AndroidHealthClinic

Review Noxipro - CTD Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? NoxiPro CTD Labs
    Extreme pharmaceutical grade pre-workout

Kenmerken NoxiPro:
    -Bevat N-Carbamylglutamate! Het beste voor spiermassa en pomp!
    -Heftige spiergroei!
    -21%-30% meer eiwitsynthese!
    -Verhoogt groeihormoon
    -Extreme energie en feel good
    -Verhoogt de aanmaak van Arginine
    -Sterke stimulans voor de vetverbranding
    -Minder ammonia, minder afbraak
    -Spieren blijven langer sterk
    -Lekkere smaak en 45 doseringen per verpakking

NoxiPro is anders, heel anders als alle andere Pre-workouts. CTD Labs maakt de claims waar met NoxiPro, de beste Pre-Workout ooit!

Vergeet ouderwetse Pre-Wokouts en ga voor het echte werk!
    Extreme energie en hardcore spierpomps! NoxiPro verandert de wereld van Pre-workouts voorgoed.
    Met NoxiPro zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen...

Wat zit er dan in dat NoxiPro zo speciaal maakt?

N-Carbamylglutamate - Het beste voor spiermassa en pomp!
    N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine! N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een eenvoudige verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt. NO (Nitric Oxide) heeft een enorm positieve invloed op prestaties en spiergroei. In studies zijn er zeer sterke aanwijzingen dat N-Carbamylglutamate de aanmaak van spierweefsel sterk verhoogt. N-carbamylglutamaat kan wellicht ook de concentratie groeihormoon laten toenemen en de verwijdering van ammonia in het bloed stimuleren.

Wij denken dat het niet veel beter kan en N-Carbamylglutamate één van de meest veelbelovende ontwikkelingen in de sportvoeding ooit is.

Beta-Alanine - Beta alanine is een zeer krachtig en veilig supplement voor kracht- en duursporters. Het geeft je direct meer kracht en uithoudingsvermogen. Beta Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen tot wel 60%. Hierdoor vind er veel minder melkzuur opbouw plaats en wordt de ATP (spierenergie) productie maximaal gestimuleert. Het resultaat, direct meer kracht en spieruithoudingsvermogen. Met meer Carnosine hebben je spieren meer ‘growing power’ elke set, elke training! Met Beta Alanine dwing je spieren om te groeien! De ontegenzeggelijke stimulans voor het uithoudingsvermogen en het remmen van de melkzuur vorming maakt van Beta-Alanine een prestatie ingredient voor elke sporter en bodybuilder.

Arginine-AKG - L-Arginine Alpha Keto-Glutaraat AAKG wordt in het lichaam omgezet in NO (Nitric Oxide). De hoeveelheid stikstof in het lichaam geeft aan hoeveel eiwitten het lichaam opneemt. AAKG zorgt voor een betere doorbloeding naar de spieren en zorgt zo voor een betere opname van voedingsstoffen. Hierdoor versnelt je herstel en krijg je tijdens en na het trainen een lekkere pomp in de spieren.

Creatine Monohydrate - Creatine is niet voor niets 's werelds meest gebruikte supplement.
    De resultaten zijn meer kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en spiergroei.

1,3 Dimethylamylamine - geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal 1,3 Dimethylamylamine ook je vetverbranding verbeteren.

Evodiamine - wordt gewonnen uit de vrucht van de Chinese Evodia Rutaecarpa plant. Evodiamine werkt op bijna dezelfde manier als Efedra. Het verhoogt de vet verbranding en geeft meer energie. Alleen is Evodiamine vele malen milder dan Efedra. Dus geen hartkloppingen en zenuwachtigheid!

Caffeine, Theobromine - Caffeine voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine genomen voor de training zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie gedurende de training.

R-beta-methylphenyethylamine - kan als grondstof dienen van tal van hormonen en neurotransmitters. Via de stof L-tyrosine is het de voorloper van de neurotransmitters norepinefrine (equivalent van adrenaline voor de hersenen), epinefrine en dopamine, dat zorgt voor een algeheel gevoel van welzijn. Het is een licht stimulerend middel dat goed wordt verdragen. Het heeft een stimulerende invloed heeft op je energiespiegel, stofwisseling en op je humeur.

NoxiPro: heftige energie en bovenal extreme pomp en spiergroei!

Aanbevolen gebruik NoxiPro:

Serving Size: 1 scoop (6650mg)
    Servings per Noxipro container: 45

Each serving of Noxipro contains:
    Noxipro Blend 6650mg
    (Beta-Alanine, Arginine-AKG, Creatine Monohydrate, Karbolyn, N-Carbamylglutamate, Fibersol-2, Caffeine, Theobromine, 1,3 Dimethylamylamine, Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine)
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakt lekker als fruitdrankje.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis Goodies en Gratis verpakking.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t maar kosten zijn 30euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, traint erg lekker met noxipro op en de smaak is zeer goed te doen voor een pre workout.

Mijn review:
Nou zoals beloofd komt hier de review van NoxiPro.
Het is nieuwe pre workout supplement die de aandacht trok van een aantal DBB leden en mede dankzij hun is die verkrijgbaar in Nederland.

Begin de review met het eerste wat me op viel en dat is het kleine schattige potje :P.
Nadat ik de deksel voor het eerst open gemaakt had en een nare geur verwachtte viel dit erg mee, beetje snoepachtige geur.

De smaak is voor een pre workout zeer goed te doen en drinkt erg makkelijk weg. De kleur is knalrood en de oplosbaarheid erg goed, geen achterblijvende korreltjes of flesje laten staan, gewoonweg paar keer schudden en klaar.

Nadat je de shake hebt opgedronken merk je vrij snel al dat je wat energieker word, helaas blijven de tintelingen uit van de beta alanine maar dat kan net zo goed een voordeel zijn mocht je er een hekel aan hebben.

Richting de sportschool op de fiets merk je al snel dat je op lekker door fiets en grote voordeel voor mij was geen hartkloppingen wat ik regelmatig heb.

In de sportschool aangekomen merk je niet echt overdreven veel energie maar je wilt lekker knallen en dat gebeurt ook zeker.
Heb de afgelopen 2 trainingen toch zwaarder getraind dan voorheen, extra setjes bij sommige oefeningen en zijn paar PR's gesneuveld.

Na het trainen geen last van vervelende crashes of iets dergelijks wat dik pluspunt is.
Gewenning kan ik weinig over zeggen ookal zou ik hem langere tijd gebruiken, ik wissel namelijk af tussen verschillende pre workouts om gewennig te voorkomen.

Ben zeer tevreden over het product en hoop dat andere mensen hun ervaring ook delen in dit topic :)

NoxiPro.jpg

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar] Alles wordt dus vandaag nagestuurd, uiteraard met extra veel samples!!
Super al die extra samples rene:D....Dat is de enige reden waarom ik geen spijt heb van de Noxi Pro, echt een bagger PreWO. Nog nooit zo'n slechte PreWO gehad, heb alleen maar wakker gelegen en een down gevoel gehad. Mijn trainingen zijn in de ochtend zonder booster nog effectiever dan een training met Noxi Pro. Ik hou het de volgende keer liever bij mijn favorieten(Nox-Maximize en Unleash). Dan kan ik knalle! Nog bedankt voor de samples die deden zijn werk goed :D:D

Super al die extra samples rene:D....Dat is de enige reden waarom ik geen spijt heb van de Noxi Pro, echt een bagger PreWO. Nog nooit zo'n slechte PreWO gehad, heb alleen maar wakker gelegen en een down gevoel gehad. Mijn trainingen zijn in de ochtend zonder booster nog effectiever dan een training met Noxi Pro. Ik hou het de volgende keer liever bij mijn favorieten(Nox-Maximize en Unleash). Dan kan ik knalle! Nog bedankt voor de samples die deden zijn werk goed :D:D

Jammer dat je er zo slecht op reageert.

De meningen zijn inderdaad nogal verdeeld. Sommige vinden het geweldig, sommige merken er weinig tot niets van. Heb het zelf gisteren voor de eerste keer genomen. Gevoel was wel oke, maar niet echt extreem veel energie of pomp. Had er zelf ook wat meer van verwacht.

Hij verdiend helaas geen plaatsje in m'n top 3 :(

Dat mag...

jack3D veel energie maar niet zoals bij PWP of Noxi, verder heb ik er niet zoveel aangehad.

Unleash V3.. nog nooit geprobeerd/ genomen. Ik bestel alleen bij BodyenFitshop.

PWP (BodyenFitshop's Pre Workout Power) precies goed! wel een beetje mijn favoriet, veel betere pomp en energie. ook een heftig goedje maar ik reageer hier heel goed op.

Pre-Workout Power en Noxipro zijn de twee beste en meest populaire Pre-Workouts van dit moment.:) Qua samenstelling gewoon de beste producten en de sterkste ingredienten.

XXL reageert wat minder op Noxipro maar dat komt waarschijnlijk omdat wij de officiele importeur zijn;)

Laatst bewerkt:

Mijn top 3 in willekeurige volgorde:

Unleash V3 - XXL Nutrition
Maximize V2 - I Force Nutrition
NOX Pump - UltraLife

Maximize v2 is zonder twijfel het sterkste pre workout supplement verkrijgbaar. De meeste vinden het zelfs een beetje vergelijkbaar met XTC :eek:

Over Maximize is echt iedereen tevreden. Check anders de reviews maar eens. Unleash V3 blijft ook een van de beste verkrijgbaar. Alleen sommige vinden de smaak wat tegenvallen ;)

maximize v2 is echt goor om te drinke. ik moest er half van kotse. niet vanwege de smaak of zo maar dat ie zo super sterk die smaak pappillen aanvalt . en ik lijk op een vampier er door omdat het net lijkt op bloed xD

zat vandaag helemaal te shaken in de sportschool. echt knikkende knietjes :P
als je dat een bij verschijnsel van xtc kan noemen. dan vind ik het wel vergelijkbaar met xtc ja :P
maar wel goede training gehad.

(( k*t, merk net dat dit niet xxl nutrition topic is maar noxi ))

nou over noxi gesproke. lekker te zuipe
kreeg er geen nauwe sweet buien van kreeg geen focus of zo
gellukkig hoefte ik niet te geeuwen
maar ik heb wel all mijn PR's verbroken op mijn bene dag.

zo maak ik het toch weer eve goed :D

Laatst bewerkt:
Wanneer kan je een sample krijgen van Noxipro? Wil het wel kopen maar ik reageer niet echt op pre work out supps

maximize v2 is echt goor om te drinke. ik moest er half van kotse. niet vanwege de smaak of zo maar dat ie zo super sterk die smaak pappillen aanvalt . en ik lijk op een vampier er door omdat het net lijkt op bloed xD

zat vandaag helemaal te shaken in de sportschool. echt knikkende knietjes :P

maar wel goede training gehad.

Daar gaat het om! :D

Maximize vind ik zelf trouwens prima te drinken. Zeker als je het mengt met wat EAS of PeptoPro.

ik had 1.5 scoop genomen trouwens :P omdat toen ik een scoop nam niks voelde maar met 1.5 scoop jonge ik voelde me echt weird man. ik begon nog net geen rennende kabouters te zien in de sportschool.
voelde me wel vande rest van de dag beetje afwezig. maar ja daar is een zaterdag voor :D

poe bij xxl nutrition zijn geen samples van noxi.

of bij bodyfit wel is weet ik niet .

maar ik heb al wat samples weg gegeven aan vrienden. en ze ehbben allemaal potje besteld. en die samples krijg ik natuurlijk weer terug van hun xD (( niet gierig ze kwamen er zelf mee))

Laatst bewerkt:
ik had 1.5 scoop genomen trouwens :P omdat toen ik een scoop nam niks voelde maar met 1.5 scoop jonge ik voelde me echt weird man. ik begon nog net geen rennende kabouters te zien in de sportschool.
voelde me wel vande rest van de dag beetje afwezig. maar ja daar is een zaterdag voor :D

poe bij xxl nutrition zijn geen samples van noxi.

of bij bodyfit wel is weet ik niet .

maar ik heb al wat samples weg gegeven aan vrienden. en ze ehbben allemaal potje besteld. en die samples krijg ik natuurlijk weer terug van hun xD (( niet gierig ze kwamen er zelf mee))

Maximize neem ik ook alleen nog in het weekend. Beter niet nemen op een doordeweekse avond :D :D

xxl nutrition zijn er samples van noxipro verkrijgbaar? wil er eentje proberen voordat ik het daadwerkelijk koop want ik reageer echt bagger op pre work supps

Heb noxipro besteld en deze week al 3x geprobeerd. Merkte de eerste maal wel iets, maar verminderde drastisch bij meermaals gebruik. Bij de 3de maal voelde ik er nagenoeg niets van.

Maximize en unleash blijven mijn toppers!:) die 2 afwisselen en geen gewenning, keer op keer top trainingen!

Begrijp alleen niet waarom [Link niet meer beschikbaar] zegt dat de "adviesprijs" voor Europa 29,95 is en op Body en Fitshop 59,50 Euro???

Vind de Ad voor "super aanbieding" voor 5 euro korting wel heel erg ruim genomen van XXL, aangezien op de CTD labsite het product voor 44 Dollar word aangeboden.

xxl nutrition zijn er samples van noxipro verkrijgbaar? wil er eentje proberen voordat ik het daadwerkelijk koop want ik reageer echt bagger op pre work supps

We hebben een paar samples van Noxipro liggen. Die sturen we je wel even mee vandaag met je pakketje:)

Yep we hebben samples. Zet het even in de opmerking van je bestelling, dan sturen we ze mee.

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Begrijp alleen niet waarom [Link niet meer beschikbaar] zegt dat de "adviesprijs" voor Europa 29,95 is en op Body en Fitshop 59,50 Euro???

Vind de Ad voor "super aanbieding" voor 5 euro korting wel heel erg ruim genomen van XXL, aangezien op de CTD labsite het product voor 44 Dollar word aangeboden.

Normale prijs is inderdaad rond de 30 euro.

Gratis NoxiPro samples bij Bodyenfitshop.nl!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De pre-workout Noxipro is in korte tijd mega populair en veel mensen hebben deze dan ook al geprobeert.De gebruikerservaringen zijn overweldigend!!!

Je mag als DBB lid Noxipro nu Gratis proberen;(dat is jouw voordeel als DBB lid)

We geven als officiele importeur voor Nederland en Belgie 400 samples weggeven.
Het enige wat je hoeft te doen is je naam en adres doorgeven via PM.
We versturen dan geheel gratis een gratis sample per post.

We zijn er van overtuigd dat ook jij razend enthousiast zult zijn over Noxipro!

Aarzel dus niet en bestel nu je gratis Noxipro sample. Je hebt deze binnen 24 uur in huis.
Wees er snel bij OP=OP!!!

Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste!

Had ik inderdaad even over het hoofd gezien:rolleyes:, excuses:cool:

Hier ben ik even met een tip voor iedereen die graag nieuwe smaken test. De NoxiPro in Grape is echt zeer zeer lekker. Smaakt net een tikkeltje minder zoet dan de fruit punch. Maar hij is zeer heerlijk. Ik ben blij dat B&F staaltjes van deze in mijn bestelling had gegooid vorige week. :D. Na mijn pot fruit punch ga ik zeker deze bestellen ;)

Terug
Naar boven