AndroidHealthClinic

O, o, o, wat zullen veel tieners om de tuin worden geleid... [ hollywood-workout.org ]

Het is eigenlijk erg dat je hier om moet lachen maar ja. In principe zijn dit soort scams toch belachelijk. Er zal idd wel aardig wat onzekere jeugd voor vallen. Maar ja in mindere mate doen de pro bb-ers en de supps industrie hetzelfde met hun voor en na shit.

2duj4l.jpg

2iucpdy.jpg

4imxwm.png

Nog iemand? :D

Laatst bewerkt:
haha hier komt die lul uit nieuwekerk,

de reacties zijn ook heerlijk

Mijn broer had het al een tijdje over Detox Xtreme en zei dat ik het van een andere website moest halen… die website had echter green gratis proefpakket! Je hebt me net $200 bespaard!

Wat een magische supplementen, hij kan in meerdere plaatsen tegelijk zijn, ofwel heeft hij in al die plaatsen een huis gekocht van de opbrengsten.

Over mij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hallo, Rob uit Oudwoude (Aldwâld) hier. Ik heb deze website gemaakt om mensen informatie te geven over mijn nieuwe ontdekking waarmee je meer spiermassa kunt kweken en spieren meer definitie kunt geven. Ik heb veel supplementen, drankjes, shakes en andere mixen geprobeerd, maar niets kwam zo dicht bij als de oplossing die ik nu heb gevonden om mijn lichaam op te pompen.

Hallo, Rob uit Maassluis hier. Ik heb deze website gemaakt om mensen informatie te geven over mijn nieuwe ontdekking waarmee je meer spiermassa kunt kweken en spieren meer definitie kunt geven. Ik heb veel supplementen, drankjes, shakes en andere mixen geprobeerd, maar niets kwam zo dicht bij als de oplossing die ik nu heb gevonden om mijn lichaam op te pompen.

Haha, wat een grap.

[Link niet meer beschikbaar]
Niet zeuren, gewoon lachwekkend om te lezen.
Zie vooral ook de zelfgeschreven testimonials die onderaan de pagina staan. De moeite die ervoor gedaan is, is het natuurlijk wel waard; er zijn genoeg 14-jarigen die die producten gaan bestellen.

Niet alleen tieners;)

Volgens mij bestaat die Rob niet eens man, is gewoon een foto die ergens vandaan is geplukt. Ik zou echt pissig zijn als mijn foto gebruikt zou zijn voor zoeits

ncjxaa.jpg

hoorde dat hij ook een vakantiehuisje heeft in Nigeria

Hallo, Rob uit Vlissingen hier. Ik heb deze website gemaakt om mensen informatie te geven over mijn nieuwe ontdekking waarmee je meer spiermassa kunt kweken en spieren meer definitie kunt geven. Ik heb veel supplementen, drankjes, shakes en andere mixen geprobeerd, maar niets kwam zo dicht bij als de oplossing die ik nu heb gevonden om mijn lichaam op te pompen.

Veel kloontjes heeft die gast:P vast een dbb-er

Iemand bekend met die middelen die ze aanbieden en wat ze precies doen?

ROb uit vlissingen, dat is toevallig ik woon op loop afstand van vlissingen.. Heb hem overigens OOK nog nooit gezien :P

Terug
Naar boven