Peter Wouters
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 202
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 83kg
Ik denk dat ik bij 1 van 1ste was bij het aanschaffen van dit boek. Mooie samenvatting.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik bij 1 van 1ste was bij het aanschaffen van dit boek. Mooie samenvatting.
100kg 1.82 16%Even wat anders; ik weet niet of het al gevraagd is maar wat zijn je stats?
En dan bedoel ik niet wat je lift maar wat je lichaamssamenstelling is. Vetpercentage/gewicht/lengte
Thnx Galen en wat is dan het beste advies?
Interessante uiteenzetting waarom je beter geen AI's gebruikt bij Testosteron gebruik. Beter is het om "the root cause" te behandelen. Dit is uiteindelijk het metabool syndroom, insuline, visceraal vet enz. Hier wordt saturatie punten van Oestrogeen en DHT besproken, Michaelis-Menten kinetics en waarom je misschien beter Metformin gebruikt om side effects te voorkomen.
Dat is geen trt.
Iemand ervaring met een laag test kuurtje met aanvulling van een beetje masteron?🤪
www.regenxhealth.com
Gaf mij iets meer drive met trainen voor de rest niet echt boeiend.Iemand ervaring met een laag test kuurtje met aanvulling van een beetje masteron?🤪
En libido?Gaf mij iets meer drive met trainen voor de rest niet echt boeiend.
Off topic. Een belangrijk gegeven dat je keer op keer terug ziet bij supra fysiologische serum nivau's zoals deze zijn verbeterde gezondheid markers.Iemand hier ervaring mee:
![]()
Andrew Huberman’s Testosterone Supplement Dose. Huberman's Daily Testosterone Technique Explained.
Explore Andrew Huberman's Testosterone Supplement Stack and TRT dose.www.regenxhealth.com
Op relatief weinig test e per week.Off topic. Een belangrijk gegeven dat je keer op keer terug ziet bij supra fysiologische serum nivau's zoals deze zijn verbeterde gezondheid markers.
Clinically, this minuscule dose led to an impressive rise in his total testosterone levels from 800 to 1400 ng/dl and yielded an unexpected benefit: improved blood lipid profiles, a marker often linked with cardiovascular health.
Deze calculator geeft hele andere waarde dan Huberman zegt:Op relatief weinig test e per week.
Ik zou een waarde van 26 stabiel willen creëren op hoeveel test e en welke frequentie van prikken zou dat neerkomen? Ik kom er even niet uit.
Die calculator is wat misleidend. Iedereen reageert anders op dezelfde dosis en frequentie. Huberman is een hyper responder. Zijn protocol is daarom niet van toepassing op iedereen.Op relatief weinig test e per week.
Ik zou een waarde van 26 stabiel willen creëren op hoeveel test e en welke frequentie van prikken zou dat neerkomen? Ik kom er even niet uit.
Deze calculator geeft hele andere waarde dan Huberman zegt:
Om allesDie libido van jou blijft wel een echt moeilijk punt precies. Waar struggle je mee? Is dat om zin op te wekken? Of is het om alles, laat ons zeggen, goed te laten werken?
Want hierbij zou ipv je arts ook heel goed bij moeten helpen.
En het is niet gewoon mentaal dat je er zo mee bezig bent dat het niet lukt?
Klinkt simpel als je geduld hebt, alleen vergeten wordt is dat de andere bloedwaarden ook mee veranderen met de dosering, bloedvetten, dikte van het bloed etc.Die calculator is wat misleidend. Iedereen reageert anders op dezelfde dosis en frequentie. Huberman is een hyper responder. Zijn protocol is daarom niet van toepassing op iedereen.
Danny Bossa vermelde het al in 1 van zijn videos. Je hebt in principe geen bloedonderzoek nodig. Al wat je moet doen is zoeken naar je dosis en frequentie. Wacht 6 tot 8 weken na elke stap tot je op een punt komt waarbij je je optimaal voelt. Meer is het niet.
Mijn test waarde was 27 toen ik 25 was ik probeer uit te vinden hoe ik deze waarde kan krijgen zonder te veel fluctuatiesKlinkt simpel als je geduld hebt, alleen vergeten wordt is dat de andere bloedwaarden ook mee veranderen met de dosering, bloedvetten, dikte van het bloed etc.
Wanneer je je optimaal voelt zouden de andere waardes ook optimaal moeten zijn.Klinkt simpel als je geduld hebt, alleen vergeten wordt is dat de andere bloedwaarden ook mee veranderen met de dosering, bloedvetten, dikte van het bloed etc.
En heel kort door de bocht wat zou jouw advies zijn?Wanneer je je optimaal voelt zouden de andere waardes ook optimaal moeten zijn.
Wat is je protocol momenteel? Welke zaken neem je allemaal?En heel kort door de bocht wat zou jouw advies zijn?