AndroidHealthClinic

Noxipro ervaringen?

Fuarking hell ik kom noooooit op marktplaats en wanneer ik er op moet zijn ze bezig met onderhoud. **** my ****ing life

Weet niet of ik hier link mag plaatsen, verwijder hem anders maar mods..

http://www.marktplaats.nl/a/sport-e...63-noxipro-35-5-voor-150-ook-naar-belgie.html

Ik heb daar afgelopen week nog 5 potten besteld, dag erna had ik het binnen. Die gozer handelt het dus snel af. Ken hem zelf niet overigens.

Goedkoper dan 30 euro kom ik ze zelf niet tegen. Al moeten de mensen die ze aanbieden op Marktplaats het vanzelfsprekend ergens goedkoper vandaan halen, heb alleen geen idee waar.

Bedankt. Karma coming your way.
Ik probeer nog éénmaal een pwo, als deze niks doet, dan koop ik er geen meer. ALleen de oude formule van no shotgun van vpx sport (10 jaar geleden) deed iets (was duidelijk dat daar speed in zat of zo) met me.

Ik probeer nog éénmaal een pwo, als deze niks doet, dan koop ik er geen meer. ALleen de oude formule van no shotgun van vpx sport (10 jaar geleden) deed iets (was duidelijk dat daar speed in zat of zo) met me.

Doet marktplaats het bij jou?

Ben benieuwd, heb zelf een homegym en de mensen die bij me trainen zweren er ook bij.

Edit: MP doet het bij mij ook niet atm

Noxipro. beste pre workout ever. Alle anderen voel ik niks van, noxipro flip ik hem. na een tijdje went het wel maar dan kan je 2 scheppen doen. na 3 maand aan de noxi was het niet meer te krijgen. was wel flink wennen daarna om zonder te trainen. was gewoon k*t en ik was down.

Ik haal m'n Noxi via marktplaats. Geen enkele pwo die zo goed is als Noxipro. Extreme focus en energie, ik train serieus zwaarder wanneer ik het op heb ook. Crash komt inderdaad wel nadat je klaar bent met trainen, maakt mij echter niet zoveel uit aangezien ik 's avonds toch ga slapen.

Heb je misschien een linkje van de advertentie waar jij hem vandaan haalt ?

Edit:
Laat maar, heb al contact gehad met een verkoper via marktplaats :thumb:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@ Younglifter: ik heb net ook 2 potjes besteld bij dezelfde aanbieder. Gewoon goed dus?

Bij mij verkrijgbaar Pm me

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

De oude formule met 1.3 top spul ;)

Noxipro is de beste ooit .. laatst nog een sample van de 2012 FIBO gepakt (was over datum, yolo). Heerlijk

Terug
Naar boven