AndroidHealthClinic

NR.1 - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nr.1 dé ultieme cocktail voor vetvrije massieve spiermassa, pomp en prestaties!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken aaneen gesloten
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, Fruit Punch en Bubblegum zijn goed te doen
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschep = 1 dosering
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle levering, extra samples, persoonlijk advies en binnen 12 uur vaak in huis (laat ind e avond bestellen).
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker, zie review.

Mijn review:

De review:
Tijdens de introductie van, nu twee weken geleden, de Nr1 gekozen voor dit product. Ik heb al meerdere reviews geschreven op DBB en op tweakers.net ben ik ook te vinden. Dus, laat deze maar niet achterwege. Normaal gesproken gebruikte ik altijd de Total Muscle Solution, echter met een product die qua werking hetzelfde is, qua smaak beter, qua ingrediënten hypermodern en dus beter van werking was de keus makkelijk gemaakt. Ik citeer even de Body en Fit website:
2lw7j87.jpg

Kenmerken Nr.1:
-Sterkste bodybuilding product verkrijgbaar!
-Win ongekend massieve en keiharde spiermassa!
-Alle top-ingrediënten in één monsterproduct!
-Onverslaanbare samenstelling
-Uniek en direct werkzaam
-Extreme krachttoename
-Extreme spierpomps
-Beschermt je spieren
-Verlaagt vetpercentage
-Enorme energie in de spieren
-Pompt voedingsstoffen in je spieren
-Direct vollere, grotere spieren
-Ongekende prestaties en trainingen
-Slechts 1 dosering per dag is al voldoende!
-6 weken kuur per verpakking!

Ik doe netzoals de TMS één dosering per dag, voor de training. Tijdens de training ervaar ik gewoon continue energie, niet zulke energie als bij de NoxiPro maar ben gewoon niet moe te krijgen. De voordeel ervan, die ik ervaar is dat je al met 1 dosering een sterke werking hebt. Ik heb betere spierpomps, betere kracht (beter dan pwo’s zoals NoxiPro of Craze).
Ik heb ook even uitgerekend wat het zou kosten als ik dit allemaal los nam, zou ik niet onder de prijs van 29.90 komen. Vaak zou dat wel het geval zijn, dus echt de prijs is weer de beste.

Smaak en oplosbaarheid:

Ik heb voor mijn broertje en mezelf de Bubblegum en Fruit Punch gekocht. Dus kon meteen variëren dus misschien is het wel leuk om dit mee te nemen hierin. De Bubblegum van de Muscle Protect heb ik ook geprobeerd, ik had verwacht dat deze even lekker zou zijn. Echter, de smaak Bubblegum komt sterker door en is goed van smaak. Fruitpunch hoef ik weinig over te zeggen, een heerlijke, volle Fruit met Punch smaakje.

Over de oplosbaarheid kan ik het duidelijk zijn, lost echt goed op, ligt goed in de mond en de smaak ruik je al bij het openen van de pot.

Ingrediënten en oplosbaarheid:

Ik zal even de belangrijkste en gepatenteerde producten citeren:
Karbolyn - is ontwikkeld om snel spierglycogeen (energie) aan te vullen in je spieren. Een doorbraak in de manier waarop je spieren snel kunt voorzien van energie om te presteren en herstellen. Karbolyn is in staat om de hoeveelheid glycogeen in je spieren te vergroten. Met elke mg glycogeen die je opslaat in je spieren kun je 4 x zoveel vocht opnemen. Die zorgt voor optimale energie, spiergroei, hydratatie en een enorm musculair uiterlijk doordat spieren snel voller en groter worden. Karbolyn is suikervrij.
PeptoPro - voor extreem snel spierherstel en volle, harde en ronde spiermassa. PeptoPro is het ideale product wat om te nemen direct na de training het zorgt voor optimaal herstel van de spieren. PeptoPro is extreem effectief voor sporters en bodybuilders. PeptoPro garandeert een supersnelle maar ook een zeer volledige opname van aminozuren in de spieren.
Creapure® Creatine - wordt geproduceerd door AlzChem Trostberg GmbH. Dit bedrijf garandeert de meest zuivere Creatine wereldwijd verkrijgbaar. Elke batch CreaPure creatine wordt getest op zuiverheid en kwaliteit, hierdoor zijn de resultaten die je met Creapure® creatine zult behalen nog sterker. Creapure zorgt voor meer spierkracht, meer spiermassa en sneller herstel! Creatine is het ideale supplement voor fitness en bodybuilding. De kwaliteit en werkzaamheid van het gepatenteerde Creapure® is 100% gegarandeerd en dat merk je.


En een tal van andere belangrijke en bekende producten:
Agmatine, Creatinol-O-Phosphate (COP), N-Carbamyl Glutamate (bekend van oa NoxiPro). Deze zijn enorm hot momenteel, en werken echt goed naar mijn mening. Dus een goede toevoeging aan dit supplement. De meeste zijn nu ook los in poeder te koop. Daarnaast de welbekende ingredienten voor herstel, bescherming en ingrediënten die zorgen dat je anabool blijft.

Sneller herstel
Wat betreft mijn voeding, deze is gewoon goed in orde. Dus merk echt dat dit een aanvulling is op mijn schema. Daarnaast gebruik ik vitamines, omega-3 en Whey Perfection en na een lange werkdag een pre-workout of numero uno (nr1). Ik merk het herstel in de minder spierpijn die ik heb. Deze is gewoon minder en de spieren voelen harder en voller aan.

Eindoordeel:
Een dikke voldoende 8/10, de smaak, oplosbaarheid en werking ervan zijn gewoon goed. Dus een vast blijvertje in mijn collectie. Voor de prijs hoef ik het niet te laten, 1 pot per anderhalve maand is namelijk een goede investering voor meer, hardere en krachtige spieren. Naast de goede service waar iedereen bekend mee is, is het naar mijn mening een goede aanvulling op het assortiment.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG-20120307-WA0001.jpg
 
Zo. Net de eerste training achter de rug met N°1.
De Fruit Punch smaakt heerlijk.
Ik nam het samen in met #Shatter SX-7.
Resultaat = :wl: Voor mij persoonlijk 1 van de beste combi pre workouts.

Goed om te lezen dat het bevalt! Ik heb ze beide in huis maar nog nooit gecombineerd. Bedankt voor de tip! :D

Bart
 
zeer tevreden over!

Goeie smaak & werkt goed

Hoe ervaar jij dat dan? Vind de smaak niet echt lekker namelijk maar merk wel dat ik altijd lekker me training inging met deze :)
 
Van waar kan ik deze supplementen in laagste prijs kopen?
 
bij body en shitshop
 
Back
Naar boven