)

ziet er bij deze erg mooi uit en kan er geen laagje afhalen.

vind het gewoon sonde om ze al als fake te bestempelen terwijl het mischien niet zo is...
jammer dat er geen navraag bij norma gedaan kan worden.

Als jij 'norma's ' hebt die 5 jr houdbaar zijn, heb je gewoon 100% FAKE!

Ongelovelijk hoe lomp die mensen zijn, maken ze ze zo mooi na en zakken ze totaal door de grond op een datum..

Terug
Naar boven