XXL Nutrition

Nutrex Lipo-6X vs Hydroxycut Hardcore X

Razorlight

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m83
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
Nutrex Lipo-6X vs Hydroxycut Hardcore X?

Heb al verschillende supps geprobeerd, maar nog geen enkele speciaal om te cutten.
ben geen fan van experimentele (lees: niet onderzochte) supps.
Producten met geranamine neem ik sowieso al niet.

Wat raden jullie me aan?

ik neem ze zelf ook niet, maar als ik het zo bekijk zo ik zelf voor lipo 6 gaan. gewoon omdat ik zie dat het populairder is. niet echt een onderbouwde mening weet ik wel maar tis mss beter dan niets:p

Als je iets wilt hebben wat aantoonbaar de vetverbranding stimuleert tijdens het sporten zou ik het gewoon lekker simpel houden: Groene thee extract + cafeïne. (eventueel nog carnitine erbij)

ik ben bezig met hydroxycut hardcore x
vind het een goed spul juist wel veel zweten en zeker niet naar de avond toe nemen

vraag ik mij ook af
weet dat de meeste pille enzo rommel zijn maar iets zal wel helpe :)
al wel veel goede dinge gehoord van lipo 6

maar hoe zit het eigelijk met alli? " de enige goedgekeurde afslankpil "
heb er eigelijk nog niks over geleze hier

• Topic Starter Topic Starter
Als je iets wilt hebben wat aantoonbaar de vetverbranding stimuleert tijdens het sporten zou ik het gewoon lekker simpel houden: Groene thee extract + cafeïne. (eventueel nog carnitine erbij)

ben ik al aan het nemen momenteel..
maar hoe meet je dat effect van Groene thee +caf + carnitine..?
Dat vraag ik me steeds af. Het is bijna onmogelijk om te bereken hoeveel deze stack % meer vetverlies geeft

ben ik al aan het nemen momenteel..
maar hoe meet je dat effect van Groene thee +caf + carnitine..?
Dat vraag ik me steeds af. Het is bijna onmogelijk om te bereken hoeveel deze stack % meer vetverlies geeft

Cafeïne geeft je energie en je hartslag gaat ervan omhoog.
Groene thee extract is bewezen dat het bedraagt aan een verbeterde vetverbranding.
Over carnitine zijn de meningen wat meer verdeeld. Ik vindt het persoonlijk wel fijn om te nemen want het geeft je ook wat extra energie.

De enige 100% betrouwbare wijze om het te meten is persoonlijke ervaring in mijn ogen. Ik cut nu voor het 3e jaar op rij en ik gebruik enkel cafeïne en groene thee extract.
Voorheen heb ik weleens hydroxy cut hardcore en animal cuts gebruikt maar als ik eerlijk ben gaat het dit jaar minstens zo goed zonder die fatburners.

• Topic Starter Topic Starter
De enige 100% betrouwbare wijze om het te meten is persoonlijke ervaring in mijn ogen. Ik cut nu voor het 3e jaar op rij en ik gebruik enkel cafeïne en groene thee extract.
Voorheen heb ik weleens hydroxy cut hardcore en animal cuts gebruikt maar als ik eerlijk ben gaat het dit jaar minstens zo goed zonder die fatburners.

ok bedankt

Ik ben vandaag begonnen met de TCX fatburners, weet iemand van jullie of ik alles geheeld moet doorslikken? of alleen dat poeder met water?? en kan je het alleen met water mixen?? of ook nog met wat anders, want vind met water niet zo lekkere smaak!

Gr Zen

Neem je dit in pilvorm of gewoon puur groene thee en koffie? En als je pillen neemt, welke?

ook al gekeken naar animal cuts, zit ook diuretica pil in nzo..

deze..

is ook een goede optie: USP-labs Oxyelite Pro

Terug
Naar boven