XXL Nutrition

ok ik ben er uit dit word hem....

• Topic Starter Topic Starter
en ik ga die igf aanpassen denk ik...als ik zo het artikel lees wat dbc geplaatst heb....

Tren=tren=tren=tren dit staat los van de esthers dus je zal weinig ander effect ondervinden van 2dezelfde producten.

Enanthaat=enanthaat
Acetate=acetate
Het verschil met enanthaat is dat acetate sneller inwerkt en dus ook harder op je systeem werkt. Maar als je de enanthaat versie maar hoog genoeg doseert dan krijg je ook dezelfde problemen, dus ik denk niet dat het veel gaat uithalen of je nou de acetaat gebruik of de enanthaat.

Ik vind het kuur schema helemaal niet deugen maarja misschien groei jij erop, maar ik weet liever waaraan ik me gains heb te danken met zo`n schema als de jouwe ga je dat nooit te weten komen.

Succes;)

ik wil het met enantate en acetate proberen omdat ik toen ik alleen enathate nam die bijwerkingen kreeg en doordat enanthate zo lang werkt zat ik dus tot 2 weken nadat ik stopte met die bijwerkingen, nu zijn ze waarschijnlijk eerder weg enkan ik gewoon doorgaan met een lagere dosis....snapte?

Waarom zet je dan bovenop je enanthaat nog is acetaat in de eerste weken, dan krijg je juist heel snel die bijwerkingen.

Gebruik dan gewoon je hele kuur door acetaat dat is een stuk makkelijker en heb je een geleidelijker niveau.

ja dat zou ook kunnen...daar heb je ook gelijk in, heb ik aan zitten denken...misschien dat ik acetate pas erbij doe als ik met die igf begin...dan heb ik ook effe de tijd om aan te kijken wat die tren doet met mn buik...

het is nu een algemeen begrip dat je anti test bent..en dat is prima
maar ik vind dat je minimaal op de hoogte dient te zijn van halfwaarde tijden en de implementatie van diverse esters. vind je constructie van diverse middelen op zn zachtst gezegd..vreemd.

vind dat gekloot van trenbolone enanth. en ace onnodig..tenzij je het doet als een soort kickstart voor de eerste 3 wkn.

daarnaast heeft 4 wkn met een enanthaat ester kuren geen enkel nut..voordat je lichaam op de waardes is om spieren te gaan bouwen, hou je alweer op..erg zonde.

think it over..please..

Terug
Naar boven