XXL Nutrition

nu ook groeistriemen op mijn rug :(

striemen op mn kont en oksels

oksels, zijkant dijbenen

Ik heb helemaal nergens last van. Toch zo'n 15 kilo gewonnen in anderhalf jaar...

ook helemaal nergens last van en volgens mij is m'n huid nog steeds los genoeg om groei aan te kunnen....

ik blijf nog steeds van mening dat niks met groei maar met cortisol hormonen te maken heeft.

Ik heb ze ook behoorlijkk erg helaas :( binnekant benen, buitenkant benen, kont, oksels/borst, biceps, triceps, lats en onderarmen.

Alleen kont en bovenste stuk van m'n bovenbeen. Voor de rest gelukkig nog steeds nergens :)

Van beneden naar boven: Glutes, bovenkant quads, triceps, biceps, borst en oksels. Misschien niet zo raar, ben flink wat zwaarder geworden afgelopen jaar.

jep ik ook
op mn benen en kont :D
of is dat een vrouwenkwaal :p

geen last..

Binnenkant benen en onder m'n oksels. Redelijk goed verborgen dus :p

Gelukkig geen groeistriemen hier.

Borst, onderarmen, onder oksels, paar kleintjes op lats, voorste schouderkoppen 3 lange

In het begin vond ik ze irritant, waren echt knalpaars :D Maar nu kan ik er wel mee leven...

lichtjes op mijn schouders .

vriendin heeft het wel een beetje op haar kont maar je moet er echt een microscoop bijhalen om het te zien . insmeren helpt

bij mn oksels, op mn biceps, op mn traps

Schouders,biceps,oksels,rug en borst wat......

Tsja,dat krijg je nou eenmaal als je een bigmofo bent :D :D

Hey,

Ik train nu 2 week met 2 dumbbells en een barbell, en gebruik daarbij geen schema.
Ben nu in 2 week al best gegroeid, krijg nu ineens op m`n rug vanaf m`n oksel richting mn schouders aan beide kanten een striem. Moet ik nu rustig aan gaan doen enzo, want wil het niet erger maken, en zou ze het liefst weg willen hebben. En daarbij had ik nog een vraag of iemand mischien een goed schema voor me heeft, waar gewoon de spiergroepen opstaan, engelse namen voor oefeningen snap ik toch niet zoveel van. bvd.

absoluut heb er ook verschrikkelijke last van
en ze blijfen maar niet stoppen
uiterst irritant

Terug
Naar boven