AndroidHealthClinic

Ok, wie van jullie is dit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

foto met lepel in je hand, en hoedje op met tekst DBB erop. liefst nog een filmpje van je 100kg BP anders wordt je verdacht van photoshopping!

OT: neehoor ik geloof je wel, mensen zijn alleen maar jaloers en dan gaan ze gelijk dingen zeggen als ze vermoeden dat er een dingetje niet klopt.

Goed droog, en daar is alles mee gezegd. 66kg is natuurlijk gewoon zwaar ecto, kwil je wel eens zien staan naast iemand anders met een normaal postuur, die dwarft je volgens mij. Maar omdat je zo droog bent lijkt het wel wat.

En dat filmpje is triest, je bent veel te vol over jezelf.

Momenteel bekijken: 21 gebruiker(s) (17 leden en 4 gasten)dit topic mack10, Appie75, BearelleJonas, EddyWally, Excentrique, gasgitaartje, jinkazama1, JoertjuH, Rah Rah Man, Roberto1337, silvester, Thommie, Timucin Guclu, Trickster, unkn0wn, washandje, xittaP

foto met lepel in je hand, en hoedje op met tekst DBB erop. liefst nog een filmpje van je 100kg BP anders wordt je verdacht van photoshopping!

OT: neehoor ik geloof je wel, mensen zijn alleen maar jaloers en dan gaan ze gelijk dingen zeggen als ze vermoeden dat er een dingetje niet klopt.
ow hahahahahahhahahahhahaha ja geen probleem binnekort een motivatie video maken dan gooi ik BP100 8 reps of in good mood 110kg 3 reps erop ;)

supernaturall's moeder zat aan de aas toen ze hem kreeg

Weird shit dat gewicht, mijn kotmaat is 1.75 of kleiner met 66 kg, zit geen massa op en staat al gortdroog. Maar toch vind het een goed fysiek iig. Op hoeveel kcals zit je per dag trouwens?

Goed droog, en daar is alles mee gezegd. 66kg is natuurlijk gewoon zwaar ecto, kwil je wel eens zien staan naast iemand anders met een normaal postuur, die dwarft je volgens mij. Maar omdat je zo droog bent lijkt het wel wat.

En dat filmpje is triest, je bent veel te vol over jezelf.

en dat was zyzz niet:p

hahaha wat een f**gots hier! Ik had hem het linkje gestuurd ;)

Deze jongen is verder gewoon naturel...gewoon goede genetics en altijd al droog geweest. Traint al een tijdje (2-3 jaar Tim?), maar nu dus echt serieus. We hebben iig in dezelfde gym getraind, maar ik woon nu tijdelijk in Mexico. Ik heb hem vaker gezegd dat hij MEER moet eten, dus ik zeg het nu nog eens, MEER eten tim!! :D Benen komen wel goed ;)

laat hem lekker trainen zoals die zelf wil, vind zijn fysiek mooi droog

tegen de zomer MOET ik aan mijn beast mode zitten hopelijk! (A)

haters-gonna-hate-monkey-big-balls.jpg - 236971

hahaha wat een f**gots hier! Ik had hem het linkje gestuurd ;)

Deze jongen is verder gewoon naturel...gewoon goede genetics en altijd al droog geweest. Traint al een tijdje (2-3 jaar Tim?), maar nu dus echt serieus. We hebben iig in dezelfde gym getraind, maar ik woon nu tijdelijk in Mexico. Ik heb hem vaker gezegd dat hij MEER moet eten, dus ik zeg het nu nog eens, MEER eten tim!! :D Benen komen wel goed ;)
1<3bro!

Blijkbaar een Limburger aangezien dat laatste shot tussen de paspoppen in Maastricht is bij de WE.

sreef fysiek xD Sympathieke gast :D

Nette krachtstats voor 66kg. Denk dat Timucen een goede kans maakt om wat powerlifting wedstrijden te winnen, je moet icm je lichaamsgewicht en krachtstats wel een hoge Wilks score hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven