MuscleMeat

Nu ECHT (!!) bulken...

PAW

Dutch Bodybuilder
Waardering
15
Lengte
1m82
Massa
84kg
Over 2 weekjes ga ik weer beginnen met bulken.
Ik train nu al een jaar of 10, waarvan de laatste jaren echt goed. Sowieso altijd fanatiek getraind maar nooit met een toereikend voedingschema. De laatste jaren heb ik dus wel een voedingsschemagehanteerd, met wisselend succes overigens. Wel wat gains gehad maar ook weer kwijt geraakt door een backpacktripje.

Ik wil dus nu weer voluit gaan bulken.
Heb mijn voedingsschemagehouden zoals het was alleen met de toevoeging van 2 wheyshakes (incl. dextrojuice). Zit nu totaal op ruim 3400kcal (35/47/18).
Daarnaast wil ik creatine (mono) gaan gebruiken en NO-Xplode als pre-WO booster.
Ook slik ik visolie en vitaminepillen (Solgar VM-75 = da shit!).

Qua schema wil ik een 2 dagen split (Borst/Triceps/Schouders en Rug/Biceps/Benen) gaan doen, 3 dagen in de week. Ik wil daarbij de nadruk leggen op compounds al zullen er echt wel wat isolatie-oefeningen in gaan zitten.

De verschillende oefeningen krijgen jullie zodra ik begin met het schema. Dan ga ik ook per training loggen.

Van jullie wil ik graag weten of jullie naast de supps die ik al heb nog gemotiveerde aanvullingen hebben en of jullie je kunnen vinden in 3 trainingsdagen. Ik twijfel namelijk of ik niet weer net als vroeger lekker 4x p/w moet gaan.

Alvast bedankt

Eerste, succes !

succes met bulken :)
niet iets hoger gaan dan 3400 cals?

een 2 dagensplit toepassen op 3 trainingsdagen per week is zeker geen slechte keuze. Maar mag ik vragen waarom je schouders, triceps en borst op 1 dag doet?
Zulke trainingen vragen al gauw het uiterste van je energieniveau.