- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob G zei:Nou bro, als een 12 jarige mannetje meer weet over geneeskunde dan 25 jarige studenten dan is hij iig niet op zijn achterhoofd gevallen![]()
fryslan zei:dat kan toch nooit goed zijn op die leeftijd. als zn brein volgroeid is wordt het vast zo'n doorgedraaide professor omdat zijn hersenpan het niet meer aankan![]()
Blackadder zei:hey martie ik zie dat je meekijkt: was jij vroeger ook zo'n whizzkid?
maike zei:ik vind hem eigenlijk een beetje zielig...hij wordt zo onderdruk gezet dat zijn vader hem pas weer wil zien wanneer hij een medicijn tegen kanker heeft ontwikkeld![]()

zjivago zei:Ach ja, het ligt er maar net aan hoe je "genie" definieert.
Deze jongen kan heel goed informatie tot zich opnemen, onthouden en begrijpen. Een genie onderscheidt zich, mijn inziens, meer door zijn visie op zaken. Buiten het boekje denken, dingen zien die anderen niet zien etc. IQ is wat mij betreft niet veelzeggend.
Marc zei:Ik merk dat er hier een hoop jalourse mensen in het topic zitten![]()

Marc zei:Geloof me , veruit superieur zijn voelt zo slecht nog niet
J/K

martie zei:Is niet erg, is juist goed, om slachtoffers te voorkomen moeten slachtoffers vallen![]()

Ironmind zei:Zo denk ik er ook over!
Albert Einstein zag het zwarte gat, terwijl iedereen hem voor gek verklaarde, dat noem ik geniaal.
Dat ventje heeft een zeer hoog IQ, kan dingen heel goed opslaan, maar is geen genie in mijn ogen, hij is niet anders, hij is alleen iets slimmer.
pk zei:Hoe weet je dat nou weer:S Dat jochie is 12! Toen einstein 12 was had hij het ook nog niet over een zwart gat hoor...

Marc zei:Ach dat is jeugdige onbezonnenheid.. dat slijt er wel vanaf en dan heeft hij meer oog voor realiteit en komt hij waarschijnlijk nog heel ver.
Ik denk dat de wereld heel blij moet zijn met die paar mensen die de potentie hebben om hele goede dingen te gaan verrichten. Of het er ook daadwerkelijk van zal gaan komen is natuurlijk nog maar de vraag. Maar dan moeten we niet de mogelijkheid uit proberen te gaan sluiten door zijn intelligentie in te gaan dammen. Geef die jongen spul om mee te werken en stimuleer het. Lukt het niet, jammer dan .. heeft ie het in elk geval geprobeerd.
Ironmind zou ook wel zo slim willen zijn geloof ik![]()
Vraag me af of all die whizkids in het verleden wel bijgedragen hebben... Ik betwijfel et ten zeersteMarc zei:Ach dat is jeugdige onbezonnenheid.. dat slijt er wel vanaf en dan heeft hij meer oog voor realiteit en komt hij waarschijnlijk nog heel ver.
Ik denk dat de wereld heel blij moet zijn met die paar mensen die de potentie hebben om hele goede dingen te gaan verrichten. Of het er ook daadwerkelijk van zal gaan komen is natuurlijk nog maar de vraag. Maar dan moeten we niet de mogelijkheid uit proberen te gaan sluiten door zijn intelligentie in te gaan dammen. Geef die jongen spul om mee te werken en stimuleer het. Lukt het niet, jammer dan .. heeft ie het in elk geval geprobeerd.
Ironmind zou ook wel zo slim willen zijn geloof ik![]()
Die kindjes gaan op hun 20e helemaal koekoe en dan hoor je niks meer van ze. Maar heb graag bewijs als het wel zo is!pk zei:Toen einstein 12 was had hij het ook nog niet over een zwart gat hoor...