Fitness Seller

Noxipro ervaringen?

Younglifter

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m94
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Morgen krijg ik een potje noxipro binnen, oude formule, wie heeft hier ervaring mee? Moet ik het nog opbouwen oid? Gebruik nu assault, en dat gaat prima ;) Ben benieuwd hoe goed noxi is! Kon in ieder geval voor een leuke prijs een potje kopen.

Ik zou persoonlijk minder dan de normale hoeveelheid nemen....in eerste instantie. Was een energiek goedje en bij teveel merkte ik ook dat het te was.

Ik nam een half schepje en dat werkte al prima.

PWO's zou ik opbouwen. Het is beter om eerst te laag te doseren dan te hoog i.v.m. bijwerkingen.

noxipro is absoluut niet te vergelijken met assault. vind ik, persoonlijk.
noxipro is zo enorm veel sterker, en anders.
bij overdosis gaat het met assault nog redelijk, maar noxipro maakt je meteen stuk!
misselijk / koppijn / schudden en shaken / rot gevoel..

pas dus wel ok, neem NOOOIT meer dan 2 scheppen, ook niet op lange termijn.

ik gebruik het VEEL, eigenlijk TE veel, en 2 scheppen is voor mij ab-so-luut MAX.
ik ken niemand die de tolerantie heeft zich goed te voelen met meer dan dat.

begin met een halfje, het duur ook even voordat het werkt..
soms kan het bij mij zelf wel een uur duren voordat het echt inslaat..

weleens speed gesnoven? dit komt er ENORM ENG dicht bij

Assault heeft ook geen dmaa gebeuren terwijl noxi dat wel heeft...

Fijne PWO, heb zelf de orange papaya. Krijg dit echt niet meer door m'n strot, zo smerig. Maar je wordt er zeker energiek van, en daar gaat het om. De crash erna is de ene keer heviger dan de andere keer.

Kvraag me af wat sommigen gaan doen als ze nergens meer oude noxi of jack3d kunnen verkrijgen, nu het ook al moeilijk is om aan pure dmaa te geraken! Mijn ervaringen met deze pre's waren ook super EN ik heb nog dmaa liggen maar daar wil ik echt niet afhankelijk van zijn.

ik zou er niet aan moeten denken sven..
maar gister 3 binnen gekregen, dus voorlopig weer genoeg

Kvraag me af wat sommigen gaan doen als ze nergens meer oude noxi of jack3d kunnen verkrijgen, nu het ook al moeilijk is om aan pure dmaa te geraken! Mijn ervaringen met deze pre's waren ook super EN ik heb nog dmaa liggen maar daar wil ik echt niet afhankelijk van zijn.

Mijn oude jack3d is nu een weekje op en ben gewoon op een goede kop koffie overgegaan. Ook stimulans maar wel anders en minder kwaliteit, dat zeker.

Moet wel zeggen dat ik telkens maar een half schepje nam...kleine stimulans is meer dan genoeg.

noxipro is absoluut niet te vergelijken met assault. vind ik, persoonlijk.
noxipro is zo enorm veel sterker, en anders.
bij overdosis gaat het met assault nog redelijk, maar noxipro maakt je meteen stuk!
misselijk / koppijn / schudden en shaken / rot gevoel..

pas dus wel ok, neem NOOOIT meer dan 2 scheppen, ook niet op lange termijn.

ik gebruik het VEEL, eigenlijk TE veel, en 2 scheppen is voor mij ab-so-luut MAX.
ik ken niemand die de tolerantie heeft zich goed te voelen met meer dan dat.

begin met een halfje, het duur ook even voordat het werkt..
soms kan het bij mij zelf wel een uur duren voordat het echt inslaat..

weleens speed gesnoven? dit komt er ENORM ENG dicht bij

Hmmm, een uitdaging. Ik heb nog nooit een preworkout gehad die iets deed met me. Zelf niet met een drievoudige dosis, en zelf als ik het samen met een volledige dexaprine (oude formule) in nam.
Je maakt me nieuwsgierig.

PS: op Belgische tweedehandssites niet te vinden, maar wel op marktplaats. Eentje gevonden die ze verkoopt oor 29,9 euro. VErzenden, wat zou dat dan kosten?5 euro extra?

Laatst bewerkt:
Hmmm, een uitdaging. Ik heb nog nooit een preworkout gehad die iets deed met me. Zelf niet met een drievoudige dosis, en zelf als ik het samen met een volledige dexaprine (oude formule) in nam.
Je maakt me nieuwsgierig.

Dan heb jij toch echt wel een exceptionele hoge grens.

Als ik met een met een gewicht van toen van 100kg (juni 2013) een half pilletje van die dexaprine TROEP nam stonde ik tot 8-9 uur met vlagen te stuiteren door de dag of een XTC pil was uit aan het werken.

En ik viel af, dacht ik, na 3 weken al 5 kg. kwijt.
Maar begon me steeds slechte, zwakker en uitgeputter te voelen

Totdat ik het vetpercentage ging meten (na die 3 weken), die was zelfs nog wat hoger met een dieet dat 500kcall (2200 kcal) onder mijn onderhoud lag.

EENS MAAR NOOIT MEER DIE TROEP...

Dat kan niet meer gezond zijn (voor mij dan)

Noxi is de enige pre-WO die mij een zware crash bezorgde na trainen, het smaakte wel lekker :P

Heb het vroeger wel gebruikt. Had zelf fruitpunch smaak, na 5x nemen kreeg ik het gewoon niet meer door m'n keel. Enorm ranzig. Bijna van moeten kotsen toen zelfs.

Effect was wel enorm goed alleen imo te voor te trainen. Zoals mensen al zeggen komt het soms erg in de buurt van speed, kan zelfs een euforisch gevoel geven. Enorme energie en tunnelvisie waardoor je snoeihard kan trainen (soms te hard; denk aan blessures etc.). Alleen de bijwerkingen zijn niet fijn, na de training moeheid, hoofdpijn en soms zelfs depressieve gevoelens. Dat was dan wel bij 2-3 scheppen. Raad ik niemand aan, ben er zelfs een keer ziek van geweest de ochtend na m'n training 's avonds destijds.

Waar heb je die Noxipro besteld?

Ik haal m'n Noxi via marktplaats. Geen enkele pwo die zo goed is als Noxipro. Extreme focus en energie, ik train serieus zwaarder wanneer ik het op heb ook. Crash komt inderdaad wel nadat je klaar bent met trainen, maakt mij echter niet zoveel uit aangezien ik 's avonds toch ga slapen.

Ik haal m'n Noxi via marktplaats. Geen enkele pwo die zo goed is als Noxipro. Extreme focus en energie, ik train serieus zwaarder wanneer ik het op heb ook. Crash komt inderdaad wel nadat je klaar bent met trainen, maakt mij echter niet zoveel uit aangezien ik 's avonds toch ga slapen.

Er zijn veel aanbieders op Marktplaats. Kan je er ons één aanraden?

Is er een bedrijf ofzo die dat aanbied via Marktplaats? Zo ja zou je me die link kunnen sturen in PM ofzo?:D

Weet niet of ik hier link mag plaatsen, verwijder hem anders maar mods..

http://www.marktplaats.nl/a/sport-e...63-noxipro-35-5-voor-150-ook-naar-belgie.html

Ik heb daar afgelopen week nog 5 potten besteld, dag erna had ik het binnen. Die gozer handelt het dus snel af. Ken hem zelf niet overigens.

Goedkoper dan 30 euro kom ik ze zelf niet tegen. Al moeten de mensen die ze aanbieden op Marktplaats het vanzelfsprekend ergens goedkoper vandaan halen, heb alleen geen idee waar.

Terug
Naar boven