Fitness Seller

nox pump

s2k

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
83kg
Vetpercentage
10%
de meest mensen zeggen dat nox pump goed is maar welke versie er zijn er 2 naar het schijnt werkt de oude het beste iemand ervaring? want al die pwo producten hebben toch niet zo een groot effect op mij en wil nu wel eens iets wat werkt aja en wat met nano vapor van musletech daarintegen hebk nog niets van gehoord en plasma jet van gaspari moet ook goed zijn maar steeds uitverkocht bij xxl alvast bedankt

ik zelf heb de nox pump extreme van ultralife, werkt voor mij prima!

heb ze allebij getest ultralife en dorian yates en vond die van dorian yates toch merkbaar beter en minder ranzig dan die van ultralife. Maar dit verschilt waarschijnlijk weer van persoon tot persoon zoals bij de meeste pre workout producten.

De gewone versie van Nox Pump (dus niet de extreme) werkt ook goed bij me. Trainen als een beest. Alle homo's in de gym denken dat ik drugs heb gebruikt.

Ik zal toch die van Yates ook maar eens gaan proberen dan.

Anyway, voormij heeft alleen NOX nog wel merkbaar gewerkt. NO Shotgun V3 (1.5) ook wel, maar niet direct tijdens de training. Achteraf denk je meer van, mja, toch lekkere training.

NO-Xplode NT (1), Massacra 2 (1), Superpump250 (2), Crack (30gr), Black Powder stick (1) deden niks merkbaars.

Zoals ik doe met NO Shotgun V3, grotere dosis kan, maar als je slim bent kijk je ook nog een beetje naar de prijs en dan vallen er heel veel producten toch snel af IMO.

Misschien gewoon een PWO'tje en wat extra caffeine, citrulline malaat en beta alanine doorheen gooien:p

ik heb met crack en nox pump weldegelijk een betere pomp en (moeilijk te chekken) ook meer energie,... itt n.o.-xplode

Terug
Naar boven