MuscleMeat

Nr 1 Body & Fit

Kan iemand mij hiermee helpen:

http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/n-r-1/?sqr=nr 1&

Ze doen net alsof het een soort god supplement is, wat de stoffen die erin zitten doen leggen ze eigenlijk niet echt uit. Heeft iemand hier ervaring mee en wat doet het precies?

Moet het voor het trainen of er na?

Alvast bedankt!

je kan beter de 2 woorden body en fit niet in een zin verwerken op dit forum. dit zal vaak resulteren in :

1. mensen die aannemen dat je voor body en fit werkt en bakken met geld van ze krijgt om reclame
te maken.

2. geweeklaag dat ze jaren zijn opgelicht door hun.

3. dat het allemaal rotzooi is dat het nog niet waard is om door de wc te spoelen.(wat overigens voor het huismerk eiwit wel geld, maar het andere spul is.. matig tot redelijk en als je het voor een goede prijs kan krijgen waarom niet als je even krap bij kas zit)

Begrijp me niet verkeerd het is niet netjes wat ze gedaan hebben jaren lang en daar plukken ze nu echt wel de zure vruchten van maar dat constante gebash vaak door dezelfe mensen wordt je soms ook wel een beetje moe van.

over het product zelf : nogal duur en veel reclame geschreeuw. 40 doseringen voor 30 euro als bijsup moet je sowieso voor bedanken imo. creatine en taurine kost bijna niks en heb het idee dat er erg veel suikers in zit.

Laatst bewerkt:
6 weken Bodybuilding kuur per verpakking!

:roflol:

Dit. NR1 + Magnificent heb ik prima ervaringen mee. Suiker of geen suiker, Body en Fitshop of Body en Shitshop..
Andere producten geven ook prima pomp... en dan koop je tenminste bij iemand die niet oneerlijk was/is. Of andere al dan niet eerlijk zijn dat weet ik niet. Maar b&f heeft duidelijk zijn eigen ruiten ingeslagen.

Hahaha wat gebeurd is valt niet goed te praten, maar over een creatine product zo vaak te gaan roepen, blablabla eiwitten. Dat weet iedereen nu wel. Nr1 is gewoon een luxe creatine blend.

Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat.

Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan!

Meer info:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/

http://www.supplementlabtest.com/

Jij hebt werkelijk geen eigen leven hé! Als je nou alle energie die je steekt in het neersabelen van B&F nou steekt in je eigen leven wordt het misschien nog wat.
Of je gaat verder in je aangenomen rol van messias en schrijft je eigen boek met een stuk of 10 geboden, doe je in ieder geval wat nuttigs!
Gasten als jou ben ik zo zat hé, wanneer iemand een vraag heeft over een product wil hij een normaal antwoord. Hierbij kan het antwoord positief als negatief over het product zijn.
Maar om nou elke keer hetzelfde "knip en plak" verhaaltje te gebruiken wordt nu wel wat afgezaagd. Jij houdt zoveel wrok vast dat ik me afvraag of je überhaupt wel een leuke jeugd hebt gehad of je nu plezier in je leven hebt.
Als iemand je een vraagt stelt, geef dan gewoon antwoord op die vraag en meer niet. Klaar.

Shots fired!!

Jij hebt werkelijk geen eigen leven hé! Als je nou alle energie die je steekt in het neersabelen van B&F nou steekt in je eigen leven wordt het misschien nog wat. Of je gaat verder in je aangenomen rol van messias en schrijft je eigen boek met een stuk of 10 geboden, doe je in ieder geval wat nuttigs! Gasten als jou ben ik zo zat hé, wanneer iemand een vraag heeft over een product wil hij een normaal antwoord. Hierbij kan het antwoord positief als negatief over het product zijn. Maar om nou elke keer hetzelfde "knip en plak" verhaaltje te gebruiken wordt nu wel wat afgezaagd. Jij houdt zoveel wrok vast dat ik me afvraag of je überhaupt wel een leuke jeugd hebt gehad of je nu plezier in je leven hebt. Als iemand je een vraagt stelt, geef dan gewoon antwoord op die vraag en meer niet. Klaar.
Supplementenleverancieren moeten gewoon stevige gecontroleerd worden dan is er geen probleem dan moeten de mensen niet duidelijkheid scheppen voor de rest.

Jij hebt werkelijk geen eigen leven hé! Als je nou alle energie die je steekt in het neersabelen van B&F nou steekt in je eigen leven wordt het misschien nog wat.
Of je gaat verder in je aangenomen rol van messias en schrijft je eigen boek met een stuk of 10 geboden, doe je in ieder geval wat nuttigs!
Gasten als jou ben ik zo zat hé, wanneer iemand een vraag heeft over een product wil hij een normaal antwoord. Hierbij kan het antwoord positief als negatief over het product zijn.
Maar om nou elke keer hetzelfde "knip en plak" verhaaltje te gebruiken wordt nu wel wat afgezaagd. Jij houdt zoveel wrok vast dat ik me afvraag of je überhaupt wel een leuke jeugd hebt gehad of je nu plezier in je leven hebt.
Als iemand je een vraagt stelt, geef dan gewoon antwoord op die vraag en meer niet. Klaar.

Echt helemaal niks mis met zijn reactie. Waarschijnlijk is threadstarter totaal niet op de hoogte van het hele B&F gebeuren. Als hij hem daar van op de hoogte stelt met bronvermelding, dan is dat toch alleen maar te prijzen? Persoonlijk vind ik dat een bedrijf wat aangetoond jarenlang mensen heeft lopen "naaien" gewoon mag sluiten. Ik snap je zure reactie niet zo, waarom spring je voor ze in de verdediging? Werk je er zelf of iets dergelijks?

Verder doet hij dus exact wat je bij je laatste zin zegt. Topicstarter vraagt "waarom niet?" m.b.t. iets bij B&F kopen en hij geeft een informatieve reactie. Perfect toch.

Iedereen beslist toch zeker zelf hoe die antwoord??? Ik ben jou zat met je betweterige opmerkingen, zou me niet verbazen als je voor die oplichters werkt. Als er hier iemand zuur is, dan ben je het zelf wel. Triest persoon.

Echt helemaal niks mis met zijn reactie. Waarschijnlijk is threadstarter totaal niet op de hoogte van het hele B&F gebeuren. Als hij hem daar van op de hoogte stelt met bronvermelding, dan is dat toch alleen maar te prijzen? Persoonlijk vind ik dat een bedrijf wat aangetoond jarenlang mensen heeft lopen "naaien" gewoon mag sluiten. Ik snap je zure reactie niet zo, waarom spring je voor ze in de verdediging? Werk je er zelf of iets dergelijks?

Verder doet hij dus exact wat je bij je laatste zin zegt. Topicstarter vraagt "waarom niet?" m.b.t. iets bij B&F kopen en hij geeft een informatieve reactie. Perfect toch.

Iedereen beslist toch zeker zelf hoe die antwoord??? Ik ben jou zat met je betweterige opmerkingen, zou me niet verbazen als je voor die oplichters werkt. Als er hier iemand zuur is, dan ben je het zelf wel. Triest persoon.

Ik heb niks met body en fit te maken, maar het gaat mij erom dat het hele forum vervuild wordt op deze manier. Je kan hier geen normale vraag stellen waar body en fit in voorkomt, zonder 100 knip en plak haat reacties erop terug te krijgen. Daar ben ik voornamelijk klaar mee.

Wat iedereen van body en fit vind moet hij/zij lekker zelf weten, maar het educatieve deel van het forum raakt zo wat ondergesneeuwd.

Ik heb niks met body en fit te maken, maar het gaat mij erom dat het hele forum vervuild wordt op deze manier. Je kan hier geen normale vraag stellen waar body en fit in voorkomt, zonder 100 knip en plak haat reacties erop terug te krijgen. Daar ben ik voornamelijk klaar mee.

Wat iedereen van body en fit vind moet hij/zij lekker zelf weten, maar het educatieve deel van het forum raakt zo wat ondergesneeuwd.

Juist niet, de meeste mensen die hier een vraag over een supplement van B&F stellen zijn niet op de hoogte van het hele debacle. Het is jammer dat er buiten DBB (en wellicht andere fora) om hier weinig van bekend is. Zo nu en dan zag je een berichtje op facebook voorbij komen, maar dat is het. Het is dus juist educatief als nieuwe mensen vertelt wordt hoe de vork in de steel steekt. Zij kunnen dit dan meenemen in hun beslissing of ze überhaupt wel hun geld daar wel willen spenderen. Dat is dan misschien geen inhoudelijke reactie die betrekking heeft op het supplement waar naar gevraagd wordt, maar wel degelijk iets waardoor je kunt gaan twijfelen aan de betrouwbaarheid van alle claims die bij het supplement staan.

Verder is dit is geen kwestie van wat mensen van body & fit vinden, dit is een kwestie van puur de feiten benadrukken.

Nr. 20 dekt de lading beter.

Beter ga je op een ander forum kijken dan want het zit hier vol met anti-bf ers. Oh ik zie het al: lid sinds maart 2015 :)

Hou toch op kerel..
Die lui hebben stelselmatig en moedwillig duizenden mensen opgelicht, en dat doen ze nog steeds. En dan ga jij ze half verdedigen? Ik denk dat jij dat bord voor je kop weg moet halen en moet begrijpen dat mensen geen genoegen nemen met bedrijven zoals B&F. En dat dat continu herhaald wordt, is alleen maar goed. Ze mogen ten onder gaan.
En als jij anders vindt dan het gros hier, volg dan je eigen advies op en zoek een leven ipv je ongenoegen te uiten over de negatieve houding tegenover B&F. Klaar.

Body en Faalshop verdient geen enkele positieve vermelding in de supplementenwereld. Zo'n bedrijf verdient het gewoon om kapot te gaan.

Verder sluit ik mij aan bij Harpep.

Inderdaad een hoop ingredienten bij elkaar gegooid in kleine hoeveheden. Zie het nut er niet van in om zo'n product te nemen.

Raar idee waar mensen zich druk om maken.

Terug
Naar boven