dankje, bench: 100kg 8reps squat: 130kg 8 reps deadlifte: 120kg 7 reps
Netjes. Doe je squat ass to the ground/parallel/90 graden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dankje, bench: 100kg 8reps squat: 130kg 8 reps deadlifte: 120kg 7 reps
Juist ja.dankje, bench: 100kg 8reps squat: 130kg 8 reps deadlifte: 120kg 7 reps
Juist ja.
Ben ik de enige denk die dit een kloon is? Je fysiek is goed hoor, ik hoef het niet. Maar begin nu toch wel te twijfelen. Engels op facebook pagina is opzich wel goed, maar hier heb je het Abn van een 3 jarige kind.
mijn kont raakt de grond niet, maar scheelt ook niet veel hoor!Netjes. Doe je squat ass to the ground/parallel/90 graden?
Zo triest en levenloos ben ik niet mijn vriend..Dit is gewoon een kloon van Russian Bear, Jordybuild en Jacob26pim0llbruh.
yep, met mijn 66kg doe ik 100kg bankdrukken! En nee, niks AAS vriend, als ik aan de steroïden zat was ik nu echt geen 66kg als je logisch kan redeneren..100kg bench at 66 kg rot op. Je zit vol aan de AAS net als je grote crush zyzz.
yes
Juist ja.
Ben ik de enige denk die dit een kloon is? Je fysiek is goed hoor, ik hoef het niet. Maar begin nu toch wel te twijfelen. Engels op facebook pagina is opzich wel goed, maar hier heb je het Abn van een 3 jarig kind.
+1
hij weegt sowieso geen 66kg tenzij hij 1.20m is ofso..
niemand vult gelijk stats in als die zich net aanmeld, ik weet geen eens waar dat staat bijna
en hij is al miljard lang online, nog nooit meegemaakt dat iemand opeens zo lang online was in een bash-topiqueeuee
pfff is goed jongens,+1
niemand vult gelijk stats in als die zich net aanmeld, ik weet geen eens waar dat staat bijna
en hij is al miljard lang online, nog nooit meegemaakt dat iemand opeens zo lang online was in een bash-topiqueeuee

66 kg mate, 66kg...+1
ik geef toe zwak vergeleken bench omdat ik ook nooit deadlifte deed vroegerDie deadlift staat ook niet echt goed in verhouding tot je bench.
66 kg mate, 66kg...
---------- Post toegevoegd Mon 14 Nov 2011 om 21:50 ----------
ik geef toe zwak vergeleken bench omdat ik ook nooit deadlifte deed vroeger