Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij 'norma's ' hebt die 5 jr houdbaar zijn, heb je gewoon 100% FAKE!
Ongelovelijk hoe lomp die mensen zijn, maken ze ze zo mooi na en zakken ze totaal door de grond op een datum..

..Ik heb dezelfde gebruikt, doet helemaal geen ****! Slaolie![]()

We moete eens allemaal same kome en die fake dealertjes hun zaakjes late instorte![]()

Het probleem is dat 6x over de kop dealertjes,geen flauw benul hebben wat ze nu werkelijk verkopen................als ze maar verkopen.
Mijn statement: Als iemand tegen willens en wetens in FAKE crap verkoopt........stenigen.

Gewoon je huiswerk doen,en laten zien dat je niet van gister bent.
Veel info op DBB en ook op BOS,laat je niet vangen,en ga niet in zee met kruimelaars.
Het probleem is dat 6x over de kop dealertjes,geen flauw benul hebben wat ze nu werkelijk verkopen................als ze maar verkopen.
Mijn statement: Als iemand tegen willens en wetens in FAKE crap verkoopt........stenigen.

Ik zal wat foto's uploaden van een paar bootvluchtelingen die aangespoelt waren,uit Griekenland.
Deze zijn de real deal.
Holologo+2jaar houdbaarheid+zwart dopje. Deze normaas zijn afkomstig van de bron waar muis en ik al eerder een testraportje op DBB van gezet hebben.
hahahaha idd,erg lomp.
Net zoals de norma enanthaat.
Perfect nagebootst,alleen een puntkegel op de top vd vail,soort akelig scherpe punt,terwijl de echte een mooie ronde top heeft,en een soort ''hollere bodem''
Dat betekend voor 99% Ok, want zonder foto blijft het lastig![]()
maak ff foto s van mij spullen zal het er ff op zetten