XXL Nutrition

Nox pump en anti depressiva

salva

Novice
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
60kg
Zijn er hier leden die al ervaring hebben met het nemen van nox pump en antidepressiva. Hoe gaan jullie er mee om of hoe voelen jullie dan

kan perfect maar je moet ze nu ook niet achter elkaar gaan nemen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Nee ik neem bij het ontbijt mijn ad en als ik in de avond ga traine nox pump

Waarom wordt men depressief op 19j? :p

tja, dat overvalt je soms zonder reden hoor ;) soms gewoon door een gestresseerd leven & wat er vroeger is gebeurd als kleine. er zijn zoveel redenen bro :o:p
Heb persoonlijk ook nogal wat meegemaakt maar om antidepressiva te gaan nemen vind ik te ver gaan. Ben zelfs meer tegen antidepressiva gebruik bij jongeren dan tegen roids. Vaak kan men dan vaak niet meer zonder en blijft men het zn hele leven lang nemen...met alle gevolgen van dien. Ben felle tegenstander ervan.

Waarom ?

Je kan ze gewoon te samen met antidepressiva nemen....

Groet Ray.....
hmm, ik laat er eigenlijk liever wat tijd tussen maar nu het zo zit hoeft dat niet
meer dan :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 18:34 ----------

Heb persoonlijk ook nogal wat meegemaakt maar om antidepressiva te gaan nemen vind ik te ver gaan. Ben zelfs meer tegen antidepressiva gebruik bij jongeren dan tegen roids. Vaak kan men dan vaak niet meer zonder en blijft men het zn hele leven lang nemen...met alle gevolgen van dien. Ben felle tegenstander ervan.
moet je zelf ondervinden hoor. ik merk dat het me echt wel helpt. de meningen hierover zijn meestal heel verschillend. ik had erg veel last van stress door problemen & kon daardoor niet eten, naar de wc gaan, deftig nadenken dus ik ben hier echt wel mee geholpen. kan nooit kwaad om eens te ondervinden ;) maar je blijft het niet nemen natuurlijk, na een tijdje is het gewoon afbouwen tot je niets meer neemt. :)

Laatst bewerkt:
Dat afbouwen is vaak ook het probleem.
Maar hoe weet je dat je erna minder stress hebt?
Het kan goed samen hoor, daar niet van.
En als je het echt niet vertrouwd moet je dit met je psychiater of dokter overleggen

Dat afbouwen is vaak ook het probleem.
Maar hoe weet je dat je erna minder stress hebt?
Het kan goed samen hoor, daar niet van.
En als je het echt niet vertrouwd moet je dit met je psychiater of dokter overleggen
heb ik toen ook overlegd, nooit zonder advies doen want anders krijg je veen bijwerkingen en dat is geen pretje ;) afbouwen is geen probleem hoor, doe je het zoals je psychiater het zegt (die heeft ervaringen offcourse) dan komt dat wel in orde. maar tussen beginnen en afbouwen zit toch wel een aantal jaar. ik neem ze al meer dan 2 jaar dusja, duurt nog wel een tijdje denk ik. maakt niet uit, als je er goed mee bent en het helpt dan is dat hetgene wa telt ;)

Heb tijdje sepramil 25mg genomen,nam toen ook pre workout en nooit negatieve reacties ondervonden. Weet niet of het voor alle ad zo is,beste is uiteraard op voorhand advies winnen.

hmm, ik laat er eigenlijk liever wat tijd tussen maar nu het zo zit hoeft dat niet
meer dan :rolleyes:
Naaa maakt niet uit,
ik heb het voor de zekerheid aan mijn dokter gevraagd....

zit hij er naast, krijgt hij maandag OP recept een paar klappen....:D

Groet Ray....

ja ik neem dat in omdat ik door veel sterfgevallen in de familie mee te maken, ik kreeg na jaren nadat die sterfgevallen gebeurde heel veel last van angsaanvallen en zo kreeg ik een paniekstoornis en daarmee ook een tijdje rond gelopen. Niets hielp en toen naar een psycholoog en die schreef me dat voor hoewel ik er ook extreem tegen ben helpt me dat al een jaar zeer goed. afbouwen gaat op dit moment nog niet moet alles nog op een rijtje kunne zetten. nu valt het gewoon op dat ik sinds nox pump heel harde reacties heb gekregen daarop maar ben ook dan maar van gistere begonnen ermee :p

als het niet mindert met de paniekaanvallen en nervositeit dan zal ik wel een arts raadplegen ofz. Maar mss dat er hier ook mensen waren die hetzelfde geval hadden als mij.

Maar het kan geen kwaad toch?

Naaa maakt niet uit,
ik heb het voor de zekerheid aan mijn dokter gevraagd....

zit hij er naast, krijgt hij maandag OP recept een paar klappen....:D

Groet Ray....
oef des te beter :D haha, als hij het fout heeft mag er nog een goeie
rechtse van mij bijsteken :p

had even nog een vraag aangezien hier nog geen slotje op was =D

ik heb een kameraad die ook nox pump neemt maar zo hevige paniekaanvallen kreeg dat hij eens op een avond naar spoed moest, maar alles was in orde, het hart enz..

maar dokters zeide allemaal dat hij ermee moest stoppen, maar is het ook gevaarlijk qua gezondheid, dan bedoel ik voor het hart of iets anders lichamelijk of alleen mentaal..
want ze geven zo een vage uitleg
mvg

Salva

Wow het verbaast me hoeveel van jullie aan de anti depressiva zitten.
Ik was zelf vroeger heel druk en ietswat in mn eigen weereld. Leraressen hebben me vaak willen laten testen op adhd. En of ik autist was. En of in psygisch wel in orde was. Mijn vader heeft me verder met rust gelaten. Hij is zelf heel "hard" en heel ongevoelig zegmaar. "stel je niet aan" "wees een vent" "nee ik hoef geen verdoving" zulke shit zegt die altijd. Heb hem nooit zien huilen ookal is er heel veel in de familie gebeurt. Ik ben zelf ook zo geworden. Wat ik probeer te zeggen is dat jeje zelf hard maakt je al die pillen en gesprekken niet nodig hebt. Maar he. Ik word er niet dik voor betaald.

Ik besef nu dat ik flink oftopic ga maar nu kan ik het wel posten ook;-)

Wow het verbaast me hoeveel van jullie aan de anti depressiva zitten.
Ik was zelf vroeger heel druk en ietswat in mn eigen weereld. Leraressen hebben me vaak willen laten testen op adhd. En of ik autist was. En of in psygisch wel in orde was. Mijn vader heeft me verder met rust gelaten. Hij is zelf heel "hard" en heel ongevoelig zegmaar. "stel je niet aan" "wees een vent" "nee ik hoef geen verdoving" zulke shit zegt die altijd. Heb hem nooit zien huilen ookal is er heel veel in de familie gebeurt. Ik ben zelf ook zo geworden. Wat ik probeer te zeggen is dat jeje zelf hard maakt je al die pillen en gesprekken niet nodig hebt. Maar he. Ik word er niet dik voor betaald.

Ik besef nu dat ik flink oftopic ga maar nu kan ik het wel posten ook;-)
Er is een bepaalde stof die je niet meer aanmaakt en daar zorgt de antidepressiva voor ...

Laatst bewerkt:
Klopt had het beter niet gepost. Maar waarom gaan ze dan naar een zielenknijper toe?

Klopt had het beter niet gepost. Maar waarom gaan ze dan naar een zielenknijper toe?
Een depressie wordt vaak veroorzaakt door een zeer vervelend gebeuren in het verleden , ik denk daarom ?! zodat ze de oorzaak kunnen vinden,

maar sorry ik ben ook geen dokter kwam er helaas erg vaak :(
sorry ik was ook een beetje bot met de eerste opmerking ga ik FF aanpassen :)

Groet Ray......

Terug
Naar boven