MuscleMeat

nu ook groeistriemen op mijn rug :(

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
je zou er toch gestoord van worden had ik al zoveel groeistriemen bij oksel biceps. begin ik nu ook groeistriemen op mijn rug te krijgen :(

waar hebben jullie allemaal groeistriemen?

en als je geen groeistriemen heb wat doe je hier dan als je niet eens traint :p

heb ze bij de borst , vind ze maar vet lelijk , maar jah niks aan te doen , hoort erbij

Verbleekt vanzelf. Zou me er niet te druk om maken, daar gaan ze toch niet van weg ;)

Ik heb er nog geen last van.

Denk dat ik ze binnenkort ook wel kan verwachten

Ik heb striemen op mn kont, rug,oksels en zijkant van mn bovenlichaam. Zijn eigenlijk meer n soort van kleine, rode spataders lijkt het wel.

ik heb echt gigantische groeistriemen op m'n derde been.

en wat in m'n oksels.

Ik heb groeistriemen op mijn dijen en biceps. zijn littekens die nooit meer weggaan. Normaal zien ze in het begin roze en na een tijd worden ze gewoon wit. Om verder uitdijen tegen te gaan, moet je gewoon telkens voor het trainen die delen die je onder handen gaat nemen goed insmeren met bijvoorbeeld amandelolie. Doe ik nu ook elke keer en sindsdien zijn mijn striemen niet groter geworden.

Wat B.A. zegt, de delen die je gaat trainen van te voren in smeren.

Ik snap het niet, hoe kun je zo snel groeien dat je huid het niet bijhoudt, of zitten jullie allemaal aan de AS? ??? Mijn armen werden in de eerste 5 maanden naturel trainen 4 cm dikker maar geen striem te bekennen. Ben nu nog steeds natural.

BTW Barman, hoe lang trainde jij dan voordat je je eerste kuurtje had?

Ik heb van nature nogal een droge huid. krijg je natuurlijk sneller striemen. bij mij werden die striemen ook veroorzaakt door de grote rekbeweging die je soms maakt bij een aantal oefeningen. maar nee ik zit niet aan de AS, anders had ik nu vol met striemen gestaan.

Heb alleen striae op mijn kont maar dat zit er al jaren. Kan me niet herinneren dat ik ze niet had. Verder nergens.

op mijn bovenbenen heb ik er een hele hoop. nu worden ze al een stuk minder omdat ik aan het cutten ben

achterkant schouder 1 dikke/diepe korte streep. binnenkant benen zit helemaal onder, evenals me reet en :(

alleen een beetje op mijn dijen maar verder niks extreems...

tsjah als je een huid hebt die snel scheurt, en daarnaast nog eens flink groeit....

maargoed zonnebank helpt bij mij goed.

ik heb ze bij me schouders,... maar is een goed teken moet je maar denken.

Alleen op mijn dijen. (al heel lang, ruim voordat ik begon te trainen)

heb ze overal (niet onder de knie :D ), zit in de familie. Hebt er nog eens achter gezocht en het komt door bepaalde hormonen. Vermageren ed bij een hoge bf% helpt allemaal niks en je kan er niets aan doen, de wetenschap ook nog niet.
Het is wel rot want nu zijn ze ook rond mijn navel??? gekomen, daar kan ik ze echt wel missen :(

Benen, biceps/triceps, oksels, borst en rug.
Zijkant buik (te veel gebulkt)!

*reads this thread in amazement* :o

Terug
Naar boven