Fitness Seller

Nu al 2 jaar aan het trainen ! Wil nu toch eerste kuur doen

• Topic Starter Topic Starter
Ben toch nog niet heel droog dacht eerst winstrol oral te doen om dan later test tren masteron kuur te volgen

Al 2 jaar? :o

Je weet al veel maar nog niet genoeg? :o

• Like
Waarderingen: Pren
Nee ik train al 8 jaar maar 2 jaar echt serieus e

Daarom dat ik hier ben wil meer te weten komen

Ok is goed heb het gelezen ik train goed en heb mijn beslissing al gemaakt wil nu beginnen met kuren wil weten of de test tren masteron goed is voor mij

Als eerste kuurtje wil je test/tren/mast nemen. Lees je eerst wat beter in en verder kan niemand je advies geven of het goed voor je is. AAS is over het algemeen niet goed voor je.

Dus gewoon 500 test e dan

Ja bijvoorbeeld. Maar elke dag? Elke week? Elke maand? Zet even een schema voor jezelf neer, iets waaruit blijkt dat je er echt over nagedacht hebt en hier en daar wat onderzoek hebt gedaan. Het zijn verdomme geen snoepjes.

Ok is goed heb het gelezen ik train goed en heb mijn beslissing al gemaakt wil nu beginnen met kuren wil weten of de test tren masteron goed is voor mij
Ga jij ook altijd naar een supermarkt om bij de kassa te gaan staan met de vraag "ik wil vanavond graag iets eten dat ik lekker vind."

We hebben geen idee van je stats ervaring voeding bloedwaardes gezondheid etc etc en je hebt zelf nul idee van wat voor kuur je wilt gaat doen, zoekt zelf niks uit. Als dit je instelling is moet je een coach zoeken.

Iedereen wil voor een dubbeltje of t liefst gratis op de 1e rij. Doe zelf eens wat moeite man, t gaat om je fucking lichaam en je gezondheid.

• Like
Waarderingen: Vonk
Ja bijvoorbeeld. Maar elke dag? Elke week? Elke maand? Zet even een schema voor jezelf neer, iets waaruit blijkt dat je er echt over nagedacht hebt en hier en daar wat onderzoek hebt gedaan. Het zijn verdomme geen snoepjes.

???

M maar je hebt toch ook van die zuigtabletjes met aardbeiensmaak ?

T t tenminste.............

2 gram test
1 gram tren
1 gram primo
200 IU slin ed
15 IU hgh ed

Moet je redelijk van groeien.

giphy.gif

Weet nu wel al veel maar zal mijn eerste kuur worden en weet nog niet echt goed wat of hoe ?

Wat is überhaupt jouw doelstelling? Wil je gains maken en dus aankomen in massa?
Of met de incoming zomer van plan om te kuren met doelstelling droger te worden en er ripped uit te zien? :)

500 test E per week is prima om als eerste kuur toe te passen. Je kan, als je echt ripped wil overkomen ervoor kiezen om er een beetje Masteron of Primo bij te zetten.
Enig nadeel bij het gelijk toepassen van 2 of meerdere middelen is dat (indien je vervelende side effects krijgt) niet weet door welk middel deze getriggered worden.
Tren zou ik weglaten bij de eerste kuur, is overbodig en kan je beter later toevoegen indien je vaker gaat kuren in de toekomst.

Terug
Naar boven