Fitness Seller

noten

MATTHI

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
38
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
9%
Iemand die weet waar je goede en goedkope noten kan kopen?
Noten zijn over het algemeen nogal duur, dus daarom de vraag ;)

Aldi of zo'n Turkse winkel

Bij de aldi hebben ze wel notenmix zakjes van 250gr dacht ik.

Lidl, ongezouten cashewnoten voor een goedkoop prijsje. Let op want een glaswater erbij zal je nodig hebben;)

• Topic Starter Topic Starter
In de aldi zijn al die noten toch gezouten? In de carrefour heb je er met een zeer laag zout gehalte (pinda's) anders kun je ze idd best op de markt kopen, lekker goedkoop :)

Nee hoor, je hebt bij aldi ook wel ongezouten notenmix.

dat klinkt hier al het beste, maar snap het niet goed alst ongezouten is heb je toch geen glas water nodig? :D

haha probeer ze maar is zonder water of uberhaupt zonder drinken weg te krijgen, ze zijn zo droog als t maar zijn kan;). Gezouten zorgt ervoor dat er wat speeksel vrij komt terwijl je kauwt volgens mij daardoor zijn ze dan minder droog denk ik.

In de aldi zijn al die noten toch gezouten? In de carrefour heb je er met een zeer laag zout gehalte (pinda's) anders kun je ze idd best op de markt kopen, lekker goedkoop :)

Je hebt in de aldi veel verschillende interessante keuzes.
Metalen bakjes met cashew (ongezouten of gezouten)
Plastik bakjes met keuze uit, amandelen, walnoten, hazelnoten, 1 of andere pitsoort
Zakjes met gemengde notenmix.

Allen goede opties en vrij goed van prijs.

Ongezouten pinda's kun je ook nemen. Kost geloof ik iets van €4,50 per kilogram in de supermarkt (jumbo)

Op de markt, dan kan je vragen om ongebrande noten.

In supermarkten zijn eigenlijk altijd gebrande noten, walnoten en enkele andere uitzonderingen daargelaten.

Je hebt in de aldi veel verschillende interessante keuzes.
Metalen bakjes met cashew (ongezouten of gezouten)
Plastik bakjes met keuze uit, amandelen, walnoten, hazelnoten, 1 of andere pitsoort
Zakjes met gemengde notenmix.

Allen goede opties en vrij goed van prijs.

Oh ok, zal er morgen eens binnenspringen dan :)

gezouten pinda's en dan afspoelen

Ik haal m'n noten bij Colruyt, Cashewnoten (ongezouten) komt op 4.39 € per bakje van 250g.

Terug
Naar boven