XXL Nutrition

Norma Deca echt of nep

janoly

Novice
Waardering
0
hallo

Weet iemand of deze deca van Norma echt of nep is.

heeft iemand ervaring met deze deca??

lotnr: 0601002
exp date 01 2011

deca.jpg - 4319

deca2.jpg - 4320

hahahaha idd,erg lomp.

Net zoals de norma enanthaat.
Perfect nagebootst,alleen een puntkegel op de top vd vail,soort akelig scherpe punt,terwijl de echte een mooie ronde top heeft,en een soort ''hollere bodem''

Ik zal wat foto's uploaden van een paar bootvluchtelingen die aangespoelt waren,uit Griekenland.
Deze zijn de real deal.

Holologo+2jaar houdbaarheid+zwart dopje. Deze normaas zijn afkomstig van de bron waar muis en ik al eerder een testraportje op DBB van gezet hebben.

Gewoon je huiswerk doen,en laten zien dat je niet van gister bent.
Veel info op DBB en ook op BOS,laat je niet vangen,en ga niet in zee met kruimelaars.
Het probleem is dat 6x over de kop dealertjes,geen flauw benul hebben wat ze nu werkelijk verkopen................als ze maar verkopen.

Mijn statement: Als iemand tegen willens en wetens in FAKE crap verkoopt........stenigen.

Gewoon je huiswerk doen,en laten zien dat je niet van gister bent.
Veel info op DBB en ook op BOS,laat je niet vangen,en ga niet in zee met kruimelaars.
Het probleem is dat 6x over de kop dealertjes,geen flauw benul hebben wat ze nu werkelijk verkopen................als ze maar verkopen.

Mijn statement: Als iemand tegen willens en wetens in FAKE crap verkoopt........stenigen.

Amen :bow2:

Ga ook niet gelijk in zee met je aanbieding....maw als je je gear overhandigd krijgt,en je het niet vertrouwd,neem uitgebreid oogschouw van het geen wat je krijgt.
Dealer zegt ALTIJD dat het ok spul is,hij gaat echt niet zeggen dat het twijfelachtig is.

MIJN DEALER DOEN DAT DUS WEL,die zeggen....weet niet of het eerlijke gear is,kan je zelf beslissen of je het doet of niet.
Natuurlijk laten mensen zich snel imponeren door deze jongens....niet doen,JIJ bent de klant,JIJ hebt de munten.
Vertrouw je iemand niet hij is NIET de enige.Ik hoor werkelijk trieste prijzen,en zeker voor fake artikelen.....damn zo erg.Er was een tijd dat ook ik daar met 6 benen tegelijk in trapte....lang geleden maar toch...

hahahaha idd,erg lomp.

Net zoals de norma enanthaat.
Perfect nagebootst,alleen een puntkegel op de top vd vail,soort akelig scherpe punt,terwijl de echte een mooie ronde top heeft,en een soort ''hollere bodem''

Kriel is dit niet anders om? Dat de real een soort punkegel heeft op de top van de amp? Heb op BOS gezien dat de real wat punt achtig is aan het bovenkant. Kan je dit toelichten?

sinds norma nieuwe doosjes hebben zijn ook de ampullen een beetje veranderd..ik weet niet of daar ook het verschil in zit tussen die puntige amps?!

Waarom..?
Kan prima hier, hoe meer topics des te meer andere topics zakken dan naar de kelder.
Deze kan er prima tussen, het gaat tenslotte om hetzelfde product.

Terug
Naar boven