lovegirl
Novice
- Waardering
- 0
Goedendag allemaal.
sinds lange tijd ben ik weer terug.
Er is 2 weken terug bij mij een knop omgegaan.
Sinds jongs af aan heb ik altijd over gewicht gehad, en altijd slechte conditie gehad.
ik heb geen problemen mee dat ik steviger was maar dat ik me totaal niet fit voel elke dag weer.
Nu ben ik wel een persoontje van alles of niks, dus vechten er tegen of laten gaan.
Nu 2weken terug ben ik opnieuw begonnen met herbalife, en denk ik dat deze methode het beste bij me past.
Dit in combinatie met fitkamp, soort van bootkamp en alle spieren komen aan bod.
Hier begon ik dus de eerste week mee, 2x in de week en 1x in de week baantjes zwemmen.
Nu wil ik graag elke dag aan de bak alleen wel thuis oefeningen.
Wat helpt het beste kwa oefeningen, om zsm vet te verliezen....
Helaas heb ik niet veel ervaring met oefeningen sport trainingen etc....
help!
sinds lange tijd ben ik weer terug.
Er is 2 weken terug bij mij een knop omgegaan.
Sinds jongs af aan heb ik altijd over gewicht gehad, en altijd slechte conditie gehad.
ik heb geen problemen mee dat ik steviger was maar dat ik me totaal niet fit voel elke dag weer.
Nu ben ik wel een persoontje van alles of niks, dus vechten er tegen of laten gaan.
Nu 2weken terug ben ik opnieuw begonnen met herbalife, en denk ik dat deze methode het beste bij me past.
Dit in combinatie met fitkamp, soort van bootkamp en alle spieren komen aan bod.
Hier begon ik dus de eerste week mee, 2x in de week en 1x in de week baantjes zwemmen.
Nu wil ik graag elke dag aan de bak alleen wel thuis oefeningen.
Wat helpt het beste kwa oefeningen, om zsm vet te verliezen....
Helaas heb ik niet veel ervaring met oefeningen sport trainingen etc....
help!