AndroidHealthClinic

Nu op RTL4: slimste jongen ter wereld!

Van einstein dachten ze eerst dat hij retarded was..

Er is nog hoop voor sommigen onder ons!! :thumbs:

Iemand die echt verstand heeft, realiseert zich hoe weinig hij eigenlijk weet.
Er is altijd oneindig veel meer wat je niet weet dan wat je al geleerd hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Ironmind zei:
Haha, populaire kreten noemen, ik verhelp Aids en Kanker door het DNA te veranderen met een pilletjuh... Jaja, wat wil je in dat pilletjuh stoppen dat, lieve jongen>>???

Als je iemand dr vingers kan los-snijden van elkaar, dan maakt dat je in europa nog geen Genie.
Albert Einstein was wel een Genie, maar zelfs hij was slecht op school, voor heel veel vakken op school behaalde hij slechte cijfers, maar hij had bepaalde inzichten!
Deze inzichten heeft een ieder van ons, in bepaalde onderwerpen...

Maar deze jongen is geen genie, hij kan gewoon snijden en heeft diverse onderzoeken gelezen en kan mee discuseren over bepaalde onderwerpen, betreft geneeskunde...

Nou bro, als een 12 jarige mannetje meer weet over geneeskunde dan 25 jarige studenten dan is hij iig niet op zijn achterhoofd gevallen :)

Idd ik vond het wel indrukwekkend. Hij kon meer vertellen dan die studenten die 2x zo oud waren. Zelfs die onderzoeker stond verstelt van zijn kennis.

Hij is wel een beetje verpest omdat hij in India op een voetstuk staat. Hij moet goed begeleid worden. Hoe dan ook, deze jongen heeft potentieel.

Ik vond hem autistisch overkomen iig

Ironmind zei:
Haha, populaire kreten noemen, ik verhelp Aids en Kanker door het DNA te veranderen met een pilletjuh... Jaja, wat wil je in dat pilletjuh stoppen dat, lieve jongen>>???

Als je iemand dr vingers kan los-snijden van elkaar, dan maakt dat je in europa nog geen Genie.
Albert Einstein was wel een Genie, maar zelfs hij was slecht op school, voor heel veel vakken op school behaalde hij slechte cijfers, maar hij had bepaalde inzichten!
Deze inzichten heeft een ieder van ons, in bepaalde onderwerpen...

Maar deze jongen is geen genie, hij kan gewoon snijden en heeft diverse onderzoeken gelezen en kan mee discuseren over bepaalde onderwerpen, betreft geneeskunde...

Einstein had niet veel vrienden en shit, maar hij haalde ook geen slechte cijfers op school, dat is allemaal bull-shit verzonnen door de media. En als je op 12 jarige leeftijd mee kan discusseren en andere mensen, die zijn dubbele leeftijd hebben, eruit kan lullen betreft medische wetenschap heet dat echt gewoon een genie hoor.

Staat de uitzending ergens online? Wil het namelijk best even zien..

Ik merk dat er hier een hoop jalourse mensen in het topic zitten :D

Mensen hoeven niet jarloers te zijn op zo'n intelligentie. Het is meer een last dan een zegen als je zo geboren bent.

Diabolic zei:
Mensen hoeven niet jarloers te zijn op zo'n intelligentie. Het is meer een last dan een zegen als je zo geboren bent.

Dat is zeker zo. Ik denk niet dat hij een normale jeugd heeft gehad. Sterker nog hij zit er nog in :D

Geloof me , veruit superieur zijn voelt zo slecht nog niet ;)

J/K

pk zei:
Einstein had niet veel vrienden en shit, maar hij haalde ook geen slechte cijfers op school, dat is allemaal bull-shit verzonnen door de media. En als je op 12 jarige leeftijd mee kan discusseren en andere mensen, die zijn dubbele leeftijd hebben, eruit kan lullen betreft medische wetenschap heet dat echt gewoon een genie hoor.
En aangezien jij een goede vriend van hem was weet jij dat allemaal?

Einstein was wel een dikke player :D haha Had kei veel vriendinnetjes... En deed ook aan incest, had hij dat wel eens aan je verteld?

Ach ja, het ligt er maar net aan hoe je "genie" definieert.

Deze jongen kan heel goed informatie tot zich opnemen, onthouden en begrijpen. Een genie onderscheidt zich, mijn inziens, meer door zijn visie op zaken. Buiten het boekje denken, dingen zien die anderen niet zien etc. IQ is wat mij betreft niet veelzeggend.

Shit was ik op TV:eek:??

Heb ook een stukje gezien ja, was allemaal best indrukwekkend, maar de praktijk wijst uit dat je later niets meer hoort van dit soort wonderkinderen. Er zijn wel meer mensen geweest dit op hun 12e op de universiteit zaten maar er zijn tot op heden nog geen Nobelprijs winnaars uit voortgekomen.

Maar je weet maar nooit natuurlijk.

Homer17 zei:
En aangezien jij een goede vriend van hem was weet jij dat allemaal?

Einstein was wel een dikke player :D haha Had kei veel vriendinnetjes... En deed ook aan incest, had hij dat wel eens aan je verteld?

Nee, maar ik lees wel de Quest op zijn tijd. Stond een heel artikel in over einstein. Met zijn 10 meest bekende en baanbrekende theorie'n en oa dus dat het niet waar was dat hij slecht presteerde.

Terug
Naar boven