MuscleMeat

nu ook groeistriemen op mijn rug :(

bij m'n oksel heel erg en verder heb ik nog niks kunnen ontdekken

Dacht vorige week dat ik het ook kreeg onder mijn oksel op mijn lat maar het trok weer weg dus het zal een bloeduitstorting zijn geweest. Iets minder hardcore trainen volgende keer. :D

ik heb ze sinds mijn 13e op mijn love-handles :( maar das meer door mijn vette vreetpens gekomen inmiddels ben een hoop vet kwijtgeraakt, maar de striae zit er nog steeds. Cardio, zonnebanken en abdosculpt (van biotherm homme) helpt het wel flink te vervagen.

ik heb ze op onder me oksels, voorkant schouder en biceps,
ik vind het ook niet mooi, maar de omvang die lichaamsdelen maken voor mij alles goed!

gelukkig worden ze na verloop van tijd wit, me eerste striem wordt al witter

Ik heb ze bij mijn oksel, het vreemde is dat ik alleen een striem aan de linkerkant heb. En niet aan de rechter. Links is wat sneller gegroeid denk ik. Hopen dat het een beetje wegtrekt in de toekomst.

eigenlijk heeft striemen niets te maken met snel groeien van spieren. Het extreem toenemen van omvang in korte tijd is de boosdoener, hierbij zit dan ook vet hoor. Het kan ook een gevolg zijn van een grote pomp tijdens het trainen, bij mij beperkt het zich tot bloeduitstortingen op borst en schouders. eerst rood dan blauwe vlekjes, zijn na enkele dagen verdwenen. ;)

ligt idd net aan de aanleg die je ervoor hebt. Bij mij trekt het ook heel snel weg (verbleken bedoel ik dus, weg gaat et niet).

onder mijn oksels en achterkant van mijn schouders :(
en op mijn benen maar die had ik al voordat ik ging trainen

Heeft ook striemen onder oksel bij mijn pec.
Maar vind dat juist gaaf, zegt mij dus dat ik groei :D

heb het op mijn reet (van nature), oksels, knieen, elleboogholtes en overgang schouders naar rug :(

ik heb er geen aanleg voor denk ik... heb een paar heeeele kleine op me heup.. nauwelijks te zien

Borst, onder oksels, biceps, rug, benen, heupen, kont, .... I'm ripping apart :D

Borst, Oksels, Biceps, Onderarmen, Rug (overloop biceps-onderarm), Benen en heupen. Onder m'n oksels zijn sommigen wel 2 cm of dikker..sucks. Op m'n lats zitten vooral heel veel kleine strepen.

Dit is een behoorlijk ruig topic, vertellen hoe hard je groeit door het over striea te hebben :cool:

Nou, ik dan ook maar : Bij m'n elleboog, oksols, triceps, biceps, en wat bij m'n heupen

jerommeke zei:
eigenlijk heeft striemen niets te maken met snel groeien van spieren. Het extreem toenemen van omvang in korte tijd is de boosdoener, hierbij zit dan ook vet hoor. Het kan ook een gevolg zijn van een grote pomp tijdens het trainen, bij mij beperkt het zich tot bloeduitstortingen op borst en schouders. eerst rood dan blauwe vlekjes, zijn na enkele dagen verdwenen. ;)
waarom ben jij altijd degene die topics een schop van een jaar geeft??? :sad:

Ik ben in 3 jaar tijd 30 kg aangekomen en heb alleen een heel klein streepje (2 cm) net boven m'n oksel zitten..

binnenkant van mijn linker bovenarm zit helemaal ram vol, rechts maar een beetje, me oksels + beetje rug. ow en binnekant van me benen ook.

Kortom, ik heb ze zowat overal :(

njah.. heb die dingen al zo lang, dat ik niet meer zonder kan! :D ene kant toch een mooi teken he ;)

Terug
Naar boven