AndroidHealthClinic

Oestrogeen door Test in Test/Tren kuur?

Synthesis

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Mogelijk toch het begin aan het krijgen van milde gyno nu ik mijn tren/test kuur ben begonnen:
Test Prop 75-100mg ed
Tren Ace 50mg ed

Zal niet aan de tren en prolactine nemen aangezien ik cabergoline/dostinex bij neem.

Arimidex of Aromasin bijnemen? Zou dit mijn kuur minder krachtig maken? Of letro om het oestrogeen aan de bron te stoppen?
Nolva en zo beter afblijven niet?

Als het toch gyno is (weet dat ik er gevoelig aan ben). Even een weekje ed halve tab letro?

Laatst bewerkt:
Hoe denk je dat je gyno hebt dan voel je wat pijn daar of klierweefsel?

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij zit ik gewoon met veel te veel oestrogeen in me lichaam. Had 4 maanden na mijn vorige kuur gyno die opkwam - nochtans 4 weken PCT gedaan.

Ben nu in de voorbije week op deze toch niet al te zware kuur direct een 3kg bijgekomen dus ook enorm veel vocht, desondanks korte esthers en een droog middel zoals tren ace..

Vrouwelijk hormoon houdt ook veel vocht op..

Zit te denken of het soms interessant zou zijn eens een weekje of twee een halve tab letro te nemen om oestrogeen wat omlag te brengen..

Probeer eerst aromasin, 25mg eod om mee te beginnen. Letro elimineert al je oestrogeen, dat wil je niet.

Probeer eerst aromasin, 25mg eod om mee te beginnen. Letro elimineert al je oestrogeen, dat wil je niet.

Mja elimineer letro alle oestrogeen na een weekje 0.5mg ed (mijn tabs zijn 2.5mg per tablet)?

En als je dan stopt dan komt je oestrogeen toch sowieso terug?

Die arimidex/aromasin kan wel helpen om gyno, verdere oestrogeen te stoppen, maar zou het niet goed zijn om eerst het teveel aan oestrogeen (dat er vermoedelijk zit) wat naar omlaag te brengen? En het bijhorend vocht.

Had gelijk het gevoel dat ik voor deze kuur ook al bleef hoog zitten qua oestrogeen (gyno die na 4 maand begint te komen, etc.)

Dank je voor je antwoord iig. Als je hierbij ^ ook kan helpen?

Laatst bewerkt:
Lastig te zeggen met letro, maar bij langdurig gebruik staat letro wel bekend om een rebound idd. Aro werkt gewoon prima om het 'overschot' aan oestro laag te houden of te brengen zoals jij het noemt en heeft andere voordelen tov letro. Maar als je letro al hebt liggen... Zou snel reageren als je nu al wat merkt, zou zonde zijn om met gyno rond te lopen als je lang moet wachten op een aromasin bestelling..

Lastig te zeggen met letro, maar bij langdurig gebruik staat letro wel bekend om een rebound idd. Aro werkt gewoon prima om het 'overschot' aan oestro laag te houden of te brengen zoals jij het noemt en heeft andere voordelen tov letro. Maar als je letro al hebt liggen... Zou snel reageren als je nu al wat merkt, zou zonde zijn om met gyno rond te lopen als je lang moet wachten op een aromasin bestelling..

Aromasin heb ik liggen, enkel zijn het capsules van 1mg elk dus wat moeilijk om te doseren. Wat denk jij? Aromasin nu nemen en dat beetje klierweefsel langst 1 tepel laten? Je merkt het eigenlijk niet echt hoor.

Zou dan direct met aro 1mg ed beginnen om te kijken wat dat doet. Tijdens je cycle een letro protocol beginnen om klierweefsel aan te vallen valt vaak zwaar tegen vooral met deze middelen.

^^ Damn kerel, jij gaat niets aan je gyno doen gewoon omdat het je kuur "minder krachtig" zou maken?!
Gewoon die aromasin/arimidex (ik vermoed dat laatste aangezien je het over 1mg hebt) erin knallen!

^^ Damn kerel, jij gaat niets aan je gyno doen gewoon omdat het je kuur "minder krachtig" zou maken?!
Gewoon die aromasin/arimidex (ik vermoed dat laatste aangezien je het over 1mg hebt) erin knallen!

Nee tuurlijk niet man. Gyno weg/vermijden heeft prioriteit natuurlijk.

Nam nu halve tab Arimidex eod.

Zal halve tab ed nemen van Aromasin

Edit:// mijn tabs Aromasin zijn 20mg. Zal er hiervan 1x ed nemen.

De gyno is inderdaad niet pijnlijk en er is niet echt een knobbel. Er is gewoon wat extra weefsel aan 1 tepel (klierweefsel vermoed ik) en als je wat harder gaat voelen kan je misschien wat knobbeltjes voelen.

arimidex is jou vriend ! heeft bij mij ook geholpen en ging prima!
had weinig effect op de kuur (test p tren ace Drostanolone p (masteron))
0.5mg (halve tab)

Terug
Naar boven