Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaja iedere kruimelaar is tegenwoordig dealer,waar je de hoofdprijs voor betaald.Verstand van gear hebben ze niet,maar ...rekenen...dat kunnen ze goed.Veel gehoorde....ja maar deze heb ik laten testen...woehahahaha altijd een giller als je dat hoort.
In dit topic ken ik 3 mensen die serieus hun gear kunnen laten testen,waaronder ik er 1tje ben.Gewoon bullshit als dat geroepen word,door een kruimelaar....ik haat die gasten die troep verkopen.

weet je dit zeker? staat hier dat deca 5 jaar houdbaar is:
http://db.cbg-meb.nl/IB-teksten/h00126.pdf
is weleswaar geen norma...
lijkt me dom om alles zo precies na te maken en dan op zoiest stoms onderuitgaan?
Deca van norma is maar 2 jaar goed ,andere deca dan weer 5 jaar ok ,maar je hebt 100 % valse kerel ,grijze stop zegt al genoeg en dan die vervaldatum ,dus klopt niet ,alle deca's met houdbaardeid tot 2011 (van norma) daar moet je mee uitkijke ,terug brenge die handel laat maar teste je zult wel zien, en niet gaan injectere he !
ik weet sowieso dat er wel stof inzit dat werkt, zijn er veel in mijn omgeving die deze gebruiken en gaan er allemaal goed op..
maar wou voor de zekerheid checken want twijfel nog steeds...
teste gaat natuurlijk niet hier.. dat is de ellende.

Wat ik me ook afvroeg,zitten er bij de ''fakes'' een parelmoer logo als etiket....nee niet hologram,maar parelmoer etiketje.Was ik wel benieuwd naar hoever ze al zijn om die na te bootsen.
Wat ik me ook afvroeg,zitten er bij de ''fakes'' een parelmoer logo als etiket....nee niet hologram,maar parelmoer etiketje.Was ik wel benieuwd naar hoever ze al zijn om die na te bootsen.