Zijn er hier leden die al ervaring hebben met het nemen van nox pump en antidepressiva. Hoe gaan jullie er mee om of hoe voelen jullie dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tja, dat overvalt je soms zonder reden hoor
soms gewoon door een gestresseerd leven & wat er vroeger is gebeurd als kleine. er zijn zoveel redenen bro 

Heb persoonlijk ook nogal wat meegemaakt maar om antidepressiva te gaan nemen vind ik te ver gaan. Ben zelfs meer tegen antidepressiva gebruik bij jongeren dan tegen roids. Vaak kan men dan vaak niet meer zonder en blijft men het zn hele leven lang nemen...met alle gevolgen van dien. Ben felle tegenstander ervan.tja, dat overvalt je soms zonder reden hoorsoms gewoon door een gestresseerd leven & wat er vroeger is gebeurd als kleine. er zijn zoveel redenen bro
![]()
Waarom ?kan perfect maar je moet ze nu ook niet achter elkaar gaan nemen![]()
hmm, ik laat er eigenlijk liever wat tijd tussen maar nu het zo zit hoeft dat nietWaarom ?
Je kan ze gewoon te samen met antidepressiva nemen....
Groet Ray.....

moet je zelf ondervinden hoor. ik merk dat het me echt wel helpt. de meningen hierover zijn meestal heel verschillend. ik had erg veel last van stress door problemen & kon daardoor niet eten, naar de wc gaan, deftig nadenken dus ik ben hier echt wel mee geholpen. kan nooit kwaad om eens te ondervindenHeb persoonlijk ook nogal wat meegemaakt maar om antidepressiva te gaan nemen vind ik te ver gaan. Ben zelfs meer tegen antidepressiva gebruik bij jongeren dan tegen roids. Vaak kan men dan vaak niet meer zonder en blijft men het zn hele leven lang nemen...met alle gevolgen van dien. Ben felle tegenstander ervan.
maar je blijft het niet nemen natuurlijk, na een tijdje is het gewoon afbouwen tot je niets meer neemt. 
heb ik toen ook overlegd, nooit zonder advies doen want anders krijg je veen bijwerkingen en dat is geen pretjeDat afbouwen is vaak ook het probleem.
Maar hoe weet je dat je erna minder stress hebt?
Het kan goed samen hoor, daar niet van.
En als je het echt niet vertrouwd moet je dit met je psychiater of dokter overleggen
afbouwen is geen probleem hoor, doe je het zoals je psychiater het zegt (die heeft ervaringen offcourse) dan komt dat wel in orde. maar tussen beginnen en afbouwen zit toch wel een aantal jaar. ik neem ze al meer dan 2 jaar dusja, duurt nog wel een tijdje denk ik. maakt niet uit, als je er goed mee bent en het helpt dan is dat hetgene wa telt 
Naaa maakt niet uit,hmm, ik laat er eigenlijk liever wat tijd tussen maar nu het zo zit hoeft dat niet
meer dan![]()

oef des te beterNaaa maakt niet uit,
ik heb het voor de zekerheid aan mijn dokter gevraagd....
zit hij er naast, krijgt hij maandag OP recept een paar klappen....
Groet Ray....
haha, als hij het fout heeft mag er nog een goeie
Naaa maakt niet uit,
ik heb het voor de zekerheid aan mijn dokter gevraagd....
zit hij er naast, krijgt hij maandag OP recept een paar klappen....
Groet Ray....
Er is een bepaalde stof die je niet meer aanmaakt en daar zorgt de antidepressiva voor ...Wow het verbaast me hoeveel van jullie aan de anti depressiva zitten.
Ik was zelf vroeger heel druk en ietswat in mn eigen weereld. Leraressen hebben me vaak willen laten testen op adhd. En of ik autist was. En of in psygisch wel in orde was. Mijn vader heeft me verder met rust gelaten. Hij is zelf heel "hard" en heel ongevoelig zegmaar. "stel je niet aan" "wees een vent" "nee ik hoef geen verdoving" zulke shit zegt die altijd. Heb hem nooit zien huilen ookal is er heel veel in de familie gebeurt. Ik ben zelf ook zo geworden. Wat ik probeer te zeggen is dat jeje zelf hard maakt je al die pillen en gesprekken niet nodig hebt. Maar he. Ik word er niet dik voor betaald.
Ik besef nu dat ik flink oftopic ga maar nu kan ik het wel posten ook;-)
Een depressie wordt vaak veroorzaakt door een zeer vervelend gebeuren in het verleden , ik denk daarom ?! zodat ze de oorzaak kunnen vinden,Klopt had het beter niet gepost. Maar waarom gaan ze dan naar een zielenknijper toe?