- Waardering
- 4.424
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet of ik hier link mag plaatsen, verwijder hem anders maar mods..
http://www.marktplaats.nl/a/sport-e...63-noxipro-35-5-voor-150-ook-naar-belgie.html
Ik heb daar afgelopen week nog 5 potten besteld, dag erna had ik het binnen. Die gozer handelt het dus snel af. Ken hem zelf niet overigens.
Goedkoper dan 30 euro kom ik ze zelf niet tegen. Al moeten de mensen die ze aanbieden op Marktplaats het vanzelfsprekend ergens goedkoper vandaan halen, heb alleen geen idee waar.
Fuarking hell ik kom noooooit op marktplaats en wanneer ik er op moet zijn ze bezig met onderhoud. **** my ****ing life

Bedankt. Karma coming your way.
Ik probeer nog éénmaal een pwo, als deze niks doet, dan koop ik er geen meer. ALleen de oude formule van no shotgun van vpx sport (10 jaar geleden) deed iets (was duidelijk dat daar speed in zat of zo) met me.
Bedankt. Karma coming your way.
Ik probeer nog éénmaal een pwo, als deze niks doet, dan koop ik er geen meer. ALleen de oude formule van no shotgun van vpx sport (10 jaar geleden) deed iets (was duidelijk dat daar speed in zat of zo) met me.
Fuarking hell ik kom noooooit op marktplaats en wanneer ik er op moet zijn ze bezig met onderhoud. **** my ****ing life
Neen. Hij laadt heel traag maar jouw link werkt helemaal niet.

Ik haal m'n Noxi via marktplaats. Geen enkele pwo die zo goed is als Noxipro. Extreme focus en energie, ik train serieus zwaarder wanneer ik het op heb ook. Crash komt inderdaad wel nadat je klaar bent met trainen, maakt mij echter niet zoveel uit aangezien ik 's avonds toch ga slapen.
) Bij mij verkrijgbaar Pm me
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------
De oude formule met 1.3 top spul![]()

Ik heb hem gisteren een PB gestuurd, maar hij stuurde enkel zijn mobiele nummer terug.![]()