AndroidHealthClinic

Nu beginnen?

Septura

Novice
Waardering
0
Lengte
1m66
Massa
47kg
Hallo allemaal...
Ik ben dus aan het twijfelen om te al te beginnen trainen of niet. Ik bedoel ik weeg nu 47 kilo kan ik beter wachten tot ik bij kom of zou ik drek beginnen? Ik weet zelf echt niet wat ik moet doen in denk gewoon dat ik het ga uitstellen heel de tijd als ik moet wachten tot ik bijkom..

Lekker beginnen met trainen en heel veel eten

Wat hierboven gezegd wordt, lekker gaan trainen en heel veel eten (meer dan je zelf nu denkt te willen eten).

Just do it

Drek beginnen ? als je veel gaat eten gaat de drek beginnen inderdaad

Eerst bijkomen. Traint lastig als je nog bewusteloos bent.

ik zou drek beginnen

Hallo allemaal...
Ik ben dus aan het twijfelen om te al te beginnen trainen of niet. Ik bedoel ik weeg nu 47 kilo kan ik beter wachten tot ik bij kom of zou ik drek beginnen? Ik weet zelf echt niet wat ik moet doen in denk gewoon dat ik het ga uitstellen heel de tijd als ik moet wachten tot ik bijkom..

Hoe oud ben je eigenlijk? Nog niet zo oud vermoed ik, gezien je gewicht.

Gewoon beginnen met trainen en veel eten, jong geleerd is oud gedaan ;-)

Ik zou niet in de drek beginnen met trainen, lekker een sportschool opzoeken. Verder heel erg veel gaan eten en eventueel een weight gainer toevoegen aan je eetschema voor tussen de maaltijden door.

De trol moet nog steeds bijkomen he ...ligt nog steeds bewusteloos.

ben je een trol? zo niet dan kunnen we je verder helpen.. met zo'n vraag kan niemand wat

Zorg dat je erg veel koolhydraat, eiwitten en vetten binnen krijgt. En begin op apparaten, met een rust van rond de 90 sec. Zo richt je echt alleen op testosteron en groei hormoon. En laat je de vetverbranding hormonen achterwegen.

Succes!

Terug
Naar boven