Fitness Seller

Nr 1 Body & Fit

Jij hebt werkelijk geen eigen leven hé! Als je nou alle energie die je steekt in het neersabelen van B&F nou steekt in je eigen leven wordt het misschien nog wat.
Of je gaat verder in je aangenomen rol van messias en schrijft je eigen boek met een stuk of 10 geboden, doe je in ieder geval wat nuttigs!
Gasten als jou ben ik zo zat hé, wanneer iemand een vraag heeft over een product wil hij een normaal antwoord. Hierbij kan het antwoord positief als negatief over het product zijn.
Maar om nou elke keer hetzelfde "knip en plak" verhaaltje te gebruiken wordt nu wel wat afgezaagd. Jij houdt zoveel wrok vast dat ik me afvraag of je überhaupt wel een leuke jeugd hebt gehad of je nu plezier in je leven hebt.
Als iemand je een vraagt stelt, geef dan gewoon antwoord op die vraag en meer niet. Klaar.

precies dit;)

• Topic Starter Topic Starter
Nou. Bedankt voor de reacties ik bestel de volgende keer op myprotein.com, hoorde van iemand dat die prijs/kwaliteit verhouding het beste is. Schiet me alsjeblieft niet neer, dit is geen reclame. Laat me maar weten als die site ook niet deugt.

Go b&f white knights !!

En blijf het hoofd maar in het zand steken, het is niet omdat het alweer eventjes geleden is dat we de praktijken van b&f met de mantel der liefde moeten bedekken, stelletje oplichters

Nou. Bedankt voor de reacties ik bestel de volgende keer op myprotein.com, hoorde van iemand dat die prijs/kwaliteit verhouding het beste is. Schiet me alsjeblieft niet neer, dit is geen reclame. Laat me maar weten als die site ook niet deugt.
Als ik naar de meeste producten kijk dan vind ik bulkpowders de beste prijs/kwaliteit (voor sommige producten geld dit natuurlijk niet of minder). Als je voor kwaliteit wil gaan maar wat duurder is is powersupplements.

Principeloze schapen laten zich gewillig naaien door de rotzooi van B&F aan te schaffen

Wie even nadenkt en tot het besef komt dat er legio alternatieven zijn met een minder bedenkelijke reputatie én bewezen kwaliteit, die kijkt snel verder.

Hahaha wat gebeurd is valt niet goed te praten, maar over een creatine product zo vaak te gaan roepen, blablabla eiwitten. Dat weet iedereen nu wel. Nr1 is gewoon een luxe creatine blend.

Werken luxe crestine blends beter dan monohydraat?

Werken luxe crestine blends beter dan monohydraat?

Nee. Het is ook geen creatine blend. Een creatine blend bevat verschillende soorten creatine. Dit is een BODYBUILDING KUUR en bevat de gewone creatine monohydraat, en daarbij een hele hoop andere onzin, zoals astragalus.

Body&Fit zei:
Astragalus membranaceus, letterlijk betekent dit: ‘grote levenskracht’ of ‘veel levenskracht’. In China wordt astragalus traditioneel gebruikt voor het gebrek aan 'chi' levenskracht.

Een dikke kuur dus van 6 weken.. Nolvadex nodig voor deze creatine kuur?

Zou me niet verbazen, het is het sterkste supplement op de internationale markt.

Ja al jaren het beste volgens bodybuilders.. Dat jullie het even weten.

Wat is creatine?

dat is een product waarvan je bloed kan poepen.
echt een must have voor mannen.

met broscience dien je elkaar na te praten he

Terug
Naar boven