XXL Nutrition

Oké oké, ik zal ook wat typen.

Bezoekers in dit topic

Bram1987

Novice
Lid geworden
23 jan 2017
Berichten
26
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
90kg
Hoi allemaal,

ik ben Bram en 29 jaar. Ben al van jongs af aan een actieve sporter, laatste jaren wat wisselvallig. Echter, was ik vooral actief op het gebied van voetbal, cardio etc. Wil me nu meer richten op krachttraining. Al een tijdje bezig met lezen over voeding, schema’s enzovoort. Maar uiteindelijk moet ik maar beginnen met het werkelijk starten, want van lezen over fitness wordt je helaas niet sterker [wellicht enkel wat pijn in de ogen].

Weeg momenteel 86,5 kilo en ik ben 1,87 m. Ik heb momenteel nog geen concrete doelen [zoals een streefgewicht]. Ik wil gewoon sterker worden en een paar kilo aankomen is van harte welkom. Mits het natuurlijk geen vet is rondom mijn buikje..

Ik heb uiteindelijk gekozen om te starten met Stronglifts 5×5. Ik hou geen voedingsschema aan. Ik probeer op mijn gevoel goed en genoeg te eten en ik kijk met de tijd wel of ik moet bijsturen en of het noodzakelijk is meer op mijn voeding te letten.

Zo genoeg getypt. Nu hopen dat er iemand werkelijk dit gaat lezen en niet na 3 regels al afhaakt!

Groet.
 
Nou ingelezen ben je in ieder geval dus "nothing to it but to do it".
Succes.
 
Back
Naar boven