- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Ik ben van plan te gaan loggen vooral voor mezelf en om goed overzichtelijk te zien hoeveel progressie in maak. Ook hoop ik een paar omerkingen te krijgen wat betreft mijn training en mijn voeding. Ik ben sinds kort 18 geworden en het grootste gedeelte van mijn studiefinanciering zal dan ook uit gaan naar mijn voeding. Uiteraard moet ik eerst zien hoeveel het wordt en dan ga ik knallen. Op het moment zit ik nog bij een sportschool een zogeheette healthclub. Binnenkort ga ik naar een gym hier in de buurt die ook gericht is op bodybuilding. Dit is waar ik voor train, een beach-proof lichaam is mooi maar ik wil meer.
Ik heb nu zo'n anderhalf jaar diabetes ik heb dit dus pas laat gekregen. Er is een moment geweest dat ik slechts 65kg woog. Iniddels ben ik zo'n 80kg, exacte gewicht zal ik morgen in de ochtend wegen. Ik ben 181cm en denk dat mijn vetpercentage zo rond de 18 ligt. De laatste tijd is het wat moeizaam gegaan wat betreft mijn training. Ik ben een tijdje ziek geweest maar wil er nu weer helemaal serieus mee bezig. Daarnaast heb ik een tijd geleden een blessure gehad aan mijn schouder en daar heb ik nog wel eens last van tijdens het bankdrukken vandaar dat dit waarschijnlijk ook wat lager ligt.
voeding ontbijt zal worden aangepast maar ivm met diabetes moet ik nog de juiste hoeveelheid vinden(havermout):
training
foto
Ik heb nu zo'n anderhalf jaar diabetes ik heb dit dus pas laat gekregen. Er is een moment geweest dat ik slechts 65kg woog. Iniddels ben ik zo'n 80kg, exacte gewicht zal ik morgen in de ochtend wegen. Ik ben 181cm en denk dat mijn vetpercentage zo rond de 18 ligt. De laatste tijd is het wat moeizaam gegaan wat betreft mijn training. Ik ben een tijdje ziek geweest maar wil er nu weer helemaal serieus mee bezig. Daarnaast heb ik een tijd geleden een blessure gehad aan mijn schouder en daar heb ik nog wel eens last van tijdens het bankdrukken vandaar dat dit waarschijnlijk ook wat lager ligt.
voeding ontbijt zal worden aangepast maar ivm met diabetes moet ik nog de juiste hoeveelheid vinden(havermout):
1) 2 boterhammen met vleeswaren, wheyshake met melk, 500 ml water, 2x omega3, 3x davitamon.
2) 1 boterham met vleeswaren, 1 stk fruit, 500 ml water.
3) 3 boterhammen met vleeswaren, eventueel 500 ml water hangt er vanaf of ik deze al in de eerste twee maaltijden heb gedronken.
4) Als ik op stage ben een wheyshake met water, stk fruit. Zodra ik mijn studiefinanciering krijg en ik klaar ben met mijn stageperiode wordt dit vervangen door een stuk tilapia of panga met een whey shake, fruit + water.
5) 3 boterhammen met vleeswaren, 500 ml water.
6) Pasta/rijst/aardappelen met groente en vlees (hoofdmaaltijd).
7-pre) creatine, een stuk fruit. (500 water tijdens training)
8-post) creatine, whey, dextro.
9) 1 banaan stuk komkommer
10) 250g kwark met noten.
2) 1 boterham met vleeswaren, 1 stk fruit, 500 ml water.
3) 3 boterhammen met vleeswaren, eventueel 500 ml water hangt er vanaf of ik deze al in de eerste twee maaltijden heb gedronken.
4) Als ik op stage ben een wheyshake met water, stk fruit. Zodra ik mijn studiefinanciering krijg en ik klaar ben met mijn stageperiode wordt dit vervangen door een stuk tilapia of panga met een whey shake, fruit + water.
5) 3 boterhammen met vleeswaren, 500 ml water.
6) Pasta/rijst/aardappelen met groente en vlees (hoofdmaaltijd).
7-pre) creatine, een stuk fruit. (500 water tijdens training)
8-post) creatine, whey, dextro.
9) 1 banaan stuk komkommer
10) 250g kwark met noten.
training
Maandag: rust
Dinsdag: rust thuis buik en kuiten
Woensdag: rug schouders
Donderdag: rust
Vrijdag: benen
Zaterdag: rust thuis buik
Zondag: borst en armen
Dinsdag: rust thuis buik en kuiten