XXL Nutrition

O, o, o, wat zullen veel tieners om de tuin worden geleid... [ hollywood-workout.org ]

Hallo, Rob uit Wittevrouwen hier.

Witte vrouwen :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] By: Rutger <---???

Hallo nogmaals, laat het me weten als je vragen hebt of hoe deze supplementen voor jou werken, laat hier gewoon wat achter en ik zal spoedig reageren en mijn best doen om te helpen.

---------- Toegevoegd om 18:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:05 ----------

By: SteveA

Hey Rutger, ik boks op amateur niveau en dankzij deze supplementen ben ik echt in topvorm Raw Cleanse.
Check mijn foto’s:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:orly:

What’s up luitjes, ik ben Rutger uit Deventer. Ik schrijf dit blog om jullie te vertellen hoe ik na jaren proberen eindelijk het lichaam heb wat ik wilde hebben. Als vrijgezel probeer ik er natuurlijk altijd strak uit te zien maar tussen school en werk in heb ik gewoon niet zoveel tijd en zin om te trainen. Zelfs als ik gedisciplineerd at en trainde had ik nog problemen op een killer lichaam te krijgen. Hiernaast heb ik honderden en misschien wel duizenden Euro’s besteed aan allerlei proteïneshakes en supplementen die bekend zijn, maar niks bleek te werken voor me. Zijn de produkten die me uiteindelijk hebben geholpen om mijn doel te bereiken GRATIS, volledig legaal en nu beschikbaar in Nederland!

Rob.jpg

Terug
Naar boven