Brat
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Kan iemand mij hiermee helpen:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuilding/spieropbouw/body-fit-sportsnutrition/n-r-1/?sqr=nr 1&
Ze doen net alsof het een soort god supplement is, wat de stoffen die erin zitten doen leggen ze eigenlijk niet echt uit. Heeft iemand hier ervaring mee en wat doet het precies?
Moet het voor het trainen of er na?
Alvast bedankt!
je kan beter de 2 woorden body en fit niet in een zin verwerken op dit forum. dit zal vaak resulteren in :
1. mensen die aannemen dat je voor body en fit werkt en bakken met geld van ze krijgt om reclame
te maken.
2. geweeklaag dat ze jaren zijn opgelicht door hun.
3. dat het allemaal rotzooi is dat het nog niet waard is om door de wc te spoelen.(wat overigens voor het huismerk eiwit wel geld, maar het andere spul is.. matig tot redelijk en als je het voor een goede prijs kan krijgen waarom niet als je even krap bij kas zit)
Begrijp me niet verkeerd het is niet netjes wat ze gedaan hebben jaren lang en daar plukken ze nu echt wel de zure vruchten van maar dat constante gebash vaak door dezelfe mensen wordt je soms ook wel een beetje moe van.
over het product zelf : nogal duur en veel reclame geschreeuw. 40 doseringen voor 30 euro als bijsup moet je sowieso voor bedanken imo. creatine en taurine kost bijna niks en heb het idee dat er erg veel suikers in zit.
Laatst bewerkt:

Ik ben jou zat met je betweterige opmerkingen, zou me niet verbazen als je voor die oplichters werkt. Als er hier iemand zuur is, dan ben je het zelf wel. Triest persoon.