Fitness Seller

Nu is het gezeik afgelopen, trainen zul je!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Triceratops

Cool Novice
Waardering
4
Hallo mede Dbb'ers.

Ik train nu +/- een jaar en in dat jaar ben ik ongeveer 10 kg aangekomen en weeg nu 85 kg. Dit is op zich een aardige vooruitgang maar met mijn 1.95m is het nog steeds veel te weinig. De laatste paar maanden nemen mijn krachtstats niet meer toe, evenals mijn lichaamsgewicht. De grootst oorzaak van al deze ellende is, iedereen heeft hier welleens last van, een chronisch gebrek aan discipline! En zoals jullie wel weten is dit funest als je flink wat massa wilt pakken. Mijn voedingsschema hang al maanden in de wilgen, evenals mijn trainingsschema. Als ik dan eenmaal in de gym ben dan raffel ik mijn trainging af omdat ik snel naar huis wil. Als excuus maak ik mezelf dan wijs dat ik nog huiswerk moet maken, maar hier komt zelden iets van terecht!

Daarom heb ik besloten om hier een log bij te gaan houden! De bedoeling hiervan is dat ik mijzelf zo beter kan motiveren om iedere training weer te knallen en om mijn progessie goed inzichtelijk te maken. Alle tips en adviezen van jullie zijn natuurlijk welkom om mijn trainingen en zo dus ook mijn groei te verbeteren.

Mijn doel is halverwege volgend jaar 100 kg te wegen met bf% van maximaal 15%

Stats:
Lengte: 1.95cm
Gewicht: 85kg
Bf%: 13%

Bp: 3 x 75Kg
Sq: 3 x 95Kg
Dl: 3 x 110Kg

Mijn nieuwe trainingsschema heb ik al gepost in de sectie trainingsschema's, maar als ik mijn trainingen ga posten dan zie je vanzelf wel hoe deze eruitziet. Ik zal hieronder even vermelden hoe ik de spiergroepen verdeel

Maandag
Borst, Schouders

Dinsdag
Rug, Onderarman, Buik

Woensdag
Rust

Donderdag
Biceps, Triceps

VrijdagBenen, Schouders

Laatst bewerkt:
De grootst oorzaak van al deze ellende is, iedereen heeft hier welleens last van, een chronisch gebrek aan discipline!

:whip:

Vanaf nu heesrt er discipline en progressie, maak er iets van, succes!

Zoals Sanca 't zegt, ga ervoor! Je krachtstats lijken een beetje op de mijne, zal de log dus wel proberen bij te houden

Veel succes! lekker doorbikkelen :D

Als ik dan eenmaal in de gym ben dan raffel ik mijn trainging af omdat ik snel naar huis wil. Als excuus maak ik mezelf dan wijs dat ik nog huiswerk moet maken, maar hier komt zelden iets van terecht!

had ik jaren geleden ook (trainde toen wel niet serieus). Nu daarentegen kan k niet wachten om te trainen:p haat de rustdagen:D

Als je je zo gaat gedragen als je nickname in de gym, dan moet het goed komen.

discipline moet er zeker zijn als je massa wil winnen maar je zegt dat je 10 kilo bnet aangekomen heb je dan ook je voeding aangepast aan die kilo's dat je zwaarder werd???
en ik vind je trainings shema eigenlijk niet zo goed. waarom train je 2 grote groepen samen borst schoudes??

borst/schouders af en toe samen trainen is toch niks mee?

ik zou 2 grote spiergroepen nooit samen trainen zo ben je bij de 2de groep al bijna al je kracht kwijt

• Topic Starter Topic Starter
Zoals Sanca 't zegt, ga ervoor! Je krachtstats lijken een beetje op de mijne, zal de log dus wel proberen bij te houden

Idd, ik heb net even je log doorgebladerd en we pakken overal ongeveer dezelfde gewichten

Als je je zo gaat gedragen als je nickname in de gym, dan moet het goed komen.
:D

discipline moet er zeker zijn als je massa wil winnen maar je zegt dat je 10 kilo bnet aangekomen heb je dan ook je voeding aangepast aan die kilo's dat je zwaarder werd???
en ik vind je trainings shema eigenlijk niet zo goed. waarom train je 2 grote groepen samen borst schoudes??
nee, mijn voedingsschema heb ik nog nooit aangepast. Hier zou ik welleens naar kunnen kijken, maar ik denk dat als ik me netjes aan dit schema had gehouden dat ik wel meer was aangekomen.

en wat bedoel je precies met "ik vind je schema niet zo goed" Je zegt dat ik 2 grote spiergroepen per dag train, maar borst is geen grote spiergroep en schouders al helemaal niet. Dus verklaar je nader!

ik zou 2 grote spiergroepen nooit samen trainen zo ben je bij de 2de groep al bijna al je kracht kwijt

dat ligt eraan hoe je traint - maar neem van mij aan het is byzonder goed tedoen - tuurlijk lever je bij de mp of shoulder press wat gewicht - so what , in je volgende split pak je je schouder weer wat meer aan

borts benen en rug zijn grote spiergroepen dat klopt maar schouders zijn heel wat oefeningen als je ze allemaal wil doen dus vandaar zou ik die 2 nooit samen nemen.
ik zou borst triceps trainen rug biceps en schouders buik en laatste benen onderarmen
zie nergens split schema staan

vb van mijn borst/schouder split

schuin db drukken
vlak db drukken
schuine flyes
cable cross overs
mill press - voorkant is genoeg
side db raises
bent over lat raises

is echt genoeg hoor

borts benen en rug zijn grote spiergroepen dat klopt maar schouders zijn heel wat oefeningen als je ze allemaal wil doen dus vandaar zou ik die 2 nooit samen nemen.
ik zou borst triceps trainen rug biceps en schouders buik en laatste benen onderarmen
zie nergens split schema staan

In mijn vorige schema deed ik altijd borst-triceps en rug biceps en benen-schouders. Maar ik ben nu van plan om eens iets anders te proberen

ieder heeft zijn meening, het is de keus aan tricerators om te oordelen en te kijken wat hem het beste past.
succes

nee, mijn voedingsschema heb ik nog nooit aangepast. Hier zou ik welleens naar kunnen kijken, maar ik denk dat als ik me netjes aan dit schema had gehouden dat ik wel meer was aangekomen.

Je kan trainen en je houden aan die trainings schema's wat je wilt.. Als je je voedingsschema niet aanpast daarop train je voor ruk.

Zo.. da's vaak je.. :D

Je kan trainen en je houden aan die trainings schema's wat je wilt.. Als je je voedingsschema niet aanpast daarop train je voor ruk.

Zo.. da's vaak je.. :D

ja daar heb je gelijk in. Vanaf morgen ga ik me ook excact aan mijn voedingsschema houden. Dat is ook een van de redenen dat ik een log ga bijhouden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven