XXL Nutrition

Review Noxipro - CTD Labs

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? NoxiPro CTD Labs
    Extreme pharmaceutical grade pre-workout

Kenmerken NoxiPro:
    -Bevat N-Carbamylglutamate! Het beste voor spiermassa en pomp!
    -Heftige spiergroei!
    -21%-30% meer eiwitsynthese!
    -Verhoogt groeihormoon
    -Extreme energie en feel good
    -Verhoogt de aanmaak van Arginine
    -Sterke stimulans voor de vetverbranding
    -Minder ammonia, minder afbraak
    -Spieren blijven langer sterk
    -Lekkere smaak en 45 doseringen per verpakking

NoxiPro is anders, heel anders als alle andere Pre-workouts. CTD Labs maakt de claims waar met NoxiPro, de beste Pre-Workout ooit!

Vergeet ouderwetse Pre-Wokouts en ga voor het echte werk!
    Extreme energie en hardcore spierpomps! NoxiPro verandert de wereld van Pre-workouts voorgoed.
    Met NoxiPro zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen...

Wat zit er dan in dat NoxiPro zo speciaal maakt?

N-Carbamylglutamate - Het beste voor spiermassa en pomp!
    N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine! N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een eenvoudige verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt. NO (Nitric Oxide) heeft een enorm positieve invloed op prestaties en spiergroei. In studies zijn er zeer sterke aanwijzingen dat N-Carbamylglutamate de aanmaak van spierweefsel sterk verhoogt. N-carbamylglutamaat kan wellicht ook de concentratie groeihormoon laten toenemen en de verwijdering van ammonia in het bloed stimuleren.

Wij denken dat het niet veel beter kan en N-Carbamylglutamate één van de meest veelbelovende ontwikkelingen in de sportvoeding ooit is.

Beta-Alanine - Beta alanine is een zeer krachtig en veilig supplement voor kracht- en duursporters. Het geeft je direct meer kracht en uithoudingsvermogen. Beta Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen tot wel 60%. Hierdoor vind er veel minder melkzuur opbouw plaats en wordt de ATP (spierenergie) productie maximaal gestimuleert. Het resultaat, direct meer kracht en spieruithoudingsvermogen. Met meer Carnosine hebben je spieren meer ‘growing power’ elke set, elke training! Met Beta Alanine dwing je spieren om te groeien! De ontegenzeggelijke stimulans voor het uithoudingsvermogen en het remmen van de melkzuur vorming maakt van Beta-Alanine een prestatie ingredient voor elke sporter en bodybuilder.

Arginine-AKG - L-Arginine Alpha Keto-Glutaraat AAKG wordt in het lichaam omgezet in NO (Nitric Oxide). De hoeveelheid stikstof in het lichaam geeft aan hoeveel eiwitten het lichaam opneemt. AAKG zorgt voor een betere doorbloeding naar de spieren en zorgt zo voor een betere opname van voedingsstoffen. Hierdoor versnelt je herstel en krijg je tijdens en na het trainen een lekkere pomp in de spieren.

Creatine Monohydrate - Creatine is niet voor niets 's werelds meest gebruikte supplement.
    De resultaten zijn meer kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en spiergroei.

1,3 Dimethylamylamine - geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal 1,3 Dimethylamylamine ook je vetverbranding verbeteren.

Evodiamine - wordt gewonnen uit de vrucht van de Chinese Evodia Rutaecarpa plant. Evodiamine werkt op bijna dezelfde manier als Efedra. Het verhoogt de vet verbranding en geeft meer energie. Alleen is Evodiamine vele malen milder dan Efedra. Dus geen hartkloppingen en zenuwachtigheid!

Caffeine, Theobromine - Caffeine voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine genomen voor de training zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie gedurende de training.

R-beta-methylphenyethylamine - kan als grondstof dienen van tal van hormonen en neurotransmitters. Via de stof L-tyrosine is het de voorloper van de neurotransmitters norepinefrine (equivalent van adrenaline voor de hersenen), epinefrine en dopamine, dat zorgt voor een algeheel gevoel van welzijn. Het is een licht stimulerend middel dat goed wordt verdragen. Het heeft een stimulerende invloed heeft op je energiespiegel, stofwisseling en op je humeur.

NoxiPro: heftige energie en bovenal extreme pomp en spiergroei!

Aanbevolen gebruik NoxiPro:

Serving Size: 1 scoop (6650mg)
    Servings per Noxipro container: 45

Each serving of Noxipro contains:
    Noxipro Blend 6650mg
    (Beta-Alanine, Arginine-AKG, Creatine Monohydrate, Karbolyn, N-Carbamylglutamate, Fibersol-2, Caffeine, Theobromine, 1,3 Dimethylamylamine, Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine)
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakt lekker als fruitdrankje.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis Goodies en Gratis verpakking.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t maar kosten zijn 30euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, traint erg lekker met noxipro op en de smaak is zeer goed te doen voor een pre workout.

Mijn review:
Nou zoals beloofd komt hier de review van NoxiPro.
Het is nieuwe pre workout supplement die de aandacht trok van een aantal DBB leden en mede dankzij hun is die verkrijgbaar in Nederland.

Begin de review met het eerste wat me op viel en dat is het kleine schattige potje :P.
Nadat ik de deksel voor het eerst open gemaakt had en een nare geur verwachtte viel dit erg mee, beetje snoepachtige geur.

De smaak is voor een pre workout zeer goed te doen en drinkt erg makkelijk weg. De kleur is knalrood en de oplosbaarheid erg goed, geen achterblijvende korreltjes of flesje laten staan, gewoonweg paar keer schudden en klaar.

Nadat je de shake hebt opgedronken merk je vrij snel al dat je wat energieker word, helaas blijven de tintelingen uit van de beta alanine maar dat kan net zo goed een voordeel zijn mocht je er een hekel aan hebben.

Richting de sportschool op de fiets merk je al snel dat je op lekker door fiets en grote voordeel voor mij was geen hartkloppingen wat ik regelmatig heb.

In de sportschool aangekomen merk je niet echt overdreven veel energie maar je wilt lekker knallen en dat gebeurt ook zeker.
Heb de afgelopen 2 trainingen toch zwaarder getraind dan voorheen, extra setjes bij sommige oefeningen en zijn paar PR's gesneuveld.

Na het trainen geen last van vervelende crashes of iets dergelijks wat dik pluspunt is.
Gewenning kan ik weinig over zeggen ookal zou ik hem langere tijd gebruiken, ik wissel namelijk af tussen verschillende pre workouts om gewennig te voorkomen.

Ben zeer tevreden over het product en hoop dat andere mensen hun ervaring ook delen in dit topic :)

NoxiPro.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst noxipro genomen samen met een vriend, en deze reageerde er erg goed op. Alleen ik voelde er niks van, voordeel is nu geen crash :D maar die crash heb ik er voor over, volgende keer maar eens 2schepjes gebruiken.

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 17:23 ----------

Bij verminderen van de dosering voel ik geen pomp of wat dan ook helemaal als ik van te voren heb gegeten.

Werkten pre-workouts niet beter op een lege maag ipv een volle maag?
Ja dit klopt, maar volgens mij kan je nadat je je pre-workout op hebt gedronken wat eten. en werkt hij even goed. (verbeter me s.v.p. als ik fout zit)

Ben deze avond voor het eerst sinds halverwege juni weer gestart.
Kon niet meer door examens, thesis, werk,...

Ik had onlangs een bestelling gedaan bij de bodyfit, noxi, magnificent, muscle protect,...
Nuja, deze avond, een half uur/3kwartier voor de training een schep noxi genomen.
Toegekomen bij de gym, m'n trainer zei nog: doe het maar rustig aan om weer te beginnen. Ja hoor :p
Toch de verleiding niet kunnen weerstaan, en heb weer evenveel gewicht genomen als 2 maand geleden. En man, het ging nog hehe, waarschijnlijk ook wel deels door de noxi, weliswaar niet zo vlot en hier en daar toch wat moeten minderen, maar was toch aangenaam verrast.

MAAR naarmate het einde naderde gebeurde er toch een en ander, ik begon plots sterretjes te zien en had zo het gevoel dat ik er niet helemaal meer bij was.

Toch op m'n tanden gebeten en verder gezet tot het einde(was nog een stuk of 9 sets), waar ik achteraf toch wel spijt van had.

Ik draaide als een tol, duizelig, alsook had ik een vervorming in m'n gezichtsveld, echt heel raar.
Zo slap als een vod in m'n auto gesprongen, naar m'n vriendin een beetje verderop gereden, daar een Magnificent gemaakt, vond m'n maatschep niet in die grote pot :p. Dus de schep van m'n muscleprotect genomen, 11 scheppen van 12,5 gram in m'n shakebeker gekieperd, wat is dat veel poeder?
Maarja dan toch m'n water erbij gegoten, kreeg het niet helemaal opgelost, nuja, toch maar in 1 teug naar binnen gekapt.
Moest me weren om het binnen te houden, maar het was binnen, althans dat dacht ik...
Dan nog een cola'tje gedronken om de duizeligheid te verdringen en dan in de auto, naar mijn huis. Al snel begon de duizeligheid onderweg te transformeren in barstende koppijn, en misselijkheid.
Heb me mogen aan de kant zetten onderweg en naar de graskant lopen om te kotsen, Om dan vervolgens de rest van deze avond met een katergevoel te zitten.
Man man man, dit heb ik nog noooit meegemaakt.
Was dit nu een befaamde CRASH?
Of waren er nog andere factoren die misschien een rol speelden? Dat ik vaneerste keer te hard gegaan heb weet ik nu wel. Maar missch ook door een tekort in m'n voeding?
Of was het stomweg 'de crash'?
Ikzelf weet het niet want heb nog nooit zoiets meegemaakt...

Ik heb hetzelfde gehad, ( Visuele vervorming, barstende koppijn) bij mij komt het door de caffeine die erin zit, ik heb namelijk last van migraine met aura, dan krijg je ongeveer 30minuten lang visuele vervorming wat begint met een puntje en daarna steeds groter word en uiteindelijk trekt het na ongeveer 30minuten weg, dan begint de extreme hoofdpijn die soms zelfs tot de volgende ochtend doorzet. wat ik je zou aanraden niet meer dan 1 schep nemen en niet in combinatie met koffie/cola of andere producten die caffeine bevatten.

Allereerst bedankt voor de reacties.
En idd, Unstoppable en Reus, stom dat ik niet gedacht heb op het verschil in dichtheid.
Ok en achteraf gezien was het idd niet slim van nog een cola te drinken.

Amai Marko, ik schrik ervan dat er nog iemand dit overkwam, en idd, exact dezelfde ervaringen (vervorming enzo).
Alleen heb ik nog nooit last gehad van migraine, ik zal er eens verder over informeren.
En qua caffeïne had ik me er eigenlijk niet aan verwacht, daar ik nog studeer en soms een week aan een stuk wakker ben, dus tijdens zo'n periodes sneuvelen er wel grote hoeveelheden redbull en ondervind ik er geen last van.
Nuja, ik weet nu wat beter niet te doen, men leert uit z'n daden é hehe

Vandaag voor het eerst noxipro genomen samen met een vriend, en deze reageerde er erg goed op. Alleen ik voelde er niks van, voordeel is nu geen crash :D maar die crash heb ik er voor over, volgende keer maar eens 2schepjes gebruiken.

---------- Post toegevoegd Mon 27 Aug 2012 om 17:23 ----------

Ja dit klopt, maar volgens mij kan je nadat je je pre-workout op hebt gedronken wat eten. en werkt hij even goed. (verbeter me s.v.p. als ik fout zit)

Als ik eet na dat ik een pre workout heb genomen dan neemt de werking sterk af en voel ik bijna niets. Maar is voor iedereen verschillend.

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 00:50 ----------

Gebruik nu al een paar week noxipro wou niet te snel oordelen geven dit is dan ook mijn eerste pre-workout.

Nooit echt een pomp gehad alleen na het innemen op de fiets jeuk en tintelingen over de armen en benen.
Wel meer zweten en beetje meer energie, maar dan na de workout komt de crash en die is me vreselijk lam zijn en alleen willen slapen helemaal na 1 en halve schep want kan aardig tegen caffeine en heb nog nooit echt een goeie pomp gevoeld.

Misschien is dit niet mijn pre-workout maar ben bang dat ik dit ga hebben met elke pre-workout die crash zit me zo dwars.

Probeer eens craze. Geeft goede energie die geleidelijk aan opkomt en niet zoals noxipro opeens zoveel energie dat je uren in de gym kan blijven en na paar uur opeens dikke crash. Je hebt geen crash met craze vind ik.

Als ik eet na dat ik een pre workout heb genomen dan neemt de werking sterk af en voel ik bijna niets. Maar is voor iedereen verschillend.
Dus toch, Had het ooit hier gelezen maar zelf nog niet geprobeerd. Helaas ben ik volgens mij immuun voor pre-workout bij hard zit ik al op 3scheppen, en 2scheppen noxi helpt ook niet, zo schiet het snel op:(

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 00:50 ----------

Probeer eens craze. Geeft goede energie die geleidelijk aan opkomt en niet zoals noxipro opeens zoveel energie dat je uren in de gym kan blijven en na paar uur opeens dikke crash. Je hebt geen crash met craze vind ik.

Is persoons gebonden, ikzelf krijg helemaal geen crash van noxipro :o

Noxipro grotere spieren maar kleiner geslachtsdeel:eek:

Noxipro schijnt prima te werken, jammer dat je er een speedpik van krijgt.:eek:
Is dit alleen met Noxipro of met meerdere Pre- workouts???? Krijg je bijvoorbeeld van Hard! ook een speedpikkie? Wil wel graag spieren maar niet ten koste van mn geslachtsdeel:(

Noxipro schijnt prima te werken, jammer dat je er een speedpik van krijgt.:eek:
Is dit alleen met Noxipro of met meerdere Pre- workouts???? Krijg je bijvoorbeeld van Hard! ook een speedpikkie? Wil wel graag spieren maar niet ten koste van mn geslachtsdeel:(
Dit is tijdelijk. Volgens mij overal waar 1,3dim in krijg je een tijdelijke krimp. Durf dit niet met zekerheid te zeggen.

Dit is tijdelijk. Volgens mij overal waar 1,3dim in krijg je een tijdelijke krimp. Durf dit niet met zekerheid te zeggen.

Dus de dag waarop jeje vriendin ziet, maar niet nemen ;) Als je anabolen gebruikt is de krimp ook tijdelijk maar kan het permanent worden, hoop niet dat dat met noxipro het geval is.. Hoop wel voor CTD labs dat het geen permanente schade aanricht aan het "zwellichaam", maar erg schadelijk kan het niet zijn, anders was het niet op de markt verkijgbaar toch?

't Wordt niet voor niks verboden! :cool:

ik zie het inderdaad, thx voor de info, ben nieuw op het forum vandaar :D[/QUOT

Ben eens benieuwd waardoor ze de DMAA gaan vervangen om nog hetzelfde (en voor velen gewenste) resultaat te bekomen ??

Weer een stofje dat na verloop van tijd verboden wordt?

Ik weet toevallig dat iForce met hun Maximize Intense de DMAA hebben vervangen door acacia rigidula... De eerste reviews zijn veelbelovend! Ik weet dat deze (al dan niet in gesloten kringen) rond gaat in Amerika en Engeland, ik ben benieuwd wanneer het globaal uitgebracht wordt en wanneer de betere webshops deze in hun assortiment kunnen opnemen? :)

Dus toch, Had het ooit hier gelezen maar zelf nog niet geprobeerd. Helaas ben ik volgens mij immuun voor pre-workout bij hard zit ik al op 3scheppen, en 2scheppen noxi helpt ook niet, zo schiet het snel op:(

Toen ik noxipro gebruikte nam ik soms wel 3 schepjes en van hard! heb ik een keer 5 schepjes genomen, toen werkte het wel :)

Gewoon wat switchen tussen preworkouts dan blijven ze meestal wel werken.

Ben nu een tijdje met craze bezig, vind het beter dan noxipro want ik krijg hier geen crash van en word ook niet zo moody. Ga dit een aantal weken gebruiken en dan begin ik weer met noxipro.

Dus ik zou je aanraden als je een preworkout wil en je zat al op 2 schepjes met noxipro dat je dan eens 1.5-2 schepjes gebruikt van craze. Goeie energie krijg je ervan die geleidelijk op komt, je wordt er happy van, ik vind persoonlijk meer kracht en geen crash. Wat ik ook merk is dat ik wel meer praat als ik een preworkout neem. Weet niet waardoor dit komt.

ik heb ook de noxi besteld, ik maak me alleen wat zorgen over het speedpikkie. dus ik heb wat vragen..

is het probleem met je pik tijdelijk?
en als ik bijvoorbeeld maandagavond noxi gebruik, wanneer is m'n pik dan weer normaal???

ik heb ook de noxi besteld, ik maak me alleen wat zorgen over het speedpikkie. dus ik heb wat vragen..

is het probleem met je pik tijdelijk?
en als ik bijvoorbeeld maandagavond noxi gebruik, wanneer is m'n pik dan weer normaal???

Is gewoon tijdelijk, heb er zelf een klein beetje last van;)

oke, dat is in ieder geval mooi.
maar kun je ook antwoord geven op de andere vraag:

als ik het bijvoorbeeld maandag gebruik, wanneer werkt die dan weer normaal?

Het moet natuurlijk niet ten koste gaan van m'n coïtusleven...

oke, dat is in ieder geval mooi.
maar kun je ook antwoord geven op de andere vraag:

als ik het bijvoorbeeld maandag gebruik, wanneer werkt die dan weer normaal?

Het moet natuurlijk niet ten koste gaan van m'n coïtusleven...

Verschilt een beetje per persoon, dinsdag zou geen probleem moeten zijn;) Zelfde avond moet eigenlijk zelfs wel lukken:)

Eldert

Terug
Naar boven