AndroidHealthClinic

occasion 10-15000 euro

Ik weet dat we op DBB allemaal 60k+ per jaar verdienen, pikken in erecte toestand van 22cm en armen van sowieso 46cm hebben.

alleen de armen kloppen niet die zitten op 44 cm:o

http://link.marktplaats.nl/599889084

Heb je ook nog een mooi klusje om hem te repareren, maar dan heb je wel wat!

jij kan je helemaal geen auto veroorloven, dan dien je kredietwaardig te zijn en in 90% van de gevallen gaat dat middels een bankafschrift.
bij cash, zoals in jouwe geval de strekking wil, gaan de alarmbellen af in het kader van legaliteit. daarbij, jij houdt toch liever doekoes in ya pocket, fruitboer?
:p

Veel autos worden gewoon contant afgerekend man

Handelaren.

Nee had dat topic van hem niet gelezen

Jawel, moet je naar je bank gaan dan wordt je max pin bedrag tijdelijk verhoogd:p

Alleen dat geld maar voor 1 pin transactie, dus je moet niet daarvoor ff bij supermarkt wat halen en dan pinnen :roflol:

Als je naar de bank moet om dat te regelen kan je het net zo goed cash afhalen. Het ligt natuurlijk ook aan je limiet. Dat je dat tijdelijk kan verhogen wist ik niet. Ik dacht dat je echt grote bedragen alleen aan de balie daar zelf op kan vragen.

opel corsa OPC 192pk

Gefrustreerd dat iemand meer geld voor een auto over heeft dan jij? :o

No offence.

Die zin kan je op twee manieren interpreteren, maar op beide: nee.

Ik heb niks aan een auto, want ik woon praktisch naast de uni en alles is perfect bereikbaar met fiets/OV.

Sarcasm is my trademark

Als je naar de bank moet om dat te regelen kan je het net zo goed cash afhalen. Het ligt natuurlijk ook aan je limiet. Dat je dat tijdelijk kan verhogen wist ik niet. Ik dacht dat je echt grote bedragen alleen aan de balie daar zelf op kan vragen.

Ik loop liever niet met grote bedragen over straat :roflol:

Daarnaast is limiet verhogen fluitje van een cent, ff langs bank, pinpas mee, id kaart mee, handtekeningetje zetten en klaar. Wil je veel geld opnemen moet je naar grote vestiging enz.. Je moet er inderdaad wel voor fysiek naar de bank gaan, kan niet via internet (voor zover ik weet).

Maar goed, als je dus auto van 10.000 wilt kopen ga je gewoon naar bank, zeg je dat je je pin limiet tijdelijk wilt ophogen naar 10.000 euro en na verificatie van je identiteit kun je naar de dealer en daar je auto pinnen. Als je een auto van particulier koopt zou ik samen naar de bank gaan en daar het geld over laten stortten in plaats van met een bak geld daar aan te komen..

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 13:49 ----------

Die zin kan je op twee manieren interpreteren, maar op beide: nee.

Ik heb niks aan een auto, want ik woon praktisch naast de uni en alles is perfect bereikbaar met fiets/OV.

Sarcasm is my trademark

Ah, t kwam op mij over of je je druk zat te maken om iemand die op die leeftijd al zo'n dure auto wilt gaan kopen. :p

Betrouwbaar dat hij elke maand bij de garage staat? :P

Met alfa's moet je geluk hebben, als je miskoop doet dan heb je echt constant problemen mee..

Heb nu al bijna twee jaar mijn eerste alfa. Bijna 70.000km gereden. Nog geen enkele kost gehad behalve de gebruikelijke onderhoudskosten. Dus kan tot nu toe nog niet akkoord gaan met wat je zegt. Was wel bang toen ik hem kocht, want ja... de alfa reputatie is me ook wel bekend. maar het lijkt me niet van toepassing te zijn op hun recentere auto's.

alleen de armen kloppen niet die zitten op 44 cm:o

jij kan je helemaal geen auto veroorloven, dan dien je kredietwaardig te zijn en in 90% van de gevallen gaat dat middels een bankafschrift.
bij cash, zoals in jouwe geval de strekking wil, gaan de alarmbellen af in het kader van legaliteit. daarbij, jij houdt toch liever doekoes in ya pocket, fruitboer?
:p

Swagger ik heb BMW e36 coupe swa, 2.5liter je weet zelf mattie ik race jou eruit
m6 velgjes eronder verlaagd, getint glas je weet zelf mattieeee harde muziek! Hoge kraag aiiiiiiiiiiii

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 14:20 ----------

Ik heb ook gold card in mijn broekzak

Ik loop liever niet met grote bedragen over straat :roflol:

Daarnaast is limiet verhogen fluitje van een cent, ff langs bank, pinpas mee, id kaart mee, handtekeningetje zetten en klaar. Wil je veel geld opnemen moet je naar grote vestiging enz.. Je moet er inderdaad wel voor fysiek naar de bank gaan, kan niet via internet (voor zover ik weet).

Maar goed, als je dus auto van 10.000 wilt kopen ga je gewoon naar bank, zeg je dat je je pin limiet tijdelijk wilt ophogen naar 10.000 euro en na verificatie van je identiteit kun je naar de dealer en daar je auto pinnen. Als je een auto van particulier koopt zou ik samen naar de bank gaan en daar het geld over laten stortten in plaats van met een bak geld daar aan te komen..

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 13:49 ----------

Ah, t kwam op mij over of je je druk zat te maken om iemand die op die leeftijd al zo'n dure auto wilt gaan kopen. :p

Bedankt voor de tip. Betaalde tot nu altijd cash.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het een golf 5 of een mooie leon wordt. Dan kan ik er zelf nog wat aan veranderen! En ik ga niet in een bmw rond rijden op me 19e

10-15k op je 18de veel.gewerkt of weinig uitgeven

Lol ik rij in een auto van 500 euro rond.

Maare als ik jou was zou ik een Bmw/Audi halen ( je hebt wel een mooie voor 15k ).

• Topic Starter Topic Starter
Invorm you mad bro? Kan idd ool beamer halen maar vind dit wat patserig en overdreven voor eerste auto. Misschien als ik al wat langer werk

Terug
Naar boven