XXL Nutrition

NoSurrender's Trainingslog

NoSurrender

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
230
Lengte
1m81
Massa
80kg
Ik ben van plan te gaan loggen vooral voor mezelf en om goed overzichtelijk te zien hoeveel progressie in maak. Ook hoop ik een paar omerkingen te krijgen wat betreft mijn training en mijn voeding. Ik ben sinds kort 18 geworden en het grootste gedeelte van mijn studiefinanciering zal dan ook uit gaan naar mijn voeding. Uiteraard moet ik eerst zien hoeveel het wordt en dan ga ik knallen. Op het moment zit ik nog bij een sportschool een zogeheette healthclub. Binnenkort ga ik naar een gym hier in de buurt die ook gericht is op bodybuilding. Dit is waar ik voor train, een beach-proof lichaam is mooi maar ik wil meer.

Ik heb nu zo'n anderhalf jaar diabetes ik heb dit dus pas laat gekregen. Er is een moment geweest dat ik slechts 65kg woog. Iniddels ben ik zo'n 80kg, exacte gewicht zal ik morgen in de ochtend wegen. Ik ben 181cm en denk dat mijn vetpercentage zo rond de 18 ligt. De laatste tijd is het wat moeizaam gegaan wat betreft mijn training. Ik ben een tijdje ziek geweest maar wil er nu weer helemaal serieus mee bezig. Daarnaast heb ik een tijd geleden een blessure gehad aan mijn schouder en daar heb ik nog wel eens last van tijdens het bankdrukken vandaar dat dit waarschijnlijk ook wat lager ligt.

voeding ontbijt zal worden aangepast maar ivm met diabetes moet ik nog de juiste hoeveelheid vinden(havermout):
1) 2 boterhammen met vleeswaren, wheyshake met melk, 500 ml water, 2x omega3, 3x davitamon.

2) 1 boterham met vleeswaren, 1 stk fruit, 500 ml water.

3) 3 boterhammen met vleeswaren, eventueel 500 ml water hangt er vanaf of ik deze al in de eerste twee maaltijden heb gedronken.

4) Als ik op stage ben een wheyshake met water, stk fruit. Zodra ik mijn studiefinanciering krijg en ik klaar ben met mijn stageperiode wordt dit vervangen door een stuk tilapia of panga met een whey shake, fruit + water.

5) 3 boterhammen met vleeswaren, 500 ml water.

6) Pasta/rijst/aardappelen met groente en vlees (hoofdmaaltijd).

7-pre) creatine, een stuk fruit. (500 water tijdens training)

8-post) creatine, whey, dextro.

9) 1 banaan stuk komkommer

10) 250g kwark met noten.

training
Maandag: rust
Dinsdag: rust thuis buik en kuiten
Woensdag: rug schouders
Donderdag: rust
Vrijdag: benen
Zaterdag: rust thuis buik
Zondag: borst en armen

foto
30 juli

Laatst bewerkt:
Veel succes !
kan de foto niet zien btw

succes ermee man , vraagje , hoe train jij je kuiten thuis? aangezien je daar toch behoorlijk wat gewicht voor nodig hebt

• Topic Starter Topic Starter
succes ermee man , vraagje , hoe train jij je kuiten thuis? aangezien je daar toch behoorlijk wat gewicht voor nodig hebt

Hartelijk dank, ik doe calf raises met eventueel zware gewichten in beide handen. Ik ben nogal blessuregevoelig in mijn benen vanwege een verleden in het voetbal. Niet dat ik ooit een blessure heb gehad aan mijn kuit maar als ik dan last van bijv. mijn hamstring heb dan doe ik het ook niet graag.

Misschien leuk om erbij te vermelden dat ik voor al mijn vragen via mail en evt. telefoon bij Jack Zwolle terecht kan. Zeer sympathieke man is dat, daarnaast helpt Sibil me via een ander forum ivm diabetes.

• Topic Starter Topic Starter
voeding van vandaag:

3x devitamon

2x omega3

1x b6

1x b12

1xmagnesium calcium

2x creatine

1x dextro

kipfilet

forelfilet

twee keer roerbakgroente

twee keer rijst

3 boterhammen

250ml melk

120g eiwit/whey (3 shakes)

2l water

1 stk fruit

nog te gaan:

noten

komkommer

fruit

kwark

water

(eventueel meer hangt van mijn suikerspiegel af).

Vandaag heb ik borst, bicep en tricep gepakt. Ik weet niet precies hoe alle oefeningen heten, excuses hiervoor. Ik zal mijn gewichten voor het bankdrukken bijhouden voor de rest zal ik gewoon de sets en herhalingen vermelden. bankdrukken is nog niet hoog ivm blessure schouder

bankdrukken

sets herhalingen gewicht

2x20x40

2x12x50

1x12x70

bankdrukken schuin

1x12x30

1x12x40

dan nog een oefening bij een machine wat lijkt op bakdrukken waarbij je zit.

2x10x??

backpack

4x10

dips machine??

6x10

pull down (rechte kleine stang naar beneden drukken)

5x10

liggende oefening met 1 dumbbell die je vasthoudt in een hand die doe je over je hoofd en breng je tot boven je borst

3x12

bicep oefening (zelfde als de pull down maar dan van onder naar boven)

3x12

zelfde oefening maar dan met een soort dik touw tot aan de schouders

3x12

superset bicep tricep

10xtr10xb10xtr rust 20xtr20xb20xtr

dumbbell curl

3x10 (per hand)

hammer curl

3x10 (tegelijk)

Set-e stang

3x10

als iemand me begrijpt en de naam van de oefeningen weet, laat het me dan weten.

grz

Laatst bewerkt:
Vind wel dat je veel oefeningen doet. En je lijkt me ook niet veel kcal binnen te krijgen of ben je van plan te cutte ?

Terug
Naar boven