MuscleMeat

Review Noxipro - CTD Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? NoxiPro CTD Labs
    Extreme pharmaceutical grade pre-workout

Kenmerken NoxiPro:
    -Bevat N-Carbamylglutamate! Het beste voor spiermassa en pomp!
    -Heftige spiergroei!
    -21%-30% meer eiwitsynthese!
    -Verhoogt groeihormoon
    -Extreme energie en feel good
    -Verhoogt de aanmaak van Arginine
    -Sterke stimulans voor de vetverbranding
    -Minder ammonia, minder afbraak
    -Spieren blijven langer sterk
    -Lekkere smaak en 45 doseringen per verpakking

NoxiPro is anders, heel anders als alle andere Pre-workouts. CTD Labs maakt de claims waar met NoxiPro, de beste Pre-Workout ooit!

Vergeet ouderwetse Pre-Wokouts en ga voor het echte werk!
    Extreme energie en hardcore spierpomps! NoxiPro verandert de wereld van Pre-workouts voorgoed.
    Met NoxiPro zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen...

Wat zit er dan in dat NoxiPro zo speciaal maakt?

N-Carbamylglutamate - Het beste voor spiermassa en pomp!
    N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine! N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een eenvoudige verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt. NO (Nitric Oxide) heeft een enorm positieve invloed op prestaties en spiergroei. In studies zijn er zeer sterke aanwijzingen dat N-Carbamylglutamate de aanmaak van spierweefsel sterk verhoogt. N-carbamylglutamaat kan wellicht ook de concentratie groeihormoon laten toenemen en de verwijdering van ammonia in het bloed stimuleren.

Wij denken dat het niet veel beter kan en N-Carbamylglutamate één van de meest veelbelovende ontwikkelingen in de sportvoeding ooit is.

Beta-Alanine - Beta alanine is een zeer krachtig en veilig supplement voor kracht- en duursporters. Het geeft je direct meer kracht en uithoudingsvermogen. Beta Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen tot wel 60%. Hierdoor vind er veel minder melkzuur opbouw plaats en wordt de ATP (spierenergie) productie maximaal gestimuleert. Het resultaat, direct meer kracht en spieruithoudingsvermogen. Met meer Carnosine hebben je spieren meer ‘growing power’ elke set, elke training! Met Beta Alanine dwing je spieren om te groeien! De ontegenzeggelijke stimulans voor het uithoudingsvermogen en het remmen van de melkzuur vorming maakt van Beta-Alanine een prestatie ingredient voor elke sporter en bodybuilder.

Arginine-AKG - L-Arginine Alpha Keto-Glutaraat AAKG wordt in het lichaam omgezet in NO (Nitric Oxide). De hoeveelheid stikstof in het lichaam geeft aan hoeveel eiwitten het lichaam opneemt. AAKG zorgt voor een betere doorbloeding naar de spieren en zorgt zo voor een betere opname van voedingsstoffen. Hierdoor versnelt je herstel en krijg je tijdens en na het trainen een lekkere pomp in de spieren.

Creatine Monohydrate - Creatine is niet voor niets 's werelds meest gebruikte supplement.
    De resultaten zijn meer kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en spiergroei.

1,3 Dimethylamylamine - geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal 1,3 Dimethylamylamine ook je vetverbranding verbeteren.

Evodiamine - wordt gewonnen uit de vrucht van de Chinese Evodia Rutaecarpa plant. Evodiamine werkt op bijna dezelfde manier als Efedra. Het verhoogt de vet verbranding en geeft meer energie. Alleen is Evodiamine vele malen milder dan Efedra. Dus geen hartkloppingen en zenuwachtigheid!

Caffeine, Theobromine - Caffeine voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine genomen voor de training zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie gedurende de training.

R-beta-methylphenyethylamine - kan als grondstof dienen van tal van hormonen en neurotransmitters. Via de stof L-tyrosine is het de voorloper van de neurotransmitters norepinefrine (equivalent van adrenaline voor de hersenen), epinefrine en dopamine, dat zorgt voor een algeheel gevoel van welzijn. Het is een licht stimulerend middel dat goed wordt verdragen. Het heeft een stimulerende invloed heeft op je energiespiegel, stofwisseling en op je humeur.

NoxiPro: heftige energie en bovenal extreme pomp en spiergroei!

Aanbevolen gebruik NoxiPro:

Serving Size: 1 scoop (6650mg)
    Servings per Noxipro container: 45

Each serving of Noxipro contains:
    Noxipro Blend 6650mg
    (Beta-Alanine, Arginine-AKG, Creatine Monohydrate, Karbolyn, N-Carbamylglutamate, Fibersol-2, Caffeine, Theobromine, 1,3 Dimethylamylamine, Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine)
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakt lekker als fruitdrankje.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis Goodies en Gratis verpakking.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t maar kosten zijn 30euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, traint erg lekker met noxipro op en de smaak is zeer goed te doen voor een pre workout.

Mijn review:
Nou zoals beloofd komt hier de review van NoxiPro.
Het is nieuwe pre workout supplement die de aandacht trok van een aantal DBB leden en mede dankzij hun is die verkrijgbaar in Nederland.

Begin de review met het eerste wat me op viel en dat is het kleine schattige potje :P.
Nadat ik de deksel voor het eerst open gemaakt had en een nare geur verwachtte viel dit erg mee, beetje snoepachtige geur.

De smaak is voor een pre workout zeer goed te doen en drinkt erg makkelijk weg. De kleur is knalrood en de oplosbaarheid erg goed, geen achterblijvende korreltjes of flesje laten staan, gewoonweg paar keer schudden en klaar.

Nadat je de shake hebt opgedronken merk je vrij snel al dat je wat energieker word, helaas blijven de tintelingen uit van de beta alanine maar dat kan net zo goed een voordeel zijn mocht je er een hekel aan hebben.

Richting de sportschool op de fiets merk je al snel dat je op lekker door fiets en grote voordeel voor mij was geen hartkloppingen wat ik regelmatig heb.

In de sportschool aangekomen merk je niet echt overdreven veel energie maar je wilt lekker knallen en dat gebeurt ook zeker.
Heb de afgelopen 2 trainingen toch zwaarder getraind dan voorheen, extra setjes bij sommige oefeningen en zijn paar PR's gesneuveld.

Na het trainen geen last van vervelende crashes of iets dergelijks wat dik pluspunt is.
Gewenning kan ik weinig over zeggen ookal zou ik hem langere tijd gebruiken, ik wissel namelijk af tussen verschillende pre workouts om gewennig te voorkomen.

Ben zeer tevreden over het product en hoop dat andere mensen hun ervaring ook delen in dit topic :)

NoxiPro.jpg

Laatst bewerkt:
Prima. Vermeld even in de opmerking dat je van DBB bent. Gooi ik er meteen wat andere pre workout sampletjes in. We hebben heel veel binnen gekregen de laatste tijd! :D

vandaag ineens kotsmisselijk na het deadliften naar huis gereden onderweg nog gestopt om te spugen....

kan dit door de noxipro komen?

Kan wel ja. Ik heb ook wel eens gehad dat ik echt misselijk werd van een Pre-WO. :p

vandaag ineens kotsmisselijk na het deadliften naar huis gereden onderweg nog gestopt om te spugen....

kan dit door de noxipro komen?

NoxiPro is niet done naar mijn mening :D
Ben er 1 dag kotsmisselijk van geweest. Hele dag boven het toilet gehangen. :rolleyes:

@René, ik zal eens kijken naar de pre workoutsups in capsules. Maar heb wel het gevoel dat poeders harder gaan :)

Tintelingen niet, maar nu tijdens het 2e potje nog steeds hetzelfde goed gevoel altijd.

Wel van de week 2,5 scoops genomen en normaal nooit geen last van maar ik kon toen echt niet slapen. :p

Noxipro blijft goed werken. Het is niet voor niet HET pre-workout product in de sportscholen van Nederland op dit moment:) 2,5 scoop is overigens aardig veel:D

Ik zit te twijfelen of ik noxipro ga halen of die hemo rage! Heb al ervaring met nox pump/jack3d/maximize/unleash! V3 en nog wat pre wo's

100% voor Noxipro kiezen. Eenmaal aan de Noxi wil je nooit meer anders en je hebt ervaring genoeg. Jack3d is overigens ook een heel goede keuze. Deze 2 producten hebben ook wereldwijd de beste reviews.:) Hemorage heeft een stuk mindere reacties, de prijs van Hemorage is overigens wel heel scherp bij ons momenteel. Maar voor een paar euro meer heb je met Noxipro vind ik een beter product.:1e:

Straks nog eens een knaltraining doen met Jack3D (betere versie van noxi :P)

Peace :)

Na 6 trainingen met Noxipro durf ik al voorzichtig te beweren dat dit de beste PWO die er is (voor mij).

Heb Maximize V2 gehad, eerste drie trainingen waren heftig erme, erna was de gewenning er al snel, hogere dosissen verhielpen dit niet. En ik vond de crash iets te hard bij dieze.

Jack3d gehad, was voor mij een tegenvaller, ondanks mijn grote verwachtingen omdat het tenslotte nog altijd de meest populaire PWO blijft wereldwijd. Kreeg er een heel lichte focus van, that's it. Groot pluspunt was wel dat he product na de traning zo goed als uitgewerkt is.

Pre Work out Power (B&F) deed me werkelijk niets, maar heb er dan ook maar 1 sample van geprobeerd. No offence to B&F (Mijn vaste shop :heart:, en brengen enkel kwaliteit op de markt), maar deze voegde die dag niets toe aan mijn training, Blijft ook persoonsgebonden een PWO.

Superpomp 250 en NOX Pump Xtreme, voelde ik bij beide de eerste set enkel wat extra energie, maar toen was ook het beste er af, had wel een klein beetje extra pomp gedurende de training.

Conclusie: Noxipro doet bij mij wat ik van een PWO verwacht, vooral een groot pluspunt bij dit product is dat de energie duidelijk gedoseerd blijft gedurende de volledige work out, en niet na de eerste twee setjes al uitgewerkt is.

Jack3d gehad, was voor mij een tegenvaller, ondanks mijn grote verwachtingen omdat het tenslotte nog altijd de meest populaire PWO blijft wereldwijd. Kreeg er een heel lichte focus van, that's it. Groot pluspunt was wel dat he product na de traning zo goed als uitgewerkt is.

Voor mij is dit zeker één van de beste die ik heb gehad.
Daarnet met 2 maatschepjes Jack3D zeer hard kunnen trainen :)
Wat je daar zegt klopt, na de training is het ook uitgewerkt en voel je er niets meer van.

Ik vind het gewoon veel makkelijker om in te nemen dan de NoxiPro .. :cool:
(de smaak dus)

Ik hoor tegenwoordig ook veel dat men Jack3D op de mindere zware dagen doet en NoxiPro op de zware dagen. Meestal zijn dit been- en rug dagen. :) Afwisselen kan dus ook. :)

-Leon

Ook al ben ik 1 keertje heel erg kotsmisselijk en 2 dagen niet lekker van geweest zouden jullie het dan nog een keer gebruiken of het potje wegpleuren?

heb het nog maar 3x gebruikt namelijk
misschien kwam het omdat ik een iets hogere dosering had genomen, dan de eerste 2 keer?

wat raden jullie mij aan?

Ook al ben ik 1 keertje heel erg kotsmisselijk en 2 dagen niet lekker van geweest zouden jullie het dan nog een keer gebruiken of het potje wegpleuren?

heb het nog maar 3x gebruikt namelijk
misschien kwam het omdat ik een iets hogere dosering had genomen, dan de eerste 2 keer?

wat raden jullie mij aan?

Ik ken het. Dan heb je een te wat hoge dosering stimulanten geloof ik. Volgende dag ben ik gelukkig altijd wel weer fris maar vooral s'avonds hoofdpijn en vaag in je kop en misselijk indd. Gebruik je al vaker pwo's? Probeer volgende keer gewoon de helft van wat je hebt genomen, kijk dat even aan en kan je er altijd nog wat bij gooien.

succes.

Ik ken het. Dan heb je een te wat hoge dosering stimulanten geloof ik. Volgende dag ben ik gelukkig altijd wel weer fris maar vooral s'avonds hoofdpijn en vaag in je kop en misselijk indd. Gebruik je al vaker pwo's? Probeer volgende keer gewoon de helft van wat je hebt genomen, kijk dat even aan en kan je er altijd nog wat bij gooien.

succes.
Umm nee dit was de eerste keer dat ik begon met een pwo. Ik heb ook altijd al een zwakke maag de eerst keer nam ik 1 schepje de 2e keer 1.5 en de laatste keer dat ik zo ziek werd 2 en een klein beetje volgens mij;)

Dus gewoon weer terug gaan naar 1.5 en kijken hoe het gaat?

Na 2/3 uur na in namen zijn mijn pupillen wel iets vegroot.

Volgens mij een teken van stress op het lichaam --> noradrenaline

Volgens wikipedia
"Noradrenaline IV heeft overwegend een α 1+2 (alfa-symphaticomimetisch), en β 1-receptorstimulerend effect. Het stimuleert de ionotropie (pompwerking) van het hart, vernauwt zowel de bloedvaten naar de interne organen als naar de periferie (skeletspieren). Netto resultaat is een bloeddrukverhogende werking. Ook vermindert het de spijsvertering. Bij hogere doseringen ontstaat pupilverwijding (een α 1 effect)."

Dus ik twijfel wel of het goed voor spieropbouw en vetverlies.

Of maak ik nu een fout?

Umm nee dit was de eerste keer dat ik begon met een pwo. Ik heb ook altijd al een zwakke maag de eerst keer nam ik 1 schepje de 2e keer 1.5 en de laatste keer dat ik zo ziek werd 2 en een klein beetje volgens mij;)

Dus gewoon weer terug gaan naar 1.5 en kijken hoe het gaat?

Sommigen vinden 1 schep al ruim voldoende... zelf even zien :)

Ik krijg het niet door me keel, vind het echt niet lekker.

Heb 3 scoops eruit genomen, en krijg het met geen mogelijkheid lekker binnen. Ik kan op de een of andere manier niet aan de smaak wennen.

Iemand me potje overnemen? Vin t zonde om weg te gooien. Dus wie wil het proberen voor 10,- euro ben je de man. Kan je er geen buil aan vallen. Ik woon omgeving rotterdam.

Je kunt een PB sturen :)

Ik krijg het niet door me keel, vind het echt niet lekker.

Heb 3 scoops eruit genomen, en krijg het met geen mogelijkheid lekker binnen. Ik kan op de een of andere manier niet aan de smaak wennen.

Iemand me potje overnemen? Vin t zonde om weg te gooien. Dus wie wil het proberen voor 10,- euro ben je de man. Kan je er geen buil aan vallen. Ik woon omgeving rotterdam.

Je kunt een PB sturen :)

De meeste vinden NoxiPro juist erg lekker. Zo zie je maar weer dat smaken erg verschillen.

Terug
Naar boven