AndroidHealthClinic

Oefeningen voor goede vetverbranding

Blain

Dutch Bodybuilder
Waardering
4
Hi all,

Sinds het weekend ben ik geblesseerd geraakt door pees ontstekingen en moet ik stoppen met krachttraining. Voor 1 a 2 weken.
Nu wil ik deze week of 2 weken benutten om veel cardio te gaan doen en wil ik een soort mini-cut periode gaan doen voor mijn buik en borst.

Hardlopen is in ieder geval niet mogelijk, vanwege shin splints blessure aan mijn schenen. Wat raden jullie aan voor cardio voor de vetbranding op buik en borst, ik wil er ongeveer een kilo, tot 2 kilo van af hebben. Althans dat is de streef.

Buikspieren training natuurlijk, crosstrainer... wat raden jullie nog meer aan?

Ik zou gewoon zo min mogelijk belastende activiteiten ondernemen (dus ook geen cardio). Ga op je gemak herstellen en gooi desnoods je intake omlaag. Cardio kan ook belastend zijn.

wat voor ontsteking precies? waar? als je er last van hebt niks doen natuurlijk, maar kan me ook wel voorstellen dat je niet stil wilt zitten :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gewoon zo min mogelijk belastende activiteiten ondernemen (dus ook geen cardio). Ga op je gemak herstellen en gooi desnoods je intake omlaag. Cardio kan ook belastend zijn.
In feite is het alleen mijn linker arm, dus alle oefeningen die gepaard gaan met het gebruik van armen doe ik dus niet. Crosstrainer doet geen pijn, maar als ik er gewicht aan ga hangen, dan gaat het k*t.

Ik denk dat ik ga zwemmen, crunches, sit-ups, even hardcore buikspieren pakken en lekker veel zonnebanken :P

In feite is het alleen mijn linker arm, dus alle oefeningen die gepaard gaan met het gebruik van armen doe ik dus niet. Crosstrainer doet geen pijn, maar als ik er gewicht aan ga hangen, dan gaat het k*t.
hang jij gewicht aan je crosstrainer? dat is pas hardcore :eek:

• Topic Starter Topic Starter
wat voor ontsteking precies? waar? als je er last van hebt niks doen natuurlijk, maar kan me ook wel voorstellen dat je niet stil wilt zitten :p

Het begon als een overbelasting enkele maanden terug in mijn onderarm als gevolg van te zwaar trainen met biceps. Na een stop van 2 weken ging het geleidelijk weg, en nu komt het opeens terug met allemaal rare steken in mijn volledige arm. van schouder gewricht tot aan pols. Af en toe ook wat spontane krachtverlies. Dan kan ik mijn hand opeens niet meer gebruiken.. duurt maar heel even 1 sec ofzo, dan flikkert een pen uit mijn hand of met autorijden gebeurde het gisteren toevallig.

Ik zit nu dik aan de ontstekingsremmers en wacht het een weekje af, anders ga ik langs de dokter voor een amputatie. En dan neem ik een hydrolische arm :P

Nee, maar het is wel zuur, ik wil trainen maar het kan gewoon nu even niet. Ik wil mijn ritme behouden en niet in een gat vallen.

Hi all,

Sinds het weekend ben ik geblesseerd geraakt door pees ontstekingen en moet ik stoppen met krachttraining. Voor 1 a 2 weken.
Nu wil ik deze week of 2 weken benutten om veel cardio te gaan doen en wil ik een soort mini-cut periode gaan doen voor mijn buik en borst.

Hardlopen is in ieder geval niet mogelijk, vanwege shin splints blessure aan mijn schenen. Wat raden jullie aan voor cardio voor de vetbranding op buik en borst, ik wil er ongeveer een kilo, tot 2 kilo van af hebben. Althans dat is de streef.

Buikspieren training natuurlijk, crosstrainer... wat raden jullie nog meer aan?

plaatselijk vetverbranden? dit kan niet he gab..

Zonder KT ook geen cut gaan doen. Gewoon een beetje bezig blijven en herstel voor al het andere zetten.

Linkerarm zeg je he?

Squatten is de oefening voor jou, highreps voor de verbranding!

euhmm.. niet? ???

verbrand je geen vet rond/op de buik als je veel buikspieroefeningen doet?

Plaatselijk verbranden bestaat niet, zo simpel is het. Veel buikspieroefeningen doen zorgt ervoor dat je een dikkere(gespierdere) buik krijgt.

euhmm.. niet? ???

Alleen als je heeeeel erg veel reps doet..... misschien. (setjes van meer dan 3 minuten staat me zo bij, misschien nog wel langer)

Die tijd besteed je beter door andere dingen te doen... je verbrand meer vet, in minder tijd, zonder dat je dood gaat aan verveling.

euhmm.. niet? ???

nee dit is onmogelijk..
dat zou beteken dat je van veel roeien alleen een droge rug krijgt
dat zou beteken dat je van veel harlopen alleen droge benen krijgt
etc.

Terug
Naar boven